vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Ehkä enemmänkin on kyse periaatteesta kuin taloudesta: hyvää ei saa myydä liian halvalla.
Tässä kohtaa ehkä näkyy ajatuksen tasolla pieni perintö siitä rekisteröitynä yhdistyksenä sinnittelystä. Vaikka nyt ollaan osakeyhtiö, niin Kerho on koko kaupungin oma ja yhteinen juttu, eikä tunteeton ja kylmä rahankeräyskone. Tätä viestiä se Pennanen mun korvaan ainakin huuteli siinä viime kauden introvideossakin.
Toisekseen, kun nyt puhutaan näistä halvoista kausikorteista, niin tässähän juuri ei myydä hyvää halvalla, vaikka esimerkiksi itse olen sitä mieltä, että ainoa oikea paikka katsoa jääkiekkoa, on seisomakatsomo. Suuri yleisö on tästä kyllä toista mieltä. Minä en puolestaan haluaisi todellakaan katsella pelejä noilta halvoilta istumakausikorttipaikoilta. En haluaisi itse katsoa pelejä melkein jään tasolta, enkä myöskään sieltä pohjoispäädystä.
Halli ja sen tunnelma näyttää pirun paljon paremmalta ja vaikuttavammalta, kun Kerhon oma pääty ja alarivit istumakatsomoista, sekä seisomakatsomo ei kumise tyhjyyttään. Tämä siis myös sen satunnaisen paikalle vaivautuvan katsojan silmään, joka vielä miettii, että tuleeko uudestaan. Sillä täydellä hallilla on mielestäni todella iso imagovaikutus, mitä on ihan mahdoton mitata rahassa.
Viimeksi muokattu: