flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eli Kerälä menee sun papareissa Jokeri-ikoni Mäen edelle neloskentän sentteriksi?? Vai olisiko Kerälä hommattu mestistä tänne pelaamaan?
Missä vitussa mä olen sanonut että Kerälän olisi pitänyt korvata Mäki nelosen keskellä? Tavaa se mun viesti uudelleen jos ei mennyt ensimmäisellä kerralla jakeluun niin saatat huomata että puhun kakkosesta, en nelosesta Mäen yhteydessä. Eli ei Kerälää neloseen vaan kakkosen keskelle jonne olisi ihan helposti mahtunut Blues peliin ja Mäki olisi pelannut tuolloin nelosessa johon roolillisesti paremmin sopii. Siellä oli Lindell nelosen sentterinä hetki sitten jos et sattunut huomaamaan? Sen lisäksi Koivisto ei ole eilistä peliä lukuunottamatta hetkeen pelannut sentterinä.
Mutta hei tyhjä arpa on tottakai parempi, eihän tässä ole odotettukaan sentteriä vielä pitkään ja se puuttuva pelintekijäkin on tässä kohtaa vielä lähes yllätys kaikille. Jokereiden sentteristö on tällä hetkellä Teräväinen - Koivisto (pelannut lähinnä laidassa) - Tyrväinen - Mäki, vemppaosastolla pitkään on Hahl ja Salmela muita ei ole edes näköpiirissä. Jokereiden sentteriosasto on auttamattoman kapea, kokematon ja varsinkin pelintekijöistä on puutetta. Mestaruudesta taisteltaessa sentteristössä pitäisi olla vähintään kuusi siinä roolissa myös pleijareissa pelaamaan pystyvää sentteriä. Voihan sitä tottakai ummistaa silmämsä puutteille ja uskotella itselle että kaikki on kunnossa ja tyhjät haavearvat on osoitus harkinnasta ja ammattitaidosta.
Viimeksi muokattu: