En nyt arvon valkosulka ymmärrä pointtiasi, kai siellä jokin sellainen kuitenkin seassa oli.
Jokaisella tuotteella, kuten myös HPK:lla on jokin markkina-arvo. Esim 3D elokuvilla on omansa ja sitten itse kukin kuluttaja vertailee tuon markkina-arvon ja sen hinnan suhdetta että miten hän mieltää oman kukkaronsa ja muun toimintansa riittävän tämän tuotteen mahdolliseen kuluttamiseen. Minä en pidä 3D:stä henk koht ja en ainakaan maksa siitä yhtään normaalia enempää, kuin ehkä poikkeustapauksissa. Sitten jos kuulen että tämä teatteri haukkuu homoja, on taloudellisissa vaikeuksissa yms. niin se muuttaa minun arvoasteikkoani, en nyt tiedä mihin suuntaan tälläisessä esimerkissä, mutta kyllä se vaikuttaa minun käyttäytymiseeni. Ihan sama pätee siihen HPK:n toimintaan.
Jos jaksasit ottaa ne oranssit lasit pois päästä ja miettiä että asuisit vaikka oulussa ja siellä heiluisi autokauppiasta johdossa, johtoporras huutaisi lehdistössä (kärjistetysti) että "tää kaupunki ei tätä joukkuetta kaipaa", "jos ette käy hallilla niin myydään kaikki", "homot on perseestä" jne. niin sekö olisi sinulle ihan paskan hailee? Kyllä minä uskon että aika monen ihmisen joka ei siis kuulu mihinkään aktiiviseen katsojaryhmään, vaan nimen omaan irtolippulaisiin, vaikutta aika paljon se kuva jonka HPK ulospäin antaa. Ei se toki vaikuta siihen elämykseen jonka hallilta saa mutta kyllä se muuttaa, suuntaan tai toiseen, sitä kynnystä lähteä katselemaan homojen vihaajien peliä.
Kyllähän siellä on joka ilta ollut se melkein 3000 niitä jotka siellä on käyneet jo muutenkin ihan vakituiseen, eikä näitä ihmisiä se kauheasti hetkauta mitä Korpela jne. mediassa huutelee. Mutta kun siellä ei savuteta sitä 3700 keskiarvoa, vaan sinne pitäisi saada raavittua niitä jotka ei vakituiseen siellä käy. Mutta jokainen toki tyylillään toisten mielestä se että ihminen lähtee jäähallille on itsestäänselvyys tai jonkun velvollisuus, toisten mielestä se on markkinoinnin asia myydä se tuote, mielikuva ja saada sille tuotteelle suurempi arvo kuin mitä siitä pyydetään ja sitten pelaajie jne. asia luoda sille tuotteelle se odotettu taso konkreettisesti kun se maksava on jo saapunut paikalle.
Jokaisella tuotteella, kuten myös HPK:lla on jokin markkina-arvo. Esim 3D elokuvilla on omansa ja sitten itse kukin kuluttaja vertailee tuon markkina-arvon ja sen hinnan suhdetta että miten hän mieltää oman kukkaronsa ja muun toimintansa riittävän tämän tuotteen mahdolliseen kuluttamiseen. Minä en pidä 3D:stä henk koht ja en ainakaan maksa siitä yhtään normaalia enempää, kuin ehkä poikkeustapauksissa. Sitten jos kuulen että tämä teatteri haukkuu homoja, on taloudellisissa vaikeuksissa yms. niin se muuttaa minun arvoasteikkoani, en nyt tiedä mihin suuntaan tälläisessä esimerkissä, mutta kyllä se vaikuttaa minun käyttäytymiseeni. Ihan sama pätee siihen HPK:n toimintaan.
Jos jaksasit ottaa ne oranssit lasit pois päästä ja miettiä että asuisit vaikka oulussa ja siellä heiluisi autokauppiasta johdossa, johtoporras huutaisi lehdistössä (kärjistetysti) että "tää kaupunki ei tätä joukkuetta kaipaa", "jos ette käy hallilla niin myydään kaikki", "homot on perseestä" jne. niin sekö olisi sinulle ihan paskan hailee? Kyllä minä uskon että aika monen ihmisen joka ei siis kuulu mihinkään aktiiviseen katsojaryhmään, vaan nimen omaan irtolippulaisiin, vaikutta aika paljon se kuva jonka HPK ulospäin antaa. Ei se toki vaikuta siihen elämykseen jonka hallilta saa mutta kyllä se muuttaa, suuntaan tai toiseen, sitä kynnystä lähteä katselemaan homojen vihaajien peliä.
Kyllähän siellä on joka ilta ollut se melkein 3000 niitä jotka siellä on käyneet jo muutenkin ihan vakituiseen, eikä näitä ihmisiä se kauheasti hetkauta mitä Korpela jne. mediassa huutelee. Mutta kun siellä ei savuteta sitä 3700 keskiarvoa, vaan sinne pitäisi saada raavittua niitä jotka ei vakituiseen siellä käy. Mutta jokainen toki tyylillään toisten mielestä se että ihminen lähtee jäähallille on itsestäänselvyys tai jonkun velvollisuus, toisten mielestä se on markkinoinnin asia myydä se tuote, mielikuva ja saada sille tuotteelle suurempi arvo kuin mitä siitä pyydetään ja sitten pelaajie jne. asia luoda sille tuotteelle se odotettu taso konkreettisesti kun se maksava on jo saapunut paikalle.