Missä vitussa mä olen sanonut että Kerälän olisi pitänyt korvata Mäki nelosen keskellä? Tavaa se mun viesti uudelleen jos ei mennyt ensimmäisellä kerralla jakeluun niin saatat huomata että puhun kakkosesta, en nelosesta Mäen yhteydessä. Eli ei Kerälää neloseen vaan kakkosen keskelle jonne olisi ihan helposti mahtunut Blues peliin ja Mäki olisi pelannut tuolloin nelosessa johon roolillisesti paremmin sopii. Siellä oli Lindell nelosen sentterinä hetki sitten jos et sattunut huomaamaan? Sen lisäksi Koivisto ei ole eilistä peliä lukuunottamatta hetkeen pelannut sentterinä. Mutta hei tyhjä arpa on tottakai parempi, eihän tässä ole odotettukaan sentteriä vielä pitkään ja se puuttuva pelintekijäkin on tässä kohtaa vielä lähes yllätys.
Siis hä? Eka sanot, että Kerälä kakkoseen. Sitte sulle sanotaan, että Koiviston tilalle vai? Vastaat, että ei kun Lindellin ja kumppaneiden? Lindell pelasi nelos sentterinä. Sitten yhtäkkiä vertaat Mäen ja Kerälän kuulumista senttereinä kokoonpanoon? Jos katsoit tuota Blues matsia niin Koivisto pelasi puolet matsista sentterin paikalla. Koivisto pelasi Blues matsissa muutenkin ekan kerran laiturina, joten en tiedä mistä sä selität. Mun papereissa Koivisto menee Kerälän edelle, koska voidaan tarvittaessa laittaa mestikseen kasvamaan lisää korkoa.
Edit. Niin minne Kerälä olisi sun mielestä sitte kuulunu ku ykkönen olis hommattu? Tän hetkinen sentteri tilanne ei ole vertailu kelpoinen, jos sinne tulee uus ykkönen niin Kerälällä ei asiaa kokoonpanoon.