Kiitos vaan vittuilusta, en ole peliä nähnyt, kaksi erää kuuntelin kesken paikallisen erotuomarien saunaillan, ensin etin jonkun ohjelman, jolla edes kuulla mun androidista, latasin sen, missasin melkein erän, sain "läpät", kun istuin nappi korvalla, mutta kuitenkin hyvässä hengessä, josta muuten just kotiin pääsin. Kantaa en ole ottanut yhtään mihinkään suuntaan, en puolesta, enkä vastaan, kun en huutele pöytiin mistä en tiedä!Palstaveljet ovat jo aikasta hyvin jo käyneetkin tämäniltaista farssia läpi, mutta laitetaanpa nyt vielä omiakin ajatuksia.
HPK:n ainoa toimiva hyökkäysketju oli Kiilholman johtama vitja laidoillaan Santavuori ja Vänttinen/Koivisto. Saros piti toisessa erässä lukemat siedettävänä, eikä tosiaan voinut maaleille yhtään mitään. Schira oli paras pakki, yksi TOP5 taklaus "Uunoon". Niemikin vaikutti ihan kehityskelpoiselta, kova lämäri on tällä kaverilla ja puolustuspäässä ei yhtä nukahdusta lukuunottamatta ollut vaikeuksissa toisin kuin kaikki muut tänään. Kakkosketju oli aivan kammottava, Leinolla ja vielä vähemmän Rendulicilla on mitään asiaa Liigatasolle. Ykkösketju oli ihan nukuksissa, varsinkin avauspelissä. Hyökkäyspeli kokonaisuudessaan oli vielä pahempaa kulmissa hyörimistä kuin Selinin aikana, maalintekosektorille ei kerta kaikkiaan päästy. No, onneksi sentää eräs BW katselee mieluummin kairaa kuin atua.
Sitten pieni rakentava palaute Kulman pojille:
- hyvä, että kehitätte uusia chantteja, varsinkin se uusi tantantatatatan Kerho!! tuntui toimivan
- oliko joku perustelu sille, että kovalla tunteella ja mustaoranssi chantit vedettiin nyt eri lailla kuin ennen ? Minusta olisi syytä palata vanhaan...
En myöskään ole koskaan hehkuttanut Rautiota, en täällä, enkä missään muussa formaatissa. Selinin näin useamman vuoden ajan, en tykännyt ja olin avoin uudelle vaihtoehdolle. Koskaan en ole ketään hehkuttanut, vaan todennut että antaa kaverin näytää kykynsä.
Sanon nyt suoraan että aika saatanan lapsellista, että jos mä jotain heitän, arvostelen, tms. niin sitten kun en edes ole peliä nähnyt, niin joku P-askiainen, joka ei ole edes aiemmin pystynyt perustelemaan näkemystään mua, tai mun sanomisia vastaan, paitsi että olen aika pessimistinen, tulee täällä huutelemaan. Up yours!
Otan mielelläni vastaan tästä ja muista, sanomisistani, annettavat rangaistukset, moderaattorien puolesta, mutta voisko tää vitun vittuilu siinä ja piilomuodossa jo kohta loppua, kun kerran olen, joku saamarin "naurun aihe"?
Jos joku haluaa silmät kiinni uskoa asioihin, se on jokaisen oikeus, mutta että aletaan vittuileen, kun ei toisten näkemystä ymmärrä, tai halua ymmärtää. Kiitos ei!
Jokainen aikuinen, ainakin tietääkseni, pystyy kuitenkin käyttäytymään asiallisesti, oli se asia kuinka pahasti omaa näkemystä vastaan tahansa.
En minäkään ala ekana vittuilemaan nykyistä hallitustamme vastaan, vaikka kuinka en samaa mieltä olekkaan. Jokainen on tietääkseni oikeutettu mielipiteeseen, vaikka se kuinka sotisi jonkun ajatusmaailmaa vastaan. Minä en tietääkseni ole ollut täällä huutamassa, että joku ihminen ei mielipiteineen tänne kuulu, sen sijaan aika moni on, olisiko omassa suvaitsevuudessa korjaamista? Kiitos.
Viimeksi muokattu: