Vittu mikä luovuttamismieliala täällä on taas ollut ekan erän jälkeen. Hallissa oli pikkusen eri tunnelma. Koittakaa nyt vähän uskoa tuohon joukkueeseen.
No nää on näitä kun porukka elää tunteella, niin kuka siinä miettii mitä kirjoittaa.
VAMOS!
Vittu mikä luovuttamismieliala täällä on taas ollut ekan erän jälkeen. Hallissa oli pikkusen eri tunnelma. Koittakaa nyt vähän uskoa tuohon joukkueeseen.
Paskat ole kukaan luovuttanut! Kannattajat on yhtä sitkeitä kuin tilliliha, mutta pakkohan se jossain on sanoa ääneen kun tulee pleijarien huonoin kotimatsin avauserä vastaan. Tunteen oletettiin olevan tapissa, taisi olla valitettavasti pari napsua yli, mikä toki on luonnollista. Kyllä sen voi sanoa, ilman että on kirves kaivossa. Täällä porukalla pilkottu saunapuita jo useampi viikko ja pensseli heuilunut lakkauksen kanssa. Kukaan ei ole luovuttanut, kaikista vähiten toi joukkue!Vittu mikä luovuttamismieliala täällä on taas ollut ekan erän jälkeen. Hallissa oli pikkusen eri tunnelma. Koittakaa nyt vähän uskoa tuohon joukkueeseen.
Vähän luulen että ollaan kaikki samassa veneessä tämän asian suhteen.Vittu jos Kerho oikeesti voittaa mestaruuden niin en pysty käsittelemään asiaa.
Viime kerralla aikomukseni oli tulla katsomaan viimeiseksi jäänyttä finaalipeliä Hämeenlinnaan screeniltä, mutta raha oli finaalissa, joten päätin katsella pelin köyhien televisiosta, kun se sieltä näkyi. Kun mestaruus ratkesi, en tehnyt yhtään pomppua, en huutoa, vähäsen heilutin nyrkkiä. Syy tähän oli siinä, että silloin nelikuinen tyttäreni nukkuu päiväunia minun sylissä.Vittu jos Kerho oikeesti voittaa mestaruuden niin en pysty käsittelemään asiaa.
Olen miettinyt tätä samaa. Olo on jo nyt kummallinen. Tori ja sen kulmilla olevat erilaiset viihdykkeet hoitaa luultavasti onneksi asian puolestani. Vähintään viikko menee täysin sumussa.Vittu jos Kerho oikeesti voittaa mestaruuden niin en pysty käsittelemään asiaa.
c) olen alkanut fanittamaan vuonna 1991 jengiä joka on 200 kilometrin päässä kotipaikasta ja en tunne edelleenkään yhtään toista (tosi) fania henkilökohtaisesti, joten joudun tänne palstalle avautumaan whatssappin tai sun muun yhteydenmuodon sijasta. Eli koittakaa kestää.
Täällä juurikin samanlainen idiootti. En edes tarkalleen muista mistä tämä HPK-"rakkaus" aikoinaan lähti, mutta kovin oli "yksinäistä" Etelä-Pohjanmaalla Kerhon fanitus aikoinaan.
Ja kuten mainitsin niin täällä neljäs. Paraisilta olen kotoisin ja täälläpäin useasti ollaan tepsiläisiä. Oli mahtavaa eilen ajella ne pari tuntia ja katsoa se rakas HPK. Minun fanitus lähti siitä Jun TuTo tippui liigasta ja pari äijää sieltä lähti Kerhoon. Rupesin sitten seuraamaan että miten ne siellä Hämeenlinnassa pärjää ja sieltä se sitten lähti. Pakko sanoa että kaikki tutut ja ja sukulaiset kyllä toivovat että Kerho nappaa mestaruuden. Ja jotenkin kun hallille käveltiin eilen niin oli sellainen fiilis että tämä kevät vaan on niin oranssi.@Squit @HPKerho ja täällä kolmas, tosin nykyaikana tunnen jo kaksi HPK-fania. Tosiaan joskus 90-luvulla aloin seurata kiekkoa vähän enemmänkin, aika oli TPS-Jokeri-dynastiaa ja tosiaan Etelä-Pohjanmaalla sai aika yksin HPK :ta kannattaa, sillä suurin osa aikalaisista valitsi gloryhunttaisperiaatteella oman suosikin jommasta kummasta noista, muutamat valitsi taas maantieteen nimissä, jommankumman Tampereelta tai Porin Ässät. Ainoa "järkevä" syy omaan valintaan lie se, että isä oli aikoinaan Hämeenlinnassa yhden vuoden ajan viikot töissä. Epäilen yhdeksi syyksi myös sen, että gloryhunttaamaan en lähde mitään isoa.
Ja kuten mainitsin niin täällä neljäs. Paraisilta olen kotoisin ja täälläpäin useasti ollaan tepsiläisiä. Oli mahtavaa eilen ajella ne pari tuntia ja katsoa se rakas HPK. Minun fanitus lähti siitä Jun TuTo tippui liigasta ja pari äijää sieltä lähti Kerhoon. Rupesin sitten seuraamaan että miten ne siellä Hämeenlinnassa pärjää ja sieltä se sitten lähti. Pakko sanoa että kaikki tutut ja ja sukulaiset kyllä toivovat että Kerho nappaa mestaruuden. Ja jotenkin kun hallille käveltiin eilen niin oli sellainen fiilis että tämä kevät vaan on niin oranssi.
Isoveljeni joka asuu Pohjanmaalla ja on itse Sportilainen niin oli ollut samassa kokouksessa kuin Filip Riskan vaimo, ja ja veljeni oli sitten kertonut että minä olen henkeen ja vereen HPK-fani. Riskan vaimo oli sanonut että mies saisi jo tulla kotiin, mutta toivoi toki että Kerho vie mestaruuden.
Sama juttu, olenko nyt sitten seitsemäs.olen alkanut fanittamaan vuonna 1991 jengiä joka on 200 kilometrin päässä kotipaikasta ja en tunne edelleenkään yhtään toista (tosi) fania henkilökohtaisesti, joten joudun tänne palstalle avautumaan whatssappin tai sun muun yhteydenmuodon sijasta. Eli koittakaa kestää.
Mielenkiintoinen lisäys että Paraisilta löytyy ainakin kolme muuta jätkää jotka fanittavat HPKta. Eli Turun saaristosta löytyy varsinainen HPK-Mecka joka nyt elää hurmiossa.Olen ujo, enkä helposti ala juttelemaan tuntemattomille. En ole jutellut kuin parin hassun HPK-fanin kanssa elämäni aikana kasvotusten, hallilla nekin pari kertaa. En tunne henkilökohtaisesti toista HPK-fania, vaikka nyt isäni on kiintynyt myös HPK:hon, mutta en häntä laske tähän. Jatkoaika on minullekin ainoa mahdollisuus keskustella HPK:sta.
Kai tänne täytyy nyt ilmoittautua etäfanien joukkoon.