Jokainen voi itse miettiä todennäköisyyksiä, mutta kai se tämäkin huhuksi lasketaan: Teemu Selanne to the KHL?
Ei väliä todennäkösyyksillä, saapa taas jatkaa haaveilua paluusta joka alkoi 92.
Jokainen voi itse miettiä todennäköisyyksiä, mutta kai se tämäkin huhuksi lasketaan: Teemu Selanne to the KHL?
Ole hyvä: Mertarannan takapiru. Linkki pohjalaisen lehden sivuille. Oletan, että nimi on typottu ja tästä herrasta on kyse. Hjallis tosin tyrmää huhun (mtv.fi).Kuka helvetti on tämä ''tunnettu suomalainen jääkiekkotilastoija'' Tomas Rachunas?
Tänään tapahtuu!!
Jokerit lupaa Facebookissa, että joukkueessa esiintyy tänään uusi Liiga-debytantti. Eli Selänne tai Metro se ei ole, mutta??
Tänään tapahtuu!!
Jokerit lupaa Facebookissa, että joukkueessa esiintyy tänään uusi Liiga-debytantti. Eli Selänne tai Metro se ei ole, mutta??
Eli oikeasti tämä että tapahtuu tarkoittaa sitä että joku vakiokokoonpanon pelaja ei pystykään pelaamaan, sattuiko jollekin sittenkin niissä maajoukkuepeleissä jotain? Toivottavasti kukaan merkittävä pelaaja ei ole poissa.
Eikös Artem ole ollut aiemmin syksyllä jullien rosterissa?
Kerälä on eritoten playoffeissa aivan turha kaveri joten tollasset kannattaakin päästää joukkueisiin missä ei playoffeja pelailla.
Onneksi Jarilla ja Jannella on malttia sinua enemmän tai muuten meillä surffailisi joitakin Kerälöitä rosterissa. Kyllä noita saa sainattua vaikka päivittäin, mutta nyt haetaan. Laatua.
Niin, että kaikennäköisiä kerälöitä vaan jengiin ja esim. loistavasti pelannut Koivisto poppari-osastolle? Nooh, kukin tyylillään...
Ei kun Lindellejä ja muita pakkeja vaan lisää senttereiksi. Ja samettikäsi Mäkeä pelintekijäksi kakkoseen. Näinhän se on oikeasti mennyt, tyhjillä haavearvoilla tekee ihan vitusti ja on tehnyt tämän koko alkukauden ajan.