HPK pudotuspeleissä 2019

  • 184 624
  • 1 157
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
JA NE ESITYÖT KAIKKIIN KOLMEEN UPEAAN MAALIIN TÄNÄÄN. TAIDETTA. PUHDASTA, KAUNISTA TAIDETTA.

NAMINAMI!


KERHO!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ahal

ahal

Jäsen
Täällähän pata jo poriseekin teemalla Janne Tavi. Olin tulossa kertomaan, että JT taitaa pelata jatkoa uralleen Hämeessä. Kevään miehiä selvästi ja Pennasen luoma buusti on tarttunut häneenkin. Mikäs sen mukavampaa, kun muuten kauden esitykset ovat olleet melkoisen aneemisia. No Jukureiden liigakaudet tuppaavat loppumaan jo maaliskuussa, joten virtaa näyttää riittävän. Etenkin kun aiempia mitaleja ei liioin ole plakkarissa. Melkein naapurin pojalle suo mielellään menestystäkin. Nyt sitten päätyyn asti.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kerho on tänä keväänä palauttanut urheilun kilpaurheiluun.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Vittu mikä luovuttamismieliala täällä on taas ollut ekan erän jälkeen. Hallissa oli pikkusen eri tunnelma. Koittakaa nyt vähän uskoa tuohon joukkueeseen.
 

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
Niinhän siinä kävi että Kärpät laittoi kaikki munat siihen koriin millä pidetään "Rinkelinmäen eka 10 minuuttia" kurissa. Siinä onnistuivat mutta ei juuri muussa.

Sanokoot kannattajat mitä vaan, sen näki satojen kilometrien päähän että Kärppien kasetti tässä on jumiutumassa, ei Kerhon.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pettämätön sisäinen ennustajani sanoo, että Kerho vie mestaruuden, koska sillä on yksi ryöstömahdollisuus enemmän kuin Kärpillä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Janne "playoff" Tavi siirtyy maalipörssin kärkeen, kun huomioidaan maalit, jotka on tehty oikealle maalivahdille.
Tuohon kun lisää ne kiekon eteen heittäytymiset ja muut blokkaukset, niin aijaijai. Kyllähän sen tiesi, että Tavi pelata osaa, taisi olla vain käynnistymisvaikeuksia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tuohon kun lisää ne kiekon eteen heittäytymiset ja muut blokkaukset, niin aijaijai. Kyllähän sen tiesi, että Tavi pelata osaa, taisi olla vain käynnistymisvaikeuksia.
Ja millä taistelutahdolla siellä heittäytyy kiekon eteen jokainen. IHAN JOKAINEN. Aivan loistavia blokkeja tänäänkin koko ajan.

Kylmät väreet, kun ajattelee, miten kovalla asenteella tuo joukkue pelaa logolle. Käsittämätön nippu!
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vittu mikä luovuttamismieliala täällä on taas ollut ekan erän jälkeen. Hallissa oli pikkusen eri tunnelma. Koittakaa nyt vähän uskoa tuohon joukkueeseen.

No tätähän minäkin. Kerhohan vei hallista katseltuna pelin noin tokasta erästä lähtien ihan pystyyn. Vähän Tapis-sarja alkaa tulla mieleen. Ensin vieraissa menee eka peli vastustelijaa ihmetellessä ja sitten kotona käärästään hihat ja aletaan pelaamaan.

Tavia haukuin, on erittäin mukavaa olla tämänkin jätkän suhteen väärässä. Toivola&Pendo tiesivät jotain mitä mä en tiedä. Siksi ne urheilujohtelee ja valmentelee finaalijoukkuetta ja minä räävin päätä täällä Jatkoajassa.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
20min kerho oli kevään paskin joukkue mutta toinen ja kolmas kerho oli perkeleen hyvä eikä näädät pystynyt kuin kiekuttelemaan!!
Oli kyllä vitun mahtava tunnelma ja lämpö hallilla. On tää kyllä helvetin mahtavaa!!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tavia haukuin, on erittäin mukavaa olla tämänkin jätkän suhteen väärässä. Toivola&Pendo tiesivät jotain mitä mä en tiedä. Siksi ne urheilujohtelee ja valmentelee finaalijoukkuetta ja minä räävin päätä täällä Jatkoajassa.
"Jokaista tarvitaan, tää ei oo mikään yksien juttu!" vai miten se Pendon tsemppipuhe meni.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sekin tässä voitossa oli hienoa ettei tuossa johtoasemassa kyllä tullut minkäänmoista paniikkia ja ottelun loppu pelattiin ihan pirun hyvin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vittu mikä luovuttamismieliala täällä on taas ollut ekan erän jälkeen. Hallissa oli pikkusen eri tunnelma. Koittakaa nyt vähän uskoa tuohon joukkueeseen.
Paskat ole kukaan luovuttanut! Kannattajat on yhtä sitkeitä kuin tilliliha, mutta pakkohan se jossain on sanoa ääneen kun tulee pleijarien huonoin kotimatsin avauserä vastaan. Tunteen oletettiin olevan tapissa, taisi olla valitettavasti pari napsua yli, mikä toki on luonnollista. Kyllä sen voi sanoa, ilman että on kirves kaivossa. Täällä porukalla pilkottu saunapuita jo useampi viikko ja pensseli heuilunut lakkauksen kanssa. Kukaan ei ole luovuttanut, kaikista vähiten toi joukkue!

Kotona ei hävitä ja yksi ryöstö tarvitaan. Vapise Kärpät!
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hienostihan Kerho pelin itselleen lopulta käänsi. Kärpät pelasi paikoitellen kyllä todella hyvin, luisteli lujaa ja otti kiekottomat kiinni. Maali meni Larmille vähän helposti. Toisesta erästä alkaen HPK pääsi paremmin peliin kiinni ja varsinkin maalien jälkeen peli oli hyvin hallussa. Hyökkäykset alkoivat päättymään laukauksiin ja muutenkin hyökkäysalueen peli oli parempaa. Kolmannessa erässä ei liiemmin passivoiduttu vaan puolustettiin hyvin ja purettiin painetta mallikkaasti pois. Mukavasti oli pelissä tunnetta ja varsinkin Kärpillä alkoi selkeästi hermo palamaan ja sehän on hyvä merkki.

Hallissa oli taas loistava tunnlema.
 

Orange Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hienoa Kerho!

Nyt alkoi löytyä sitä, mitä olen kaivannut. Upea toinen erä ja erinomainen kolmas. Larmi oli mielestäni erinomainen. Yhden helpon päästi, mutta sitten otti usean gamesaverin, yhden jopa mailalla.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Vittu jos Kerho oikeesti voittaa mestaruuden niin en pysty käsittelemään asiaa.
Vähän luulen että ollaan kaikki samassa veneessä tämän asian suhteen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vittu jos Kerho oikeesti voittaa mestaruuden niin en pysty käsittelemään asiaa.
Viime kerralla aikomukseni oli tulla katsomaan viimeiseksi jäänyttä finaalipeliä Hämeenlinnaan screeniltä, mutta raha oli finaalissa, joten päätin katsella pelin köyhien televisiosta, kun se sieltä näkyi. Kun mestaruus ratkesi, en tehnyt yhtään pomppua, en huutoa, vähäsen heilutin nyrkkiä. Syy tähän oli siinä, että silloin nelikuinen tyttäreni nukkuu päiväunia minun sylissä.
Summarummam, jos nyt voitetaan, niin huudan, riehun, pompin ja vedän perse et. Olen valmis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös