puuha-pete
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Minnesota, Hollanti
Karjalaisen mailapeli kammottavalla tasoilla noin muutoinkin, nyt ihme jos usksltaa sitäkään vähää auttaa enää pakkeja.
Se on ihan Lindgrenin peruspeliä. Itsessä ärsyttää juuri tuo, kun Lindgren menee höntsäten ja löysästi päätykiekkoihin.Ei kyllä Lindgren muuta tehny punaviivan jälkeen ku suoristellu selkäänsä.
Jesper Lindgrenillä selvästi on syöttötaitoa ja peliälyä. Hyvä liike, sijoittuu hyvin hyökkäysalueella ja osallistuu rohkeasti peliin. Fyysisesti ei lähelläkään valmista ja ainoa plussa laitakahinoissa on, että uskaltaa edelleen mennä niihin. Vaikka lähes aina tilanne päättyy siihen, että Lindgren ui selkää. Ja siihen nähden, että syöttötaitoa piisaa, tulee aivan järkyttävä määrä myös hutisyöttöjä.
Kuten eilen kirjoitin, tulee HPK-ajan Teemu Suhonen mieleen. Kiekollinen peli samaan aikaan sekä vahvuus, että ongelma. Mutta Suhonen tulee vielä, ehkä Lindgren myös.
Mä olen ottanut uuden asenteen noille Kerhon päästämille maaleille. Se on niin helppoa että se on jo oma taiteenlajinsa. miettikää sitä, että ollaan varmaan Euroopan parhaimpia maalien päästäjiä.
Harmi, että yleensäkkin tuo pelaaminen on alkanut sakata. Kuitenkin jo parhaansa pois myynyttä Jukureita vastaan 0 -maalia 5vs5 pelissä on luokattoman surkeaa.Ei pysty Andya puolustamaan, vaikka kolmannessa kiekko muuttikin suuntaa. Harmi, että maalivahtipeli on alkanut sakata loppumetreillä.
Nenonen uskaltaa sentään vetää suoraan syötöstä, kyllä paikkoja tulee mutta ei.
Baarissa vai? Jos tarkoitit Puustista niin ei tuo suoraan syötöstä vedä vaan latailee niin kauan että siellä saa mokkeri ihan rauhallisesti sijoittua.
Jukurit alkaa saamaan pelistä kiinni kun tajuavat että vastustajan jengiltä puuttuu sielu täysin. Kerho näyttää siltä että jätkät olisi tuntia aikaisemmin käyneet luovuttamassa verta.
Varmasti vielä liian aikaista sanoa, mutta tähän mennessä Tavi on ehkä eniten HMV-pelaaja mitä olen nähnyt vähään aikaan.
No ei toi Kanninen kovin paljoa paremmin ole esiintynyt. En ole nähnyt kummaltakaan yhtään mitään sellaista miksi niiden pitäisi edes pelata Liigassa.Varmasti vielä liian aikaista sanoa, mutta tähän mennessä Tavi on ehkä eniten HMV-pelaaja mitä olen nähnyt vähään aikaan.