RasseRepe vaan uuniin Ilvestäkin vastaan. Noilla otteilla ei pitäisi olla epäselvyyttä kumpi on pelaava ja kumpi aukoo luukkua.
Todellakin. Tasapainoisen näköistä tekemistä ja kummassakin maalissa taisi ottaa kimmokkeen Kerhon omasta pakista joten senkään puolesta ei voi oikein laittaa maaleja Reijolan piikkiin.Hyvä maalivahti tämä Reijo.
Kiitos Mika!
Veto oli toki kova, mutta jotenkin olin katsovinani, että kiekko olisi ottanut tuohon Brejcakin mailan lapaan ja siitä lähtenyt yläviistoon.En ole maalivahtipelissä todellakaan asiantuntija, mutta eikös ekassa maalissa Reijola tehnyt itsensä turhan pieneksi ja pudottautunut alas, kun veto tuli ylös?Voi olla, että mulla on jäänyt Lassilan uhkarohkean korkea pelityyli liian hyvin mieleen, mutta itse pistäisin tuota maalia vähän Reijolan piikkiin. Veto toki oli komea.
En ole maalivahtipelissä todellakaan asiantuntija, mutta eikös ekassa maalissa Reijola tehnyt itsensä turhan pieneksi ja pudottautunut alas, kun veto tuli ylös?Voi olla, että mulla on jäänyt Lassilan uhkarohkean korkea pelityyli liian hyvin mieleen, mutta itse pistäisin tuota maalia vähän Reijolan piikkiin. Veto toki oli komea.
Kyllä mä vähän kanssa Reijolan piikkiin sen pistän, koska kuten sanoit meni aika pieneen. Lisäksi elekielestä vähän paistoi, ettei ole tottunut noin laadukkaaseen kutiin, tyyliin "mikä helvetti se oli". Santalallahan on ihan järkyttävä laukaus ollut aina jos sen vaan kerkeää virittämään. Lisätietoa voi kysyä Raksilan maaliverkoilta.
Joo, liian nopeasti polville ja hanskakäsi liian hidas tai väärässä paikassa. Toisessa maalissa näki, että jalat on hitaat.En ole maalivahtipelissä todellakaan asiantuntija, mutta eikös ekassa maalissa Reijola tehnyt itsensä turhan pieneksi ja pudottautunut alas, kun veto tuli ylös?Voi olla, että mulla on jäänyt Lassilan uhkarohkean korkea pelityyli liian hyvin mieleen, mutta itse pistäisin tuota maalia vähän Reijolan piikkiin.
Vai osuiko se veto lähtiessään blokkaajan lapaan ja otti siitä kimmokkeen? Äkkiseltään näytti siltä.En ole maalivahtipelissä todellakaan asiantuntija, mutta eikös ekassa maalissa Reijola tehnyt itsensä turhan pieneksi ja pudottautunut alas, kun veto tuli ylös?Voi olla, että mulla on jäänyt Lassilan uhkarohkean korkea pelityyli liian hyvin mieleen, mutta itse pistäisin tuota maalia vähän Reijolan piikkiin. Veto toki oli komea.
Nyt kyllä katsotaan Rasserepen suorituksia suurennuslasin kanssa. Kova putkinuoliainen.Joo, liian nopeasti polville ja hanskakäsi liian hidas tai väärässä paikassa. Toisessa maalissa näki, että jalat on hitaat.
Älä nyt viitti, "laadukkaaseen kutiin". Eiköhän se mestis ole täys Palveita ja Turusia edelleen, kun vaan silmät löytäisi ne!Kyllä mä vähän kanssa Reijolan piikkiin sen pistän, koska kuten sanoit meni aika pieneen. Lisäksi elekielestä vähän paistoi, ettei ole tottunut noin laadukkaaseen kutiin, tyyliin "mikä helvetti se oli". Santalallahan on ihan järkyttävä laukaus ollut aina jos sen vaan kerkeää virittämään. Lisätietoa voi kysyä Raksilan maaliverkoilta.