Mainos

HPK pudotuspeleissä 2019

• 186 991
  • 1 137

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Innala ainakin pomputteli keskialueella siihen malliin, että taitaa olla karmee puristus vähän joka jätkällä. Kärpät parantanut selvästi, useaan kertaan saivat YV hyökkäyksiä ja toi mistä maali tuli, niin tekivät saman kikan kahteenkin otteeseen ja porukka lähti paniikilla vaihtoon. Ekasta vaan laukaus seinille. Se oli täysin treenattu kuvio Kerhoa vastaan. Nyt jäi piippuun ja pahasti, ihan joka osa-alueella.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Neljän erän jäähysaldo: viisi korkeeta mailaa ja yks päähän kohdistunut taklaus.

Heikkoa oli nyt kyllä muutenkin.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nyt ei oo helppoo kun on vaikeeta. Tarvitaan herättäjä jengiin. Voi olla toki joku muukin kuin pelaaja.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olin jo jinxata, mutta jätin nimen mainitsematta. Oon alkanut tykätä tosta viime hetkien hankinnasta.
Oli kyllä alkupelissä ihan paska. Sitten yhtäkkiä tollanen taistelumaali.

Ralph

Jäsen
Tavillahan on neljä maalia tehtynä, jolla jaetaan maalipörssin kakkossijaa. Toki monen muun kanssa, mm. Kerhosta Paajanen, Nikkilä ja Turunen, mutta silti. Kevään pelaaja, kuten sanottu.

Kyllä Kainulaisen vaihtaminen Taviin nyt ihan hyvältä ratkaisulta vaikuttaa.

Ralph

Jäsen
Anteeksi, siis on yksinään maalipörssin kakkosena.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
JA NE ESITYÖT KAIKKIIN KOLMEEN UPEAAN MAALIIN TÄNÄÄN. TAIDETTA. PUHDASTA, KAUNISTA TAIDETTA.

NAMINAMI!

KERHO!

(1)
  • Tykkää
Reactions: ahal

ahal

Jäsen
Täällähän pata jo poriseekin teemalla Janne Tavi. Olin tulossa kertomaan, että JT taitaa pelata jatkoa uralleen Hämeessä. Kevään miehiä selvästi ja Pennasen luoma buusti on tarttunut häneenkin. Mikäs sen mukavampaa, kun muuten kauden esitykset ovat olleet melkoisen aneemisia. No Jukureiden liigakaudet tuppaavat loppumaan jo maaliskuussa, joten virtaa näyttää riittävän. Etenkin kun aiempia mitaleja ei liioin ole plakkarissa. Melkein naapurin pojalle suo mielellään menestystäkin. Nyt sitten päätyyn asti.

Suosikkijoukkue
Kerho on tänä keväänä palauttanut urheilun kilpaurheiluun.

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Vittu mikä luovuttamismieliala täällä on taas ollut ekan erän jälkeen. Hallissa oli pikkusen eri tunnelma. Koittakaa nyt vähän uskoa tuohon joukkueeseen.

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova - Stenhård / Kerho
Niinhän siinä kävi että Kärpät laittoi kaikki munat siihen koriin millä pidetään "Rinkelinmäen eka 10 minuuttia" kurissa. Siinä onnistuivat mutta ei juuri muussa.

Sanokoot kannattajat mitä vaan, sen näki satojen kilometrien päähän että Kärppien kasetti tässä on jumiutumassa, ei Kerhon.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Janne "playoff" Tavi siirtyy maalipörssin kärkeen, kun huomioidaan maalit, jotka on tehty oikealle maalivahdille.
Tuohon kun lisää ne kiekon eteen heittäytymiset ja muut blokkaukset, niin aijaijai. Kyllähän sen tiesi, että Tavi pelata osaa, taisi olla vain käynnistymisvaikeuksia.

Suosikkijoukkue
Tuohon kun lisää ne kiekon eteen heittäytymiset ja muut blokkaukset, niin aijaijai. Kyllähän sen tiesi, että Tavi pelata osaa, taisi olla vain käynnistymisvaikeuksia.
Ja millä taistelutahdolla siellä heittäytyy kiekon eteen jokainen. IHAN JOKAINEN. Aivan loistavia blokkeja tänäänkin koko ajan.

Kylmät väreet, kun ajattelee, miten kovalla asenteella tuo joukkue pelaa logolle. Käsittämätön nippu!

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vittu mikä luovuttamismieliala täällä on taas ollut ekan erän jälkeen. Hallissa oli pikkusen eri tunnelma. Koittakaa nyt vähän uskoa tuohon joukkueeseen.

No tätähän minäkin. Kerhohan vei hallista katseltuna pelin noin tokasta erästä lähtien ihan pystyyn. Vähän Tapis-sarja alkaa tulla mieleen. Ensin vieraissa menee eka peli vastustelijaa ihmetellessä ja sitten kotona käärästään hihat ja aletaan pelaamaan.

Tavia haukuin, on erittäin mukavaa olla tämänkin jätkän suhteen väärässä. Toivola&Pendo tiesivät jotain mitä mä en tiedä. Siksi ne urheilujohtelee ja valmentelee finaalijoukkuetta ja minä räävin päätä täällä Jatkoajassa.

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
20min kerho oli kevään paskin joukkue mutta toinen ja kolmas kerho oli perkeleen hyvä eikä näädät pystynyt kuin kiekuttelemaan!!
Oli kyllä vitun mahtava tunnelma ja lämpö hallilla. On tää kyllä helvetin mahtavaa!!

Suosikkijoukkue
Tavia haukuin, on erittäin mukavaa olla tämänkin jätkän suhteen väärässä. Toivola&Pendo tiesivät jotain mitä mä en tiedä. Siksi ne urheilujohtelee ja valmentelee finaalijoukkuetta ja minä räävin päätä täällä Jatkoajassa.
"Jokaista tarvitaan, tää ei oo mikään yksien juttu!" vai miten se Pendon tsemppipuhe meni.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Sekin tässä voitossa oli hienoa ettei tuossa johtoasemassa kyllä tullut minkäänmoista paniikkia ja ottelun loppu pelattiin ihan pirun hyvin.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ässät vs Pelicans
  • 2.04
  • 4.40
  • 3.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy