Hyvä tilaisuus...
...kaikille, joita asia kiinnostaa, katsoa tänään tunnekuohujen ehkä jo hieman laskettua, sama ottelu uudelleen Urheilukanavan kautta!
Ehkä osa asianomaisten eilen ja tänään kirjoittamista kannanotoista voidaan sen jälkeen analysoida myös vasenta silmää hyväksikäyttäen tai hieman toisenlaisessa valossa.
Toisaalta, jos olet Kirveellä veistetty, niin vaikeaa se on varmaan vieläkin.
Rinkelinmäki ja hämeenlinnalaiset lienevät kusipäisyytensä osalta aivan maankeskitasoa huolimatta jo vuosia jatkuneesta hyvästä menestyksestämme, joka toki jo sinällään voisi nostaa kuuppaan lisää yelloa.
Jokaisella paikkakunnalla sattuu ja tapahtuu hallilla pääosin mukavia, jos kohta myös ikäviä tapauksia - osa niistä päätyy kolmannen osapuolen tietoon, osa jää itse kunkin takaraivoon vain kaivertamaan. Herätkää nyt jo muuallakin!
Toisaalta hallissa muun ohjelman puutteessa heiteltäviä kiviä (tuomittavaa, jos tapahtunutta) käytämmme kateellisten mielestä taskussa sen takia, että emme alkaisi leijua.
Näin ottelun eilen paikalla, mutta katson sen tänään harkkojen jälkeen mieluusti sohvalta ja tötteröstä, muistellen samalla kaikkia näitä lahjakkaita, tällä julkisella nettisivulla tapahtuneita mielellisiä avautumisia.
Siitähän kaikki olivat yksimielisiä, että tuomarilinja oli mitä oli - senkin tosin voittanut ja hävinnyt osapuoli pyrkivät masinoimaan omaan käyttöönsä kuka mitenkin siinä onnistuen. Liigassa on pari-kolme vislaria, joiden useimmista aikaan saannoksista kaikki muut paitsi ne, jotka asioista aikuistenoikeesti päättävät, ovat jo aikaa sitten vetäneet oikeat johtopäätökset.
Miten musta tuntui vielä eilen, että kyseessä oli kauden vauhdikkain/värikkäin ottelu Rinkelillä - no vittu, väärässähän mä oon kun mä oon vielä voittajan puolellakin!
Rauhallisimmat kommentit iltapäivän suhteen ovat tietty tulleet muiden kuin kilpailleiden joukkueiden kannattajien kynistä, muutama jopa oikein fiksukin ulostus.
Jos Eskelisen taklaus oli vihamielinen, kurinpitäjä tutkinee ja hutkinee, eikä totta? Vaikka eihän me mitään syyllisiä etsitä vaan Lahtinen ja se konekivääri täyttäisivät kyllä paikkansa...
Mitä tästä opimme - emme mitään!