HPK:n peliesitykset kaudella 2013–2014

  • 314 332
  • 1 271

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Huhuh mitä paskaa taas. Kerho on pelannut tällä kaudella tasan kolme hyvää erää. Tänään ei kauheasti haastettu edes kunnolla Markkasta. Hiljaseksi vetää sillä nyt tarvittaisiin todellakin se kakkossentteri ja yksi tuollainen Schira lisää joka oli muuten Rautiaisen ja Tuohimaan lisäksi loistavia tänään ja voi herran jestas tota Eerolaa. En myöskään ymmärrä tuota peluutusta, kun Eerola kelpasi nyt ylivoimalle mutta se Niemi ei kelvannut aikaisemmissa peleissä. Olen avautunut muut voi jatkaa.

Edit.

Ollaan pelattu nyt yli 30min ylivoimaa tällä kaudella tekemättä maaliakaan.
 

Host

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Heimon Breams ja Suomenniemen Urheilijat
Korjatkaa jos olen väärässä...eikös Kerho ole nyt neljässä pelissä pelannut ylivoimalla jotakuinkin reilut puoli tuntia? Montakos maalia on sinä aikana on tehty, korjatkaa jos olen väärässä, 0??? Tänäänkin olis ollu mahdollisuus tulla peliin mukaan YV:llä monta kertaa, vaan ei, ei ei ei, ei sitten millään...huolestuttavaa!
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Sallinen tarpoo nyt suossa. Ihan päättömiä ratkaisuja ja paskoja syöttöjä helpoissa paikoissa tänään YV:llä. Tuntuu tuon ykkösen peli olevan Sallisesta johtuen vaillinnaista. Mikä vaivaa???

Aarnio...ei jatkoon.

Schiralle, vaikka Davisin päästi tänään maalintekoon, jatkopahvia jo eteen...

Kairan puheiden mukaan ennen juuri kauden alkua harjoiteltiin erikoistilanteita viidellä kuutta ja kuudella viittä vastaan. Oliskohan joku voinu kertoa, että ensin voisi harjoitella viidellä neljääkin vastaan erikoistilannepeliä, niin ei isommin tarvisi turvautua tuohon kuudella viittä vastaan erikoistilannepeliin.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miten Kerho on lähtenyt näihin kahteen vieraspeliin pelaamaan? Radiosta olen molemmat kuunnellut ja Ilves pelissä oltiin hyvin mukana. Mites tänään, oltiinko aktiivisia vai lähdettiinkö vain puolustamaan ja annettiin aloitteet SaiPalle? Radion perusteella ei oikein ollut edes kunnon paikkoja. Lisäksi jäähyjä tuli aivan liikaa ja yv:llä ei saada maalia. Jäähyt ovat usein seurausta siitä, että luistin ei kulje. Oliko tänään näin? Lukko pelissä toi yv pyöri kyllä ihan mallikkaasti vaikka maalia ei tehtykkään. Se on tietysti laiha lohtu.

En silti huolestuisi vaikka hävittiin, koska joukkue on jo näyttänyt mihin se parhaimmillaan pystyy. Se on selvää, että koska peli perustuu luisteluun niin siitä ei saisi tinkiä missään vaiheessa. Ymmärrän kyllä jos vieraskentällä kotijoukkue painaa päälle ja pakottaa puolustuskannalle. Mut se kiekollinen kakkossentteri olis ihan kiva, pyörittämään kakkos yv:tä ja muutenkin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
HMV, siinä tän päivän teesit. Lisäksi en ymmärrä että se sama ykkönen jauhaa 95% ajasta niillä YV:illä, sekä vetää AV:llä suurimman osan ajasta ja kakkos YV on naulattu Leinon ympärille, no joo lopussa pääskin Leino sieltä penkille. Tokalla erätauolla, ohimennen kuultuna, valmennuksen puolelta: "vittu kaks taklausta ja niistäkin Aarniolta toinen", jos oikein kuulin kertoo asenteesta melkoisesti.

Ei siinä, yks mies yritti ja se oli Schira, se veti joka välissä ja suurimmaks osaks suoraan päin ekaa miestä ja ilman maskia, veto ei ole edes kova eikä tarkka, muuten niin YV seisoo suorin jaloin ja kiekkokaan ei meinaa liikkua... "jätkät osaa kyllä ite nää YV kuviot" vai miten se haastattelu meni? Juu nyt on sekin nähty. Ykköstä vois alkaa mun puolesta kierrättään, kun ei homma suju ja alemmissa kentissä niitä viimeistelijöitä ja yrittäjiä tuntuu löytyvän, niin ei muuta kuin rulettia pyöriin, josko alkais Viitaluomaakin kiinnostaan kun istus pari erää poppareilla. Rautiaiselle annan myös synninpäästön, yksin on vaan vaikee pelata.

Näistä saa ihan yhtä monta pistettä jatkoo ajatellen kuin saa tammi-helmikuussakin ja sillon taas vastassa on sellasia jengejä jolla on miehistöä, kiinnostusta ja muutama kuukausi yhteistä reeniä alla. Pitäiskö helevattu sillon pelata kun olis sauma kuroo sitä eroa, kun keväällä se ei enää olekkaan niin helppoa.

Vitutti tulla kotiin hallilta, onneks ton paska kattomisesta ees maksetaan.

Mutta huomenna päivä uus, ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 
Viimeksi muokattu:

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Vähän silmänlumetta se Lukkomatsi. Jos nyt raavittiin voitto Liigan kriisijoukkueesta niin se ei vielä paljoo kerro. Mulla ei muuta sanottavaa muuta kun että Aarnio pois kokoonpanosta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulla ei muuta sanottavaa muuta kun että Aarnio pois kokoonpanosta.
Olen ehkä väärä ihminen arvioimaan Aarnion panosta joukkueelle, mutta kiinnitin jo viime kaudella huomiota jatkuviin turhiin jäähyihin. Ja kun vastapainoksi ei ole tarjota mitään positiivista hyökkäyspäässä, niin aika turhalta tuo minun silmiini vaikuttaa. Parhaimmat tuon kategorian pelaajat ovat niitä, joita vituttaa nähdä vastustajan joukkueessa. Aarnio vituttaa nähdä omassa joukkueessa.

Tai sitten voitte tulla kertomaan minulle, mitä lisäarvoa hän tuo Kerhoon.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olen ehkä väärä ihminen arvioimaan Aarnion panosta joukkueelle, mutta kiinnitin jo viime kaudella huomiota jatkuviin turhiin jäähyihin. Ja kun vastapainoksi ei ole tarjota mitään positiivista hyökkäyspäässä, niin aika turhalta tuo minun silmiini vaikuttaa. Parhaimmat tuon kategorian pelaajat ovat niitä, joita vituttaa nähdä vastustajan joukkueessa. Aarnio vituttaa nähdä omassa joukkueessa.

Tai sitten voitte tulla kertomaan minulle, mitä lisäarvoa hän tuo Kerhoon.
Olen kuullut että "leveyttä rinkiin", samahan on vastaus kun ihmettelee 6 pakkiparia, joille palkkaa maksetaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olen kuullut että "leveyttä rinkiin", samahan on vastaus kun ihmettelee 6 pakkiparia, joille palkkaa maksetaan.
Jos vaadittaisiin pituutta rinkiin, vaihdettaisiin Aarnio Piispaseen. Suo siellä, vetelät housuissa.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
HMV, siinä tän päivän teesit. Lisäksi en ymmärrä että se sama ykkönen jauhaa 95% ajasta niillä YV:illä, sekä vetää AV:llä suurimman osan ajasta...
Eikös se Arvonen ole, joka edelleen peluuttaa hyökkääjiä? Näin se ainakin viime kaudella meni ja ei ihan toiminut homma silloinkaan. Ykköstä peluutetaan näköjään taas puhki ja annetaan liikaa YV-aikaa, vaikka ei millään toimi. Itse epäilen juurikin tuon Arvosen taitoja, koska sama idioottimainen peluutus jatkuu.

Lisäksi Aarniosta sama arvio kuin muutamalla muullakin - ei mitään käyttöä. Jätkällä on A rinnassa ja miten auttoi viime kaudellakin joukkuetta? Toistuvasti tyhmiä jäähyjä täysin väärään aikaan. Koivisto on esim. vaikuttanut heti paljon hyödyllisemmältä kuin Aarnio.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Eikös se Arvonen ole, joka edelleen peluuttaa hyökkääjiä? Näin se ainakin viime kaudella meni ja ei ihan toiminut homma silloinkaan. Ykköstä peluutetaan näköjään taas puhki ja annetaan liikaa YV-aikaa, vaikka ei millään toimi. Itse epäilen juurikin tuon Arvosen taitoja, koska sama idioottimainen peluutus jatkuu.
Kyllä se päävalmentaja vastaa kokonaisuudesta ja kyllä pelisuunnitelman ja ylivoiman organisointi on päävalmentajan, tässä tapauksessa Raution harteilla. Edelleen, Raution ja tämän kauden HPK:n pelitapa ja hyökkäyspelisuunnitelma on täysi mysteeri. Välillä tai ajoittain pelissä on jotakin tolkkua, muuten se on summittaista roiskimista sinne tänne. Sattumalla, onnella ja pompuilla on iso rooli juuri nyt Kerhon pelissä. Kun hävitään, pelitavan puuttuminen on hyvä verhota selityksien, kuten "ei ollut yritystä, nälkää tai luistelua" taakse.

HPK:n rosterissa vaihtuvuus on ollut harvinaisen pientä tänä kesänä. Rautio on ollut puikoissa kesäkuun puolivälistä lähtien. Miten ihmeessä paletti on näin sekaisen vaikka muuttujia on ollut harvinaisen vähän? Selin esimerkiksi sai täysin muuttuneen pakan sekalaisia pelimiehiä kouriinsa, mutta peli oli yllättävän hyvää (lue:voittavaa) viime syksynä. Ja nyt kun joku tulee sanomaan, että tämän kauden joukkue on Selinille rakennettu ajokoirajoukkue, niin mitä pelaajia Raution pelitapaan (?) tulisi olla?

HPK:n joukkue ei ole niin huono tai sekava kuin nyt välillä näyttää. Jotakin jatkuvuutta ja tai punaista lankaa toimintaan jonkun on kuitenkin kohta löydettävä.

Anti Selin-ryhmä peräänkuulutti monipuolisempaa hyökkäämistä ja yltiöagressiivista karvaamista ja nättejä yksilösuorituksia. Niitä syntyy Raution pelikirjattomassa luontolätkssä aina silloin tällöin kun peli on jatkuvaa soveltamista.
 
Viimeksi muokattu:

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MLSE
Korjatkaa jos olen väärässä...eikös Kerho ole nyt neljässä pelissä pelannut ylivoimalla jotakuinkin reilut puoli tuntia? Montakos maalia on sinä aikana on tehty, korjatkaa jos olen väärässä, 0??? Tänäänkin olis ollu mahdollisuus tulla peliin mukaan YV:llä monta kertaa, vaan ei, ei ei ei, ei sitten millään...huolestuttavaa!

Jannulla väärä ketju.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kyllä se päävalmentaja vastaa kokonaisuudesta ja kyllä pelisuunnitelman ja ylivoiman organisointi on päävalmentajan, tässä tapauksessa Raution harteilla.

Noh, kuulemani mukaan ihan joukkueen sisällä ihmeteltiin tuota peluutusta ja kyseessä oli todellakin Arvosen tapa "ylipeluuttaa" Viitaluoman ketjua. Ja muutenkin ko. herran tapa reagoida pelin sisällä eli hyökkäyksen peluuttaminen ei mennyt ihan nappiin.

Anti Selin-ryhmä peräänkuulutti monipuolisempaa hyökkäämistä ja yltiöagressiivista karvaamista ja nättejä yksilösuorituksia. Niitä syntyy Raution pelikirjattomassa luontolätkssä aina silloin tällöin kun peli on jatkuvaa soveltamista.

Selin on ainakin saanut KHLssä joukkueensa pelaamaan hyvin, vaikka ei tähti -statuksella varustettuja pelaajia sieltä liiemmin löydykään. Ei se siis ihan sysipaska voi olla.

Jotain mysteeristähän tuolla nyt on, kun Sallinenkin on aivan eri pelaaja kuin viime kaudella. Jos vertailee vaikka Kerhon ja SaiPan miehistöjä, niin ei siellä Lappeenrannassa nyt niin maaginen ryhmä ole, että se voittaminen siitä olisi kiinni. Ennemminkin kyse on joukkueen johtamisesta. Ongelma saatta liittyä pelikuriin eli Selin vaati enemmän. Rautiolla ei yhtä paljon auktoriteettiä? Toinen ongelma voi olla johtajuuden puuttuminen pelaajien keskuudessa nyt kun Tuulola on sivussa. Viitaluoma kapteeni joo, mutta kyllähän Tuuskin vaikutus on ollut suuri - etenkin puolustuksen kohdalla.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Noh, kuulemani mukaan ihan joukkueen sisällä ihmeteltiin tuota peluutusta ja kyseessä oli todellakin Arvosen tapa "ylipeluuttaa" Viitaluoman ketjua. Ja muutenkin ko. herran tapa reagoida pelin sisällä eli hyökkäyksen peluuttaminen ei mennyt ihan nappiin.

Viimekätinen vastuu on tosiaan päävalmentajalla. Jos tehtävät ollaan delegoitu päin vittua, niin Rautio siitä vastuun kantaa.

Rautio on kyllä edelleenkin varsinainen mysteeri. Toivottavasti ei käy kuin Kivalle, joka yhden ja puolen kaudenkin jälkeen oli edelleen mysteeri.
 
Viimeksi muokattu:

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onhan se jo nyt harjoituspelien ja alkukauden jälkeen selvää, että Selinin lähtö oli kerholle paha takaisku. Ei paljon etukäteen helpompaa alkuohjelmaa voi kuvitella, mitä kerholla on ollut. Pelicans, Ilves ja Saipa ovat kuitenkin liigan heikointa kolmannesta ja pisteitä on tullut liian vähän. Huolestuttavaa on se että peli on ideatonta ja saamatonta pörräämistä. Sen kerran kun runko pysyi kasassa, kaikki viime kauden hyvä työ on valunut hukkaan parissa kuukaudessa. Itse olen jo nyt vakuuttunut, että Rautio on korttinsa näyttänyt, niitä ei ole. Markkinoilla on niin paljon huippuvalmentajia että jos tämä kaudi halutaan pelastaa, kuukauden sisään on toimittava. Yleisö teki johtopäätöksensä jo yhden pelin perusteella, johdonkin pitäisi tehdä. Vai onko kerholla vara pelata kovin kauan alle 3000 katsojan edessä kotona? Tänäänkään tuskin tulee tungosta hallille.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onhan se jo nyt harjoituspelien ja alkukauden jälkeen selvää, että Selinin lähtö oli kerholle paha takaisku. Ei paljon etukäteen helpompaa alkuohjelmaa voi kuvitella, mitä kerholla on ollut. Pelicans, Ilves ja Saipa ovat kuitenkin liigan heikointa kolmannesta ja pisteitä on tullut liian vähän. Huolestuttavaa on se että peli on ideatonta ja saamatonta pörräämistä. Sen kerran kun runko pysyi kasassa, kaikki viime kauden hyvä työ on valunut hukkaan parissa kuukaudessa. Itse olen jo nyt vakuuttunut, että Rautio on korttinsa näyttänyt, niitä ei ole. Markkinoilla on niin paljon huippuvalmentajia että jos tämä kaudi halutaan pelastaa, kuukauden sisään on toimittava. Yleisö teki johtopäätöksensä jo yhden pelin perusteella, johdonkin pitäisi tehdä. Vai onko kerholla vara pelata kovin kauan alle 3000 katsojan edessä kotona? Tänäänkään tuskin tulee tungosta hallille.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Vai onko kerholla vara pelata kovin kauan alle 3000 katsojan edessä kotona? Tänäänkään tuskin tulee tungosta hallille.

Tiedän vain sen, että Kerholla ei ole varaa maksaa kahdelle koutsille palkkaa joten eiköhän tuo Rautioa jatka kauden loppuun.

Kun katsoo piletissä myytyjä lippuja niin ennakoisin että tänään on se noin 3500-3700 katsojaa, joka on tietysti lauantaina hieman vähän, mutta tästä nyt hyvä matsi alle niin sana leviää ja yleisömäärät pysyy siedettävinä jonkin aikaa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Eilisen pelin perusteella pitää tulla onnittelemaan hämeenlinnalaisia Schirasta. Vaikuttaa todella kovalta kaappaukselta. Ottaisin ilosta kiljuen vastaavan jätkän SaiPaan.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tiedän vain sen, että Kerholla ei ole varaa maksaa kahdelle koutsille palkkaa joten eiköhän tuo Rautioa jatka kauden loppuun.

Kumpi on sitten parempi. Maksaa kahdelle valmentajalle palkkaa, vai pelata kausi läpi yleisökeskiarvolla ~3000.

En vielä ole vaatimassa potkuja kenellekään, mutta.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Huolestuttavaa on se että peli on ideatonta ja saamatonta pörräämistä. Sen kerran kun runko pysyi kasassa, kaikki viime kauden hyvä työ on valunut hukkaan parissa kuukaudessa. Itse olen jo nyt vakuuttunut, että Rautio on korttinsa näyttänyt, niitä ei ole.
Mä en nyt ihan vielä heittäisi kirvestä kiveksille.

Jos meinaan verrataan Kivan aikoihin niin vaikka peli eilen näytti aivan yhtä järjettömältä kuin Kivan aikaan niin sentään liike oli kovaa ja sinänsä pelaajat tosissaan yrittivät. Liikkeellä ja yrittämisellä pääsee ainakin hyvään alkuun jos ei muuta.

Mutta kyllähän tuo hyökkäyspelaaminen oli vailla pienintäkään ideaa. Ja sepä sitten näkyi tulostaululla ja siinä että realistista mahdollisuutta voittaa ottelua ei ollut missään vaiheessa. Kuitenkin puolustuspelaaminen ei ollut ihan katastrofaalista ja veskaosastokin tuntuu ihan kelvolliselta, joten onhan tässä pohjat olemassa.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täällähän vedellään joukolla ranteita auki. Liian aikaista vielä. Katsotaan rauhassa se kymmenkunta peliä ja tehdään sitten isommat johtopäätökset.

Täällä väitetään ettei ole mitään pelisysteemiä olemassa. Olen jyrkästi eri mieltä. Vieraspelejä en ole nähnyt enkä tiedä miten sinne on lähdetty pelaamaan. Asenne oli ilmeisesti ollut eilen huono eikä silloin tarvitse ihmetellä miksi hävittiin. Kerhon pelityylillä luistimen täytyy liikkua joka pelissä jos aiotaan voittaa.

Mutta mä väitän edelleenkin, molemmat kotipelit nähneenä, että Rautiolla on aivan selvä systeemi, jolla pyritään pelaamaan. Hyökkäyspeliä rakennetaan paljon paremmin verrattuna viime kauteen. Onhan se idea aivan selvästi näkyvissä, kun pyritään rintamana hyökkäämään, kiekko pelataan nopealla syötöllä sentterille joka tuo sen sisään ja sen lisäksi peliä pyritään kääntämään nopeasti keskialueelta. Tätä ja viimekauden koohottamista ei voi jumalauta edes verrata keskenään!

Viime kaudella ei ollut ideaa ellei siksi lasketa punaselta päätyyn ja perään. Viime kauden menestys perustui tiukkaan viisikko puolustukseen ja maalivahtipeliin. Hyökkäyspeliä ei käytännössä ollut, piste.

Ongelma näyttää olevan, että pelin taso ei kestä täyttä ottelua. Pelicansia vastaan taso romahti ensimmäisen erän jälkeen. Lukko pelissä se puolestaan parani ensimmäisestä erästä. Kaksi erää olivatkin sitten, voisi melkein sanoa, nautittavaa katsottavaa. Älkääkä tulko sanomaan, että Lukko on kriisijoukkue. Oli tai ei, silti se pelasi ja yritti mutta, kun Kerho oli vain niin paljon parempi.

En minäkään Raution valinnasta riemastunut mutta annetaan nyt vielä näyttää mihin pystyy.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Kumpi on sitten parempi. Maksaa kahdelle valmentajalle palkkaa, vai pelata kausi läpi yleisökeskiarvolla ~3000.

En vielä ole vaatimassa potkuja kenellekään, mutta.

Ekös Rautiolla ole kahden vuoden soppari eli jos nyt erottaisimme niin seuraavat kaksi vuotta oltaisiin jollain tasolla taloudellisesti sidottuja kahteen koutsiin. Rindell taisi olla pitkästä aikaa valmentaja joka HPK:ssa erotettiin kesken kauden, mutta tuolloin pelaajat käänsivät selkänsä koutsille nyt en näe että oltaisiin vielä niin ahdingossa, mutta pientä voittoputkea tämä vaatisi, että usko säilyy.

Jos päästään keväällä 10 parhaan joukkoon niin se riittää minulle sillä enempää ei kannata odottaa koutsilta joka on ensimmäistä kertaa Liigassa päävalmentajan ja koutsaa yhden pienimmällä budjetilla operoivan joukkueen penkin takana. Ja tiedän kuulostaa selittelyltä, mutta faktojahan nämä on ja turha niitä on kieltää.

Harrin viimeisellä kaudella yleisökeskiarvo oli 3400 ja risat päälle joten jos silloin päästiin tuohon niin luulisi tuon 3600-3700 keskiarvon olevan ihan haarukassa vähän huonommallakin pelillä, kunhan niitä voittoja tulee.

Edit.

Ja lisättäköön, että Harrin viimeisellä kaudella kerho myi kausareita sen n. 1000kpl nyt niitä on mennyt sen 1200-1400kpl joten eiköhän tuo 3600 keskiarvo ainakin tavoiteta kauden päätteeksi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ei taida Mielosta näkyä niin kauan kun Rautio on puikoissa. Kaverihan reenaa A-junnujen kanssa.

Tämä tuolta otteluketjusta. Mitä helvettiä tämä nyt tarkoittaa? Onko tosiaan vain jotakin henkilökohtaista Raution kanssa? Ilmeisesti nyt on joku sellainen uusi seikka, että loukkaantumisista ei paljoa puhuttaisi, mutta on sekin nyt perseestä. Olisi kiva tietää kauanko on esim.Saarinen sivussa yms.
 

VIpelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä tuolta otteluketjusta. Mitä helvettiä tämä nyt tarkoittaa? Onko tosiaan vain jotakin henkilökohtaista Raution kanssa? Ilmeisesti nyt on joku sellainen uusi seikka, että loukkaantumisista ei paljoa puhuttaisi, mutta on sekin nyt perseestä. Olisi kiva tietää kauanko on esim.Saarinen sivussa yms.

Mielosen lämärimaali irtopalasta oli viime kevään harvoja sykähdyttäviä playoffhetkiä näin kerhofanina. Jo pelkästään niillä näytöillä pitäis olla edellä kaiken maailman bruuneja (joka on ollut kyllä tähän asti aika sukka) ja eeroloita. No, Mielosen pelikunnosta emme ehkä kaikkea tiedä, mutta on tämänvuotinen valmennus ehtinyt jo tekemään muitakin mielenkiintoisia peluutuksellisia ratkaisuja. Ei siinä: toivottavasti tänään eerola on kentän kunkku, ykkösketju pelaa puolet pelistä ja tekee siinä sivussa pari yv-maalia, samalla kun Santavuori jatkaa säkenöintiään kolmos-nelosketjussa. Innostuinkin tästä jo sen verran, että lähden hallille näkemään asioiden oikean laidan omin silmin.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ollaan Tappaarakin vastaan jauhettu vissiin kymmenen minuuttia ylivoimaan ilman ainuttakaan vaarallista paikkaa.

Reenataan vaan lisää niitä spesiaalijuttuja.

EDIT: Ville Viitaluoma tuo Kerhon tasoihin ylivoimalla. Kannatti tulla antamaan kritiikkiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös