HPK:n otteet runkosarjassa 2018–2019

• 573 900
  • 3 572

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onneksi joukkueessa on tuollaisia johtajia kuin Paajanen ja Leino! Esimerkin käyttäjiä etenkin kaukalossa.

J.Petke

Jäsen
Kivasti päätti seurajohto sitten säästää kauden pilalle, vittu mitä amatöörejä.

Eiköhän siellä tiedetä missä mennään rahallisesti. Paskin tulos tästä kaudesta olisi ekalla pleijakiekalla ulos ja 150k turskaa kassaan kahden uuden nimimiehen takia. Siihen HPK:lla ei enää ole varaa.

Lättfil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Baarissa vai? Jos tarkoitit Puustista niin ei tuo suoraan syötöstä vedä vaan latailee niin kauan että siellä saa mokkeri ihan rauhallisesti sijoittua.

Jukurit alkaa saamaan pelistä kiinni kun tajuavat että vastustajan jengiltä puuttuu sielu täysin. Kerho näyttää siltä että jätkät olisi tuntia aikaisemmin käyneet luovuttamassa verta.

Varmasti vielä liian aikaista sanoa, mutta tähän mennessä Tavi on ehkä eniten HMV-pelaaja mitä olen nähnyt vähään aikaan.

Tulee kyllä Kainulaista ikävä, kun kattoo Tavin touhuja. Kannisella sentään yritystä pelissä.

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eiköhän siellä tiedetä missä mennään rahallisesti. Paskin tulos tästä kaudesta olisi ekalla pleijakiekalla ulos ja 150k turskaa kassaan kahden uuden nimimiehen takia. Siihen HPK:lla ei enää ole varaa.
Jaa että 2-4kk lisäkustannuksella olisi tullut vähintään kahden yli 4k yleisön puolivälierän kanssa 150ke turskaa? Versus että ei tehdä mitään, pelataan yksi kotipeli sääleissä vaatimattomalle yleisölle selviämättä oikeisiin poffeihin? Jotenkin mun excelin viimeinen solu näyttää jäljemmällä vaihtoehdolla enemmän turskaa.

J.Petke

Jäsen
Jaa että 2-4kk lisäkustannuksella olisi tullut vähintään kahden yli 4k yleisön puolivälierän kanssa 150ke turskaa? Versus että ei tehdä mitään, pelataan yksi kotipeli sääleissä vaatimattomalle yleisölle selviämättä oikeisiin poffeihin? Jotenkin mun excelin viimeinen solu näyttää jäljemmällä vaihtoehdolla enemmän turskaa.

Kuten sanoin, eiköhän se rahallinen tilanne tiedetä. Mikään kerhon rahoilla saatavilla oleva kaveri ei takaa suoraa pleijaripaikkaa. Meistä kukaan ei kuitenkaan tiedä miten kausi on menossa tällä hetkellä rahallisesti. Turhia rahallisia riskejä ei voida enää ottaa, vaan kauden jälkeen on pakko olla vähintään nollatulos laarissa.

Pleijarien ekalla kierroksella tarkoitin nimenomaan säälipleijareita. Tuohon porukkaan kaksi vahvistusta, heidän palkat, siirtokorvaukset joukkueille, niin aika lähellä 100k mennään. Käsittääkseni palkat joudutaan kuitenkin maksamaan koko lopoukaudelta eikä vain siihen asti, kun pelit kestävät.

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Taas edellinen vaihto esimerkki kuinka Kannisella ei mitään pelikäsitystä. Siellä läpiajoa tarjolla eikä kaveri nosta päätä kiekosta. Ja omissa hieno syöttö vastustajan lapaan. Vaikken Kainulaisesta suuremmin pitänytkään, niin ei tässä hankinnassa kyllä mitään järkeä ole.

Lättfil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Turuselta aivan dorka ratkasu kokeilla itse maalia, ku Paajanen vieressä lapa jäässä ja olis päässy varmaan hyökkäyssiniselle asti kiekon kanssa.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Turuselta aivan dorka ratkasu kokeilla itse maalia, ku Paajanen vieressä lapa jäässä ja olis päässy varmaan hyökkäyssiniselle asti kiekon kanssa.

Siinä kiilsi kauden 50. piste silmissä.

Kummallinen peli, mutta eipähän onnistuttu tällä kertaa menettään pisteitä. Se oli tän illan tavoite numero yksi.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Tärkeintä on kolme pistettä tietenkin, mutta tuolla pelillä näin tiukassa sarjassa tullaan vielä sääleihin tippumaan. Jospa nyt hiukan herättiin.

Mutta mä en ymmärrä tuota Kerhon viimeisten minuuttien passiivisuus vaihdetta, joka tulee lähes aina. Kerho vääntää lähes koko pelin periaatteella "kun pidetään kiekkoa, niin vastustaja ei maaleja tee" ja sitten kun maalin johdossa ollaan niin sitä kiekkoa heitellään vastustajalle, että ottakaa toi ja kokeilkaa tulla uudestaan. Tiedän että tarkoitus on träpätä samalla kun vastustajan täytyy yli hyökätä, niin siten päästään riistoihin ja läpi tai jotain, mutta ollaanko me ikinä mitään vaarallista saatu aikaan kun passiivisuus vaihde isketään silmään? Ei saatana ikinä, kun se träppikin valuu kun pakit valuu sieltä aina mokkerin syliin. Eikö voitais kokeilla vaikka sitä samaa kiekon pitämistä joskus?

TJ MACKEY

Jäsen
Siis aika karmea esitys, mutta ainoa mikä merkkaa isosti, niin 3 pinnaa himaan. Siellä esim. Ipa pelleilee KooKoon kanssa.

- Karjalainen oli järkyttävä
- Tavi ja Kanninen joukon jatkoja
- Luccelta vaisumpi esitys

- Innala on aivan älytön! 20 häkkiä. Huh huh
- Kerho ilman Turusta olisi jossakin sijoilla Jukurit.

On kauhea ikävä Larmia, Cornetia ja Nenosta. Jopa myös Miroa.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kolmannen erän torjunnat: Karjis 11 ja Rajaniemi 1. Silti Kerho nousi siinä tappioasemassa voittoon.

Jukurit muuten laukoi tänään enemmän kuin Kerho. Pendo, mitä ihmettä?

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Täytyykö tässä nyt alkaa sitten supistajalihas supussa panikoimaan, että Örebro tai joku muu kuppaussakki vie.

Pendo: - Hei, KurreTurre, Penaali-Antti täs moro. Mä rupesin hiukan miettimään, että onko Jerguksen ja Luccen sopparit vedenpitäviä, kun ne on ihan hyviä täs pelis?
Toivola: - Morooo! Ootas hetki kun tsekkaan. Toimisto on täynnä perunasäkkejä Malten, Witcchowin ja molarin ostoa varten. Ei jaksanut purkaa Hiacea perunakellariin, kun siellä on niin saatanan liukas. Yllättävän hyviä muuten ihan raakanakin tollanen siikli hiukopalaksi ja kyllähän tällä purukalustolla osaa.
P: - No älä nyt liikaa syö. Nekin pitää kohta rahdata Hietasen tontille. No löytykö ne sopparit?
T: - Ei täältä mitään löydy, mutta kyl ne muistaakseni ihan legittiä kamaa on. Tein muistaakseni Lehtivuoren sopparin pohjalta ne.
P: - Siis mitäh? Ei sssaaatt.. Hei, teitkö muuten mun sopparin samalta pohjalta?
T: - No totta kai tein. Miks kysyt?
P: - Eee mitn, ihan muuten vaan, mut hei nyt on pakko ottaa muutama puhelu ja palataan myöhemmin kun mun agent.. siis kun mä otan yhteyttä ihan kohta. Hyväst.. eiku siis mors!

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Täytyykö tässä nyt alkaa sitten supistajalihas supussa panikoimaan, että Örebro tai joku muu kuppaussakki vie.
Taitaa viedä vähän muut sakit ton jätkän.

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelistä tuli sitten sellainen kuin mitä vähän pelkäsi. Näitähän on nähty jo vaikka kuinka monesti, juuri näitä Jukureita ja vastaavia vastaan. Toki peliin tultiin hyvällä jalalla mutta omissa kolisi heti, kun paikka oli. HPK:n peli heikkeni taas toiseen erään ja oltiin surkeita. Onneksi kolmannen erän alkuun saatiin tasoitus ja myöhemmin voittomaalikin. Silti siinäkin oli omat vaikeutensa.

Ei kyllä vakuuta peli kuin hetkittäin. Pitkiä pyörityksiä kyllä oli ja muutenkin hyökkäykset lähtivät mukavasti. Sitten taas vastustajan hyökätessä pudotetaan liikaa alaspäin ja annetaan tulla vapaasti alueelle. Nuo hyökkäykset pitäisi saada aiemmin poikki ja iskettävä kiekolliseen kiinni ahnaammin. Ylivoima oli nyt tehokasta ja niin sen pitää jatkossa ollakin, tämä on ihan minimi vaatimus. Lopussa oltiin liian passiivisia ja vain roiskittiin alueelta pois. Tämän seurauksena tuli sitten vielä alivoima mutta onneksi nyt kestettiin.

Itse olin Karjalsen osalta ihan luottavainen edellisten pelien jäljiltä mutta nyt täytyy sanoa, että luottamus karisi. Tänään voi ottaa piikkinsä jokaisen maalin. Ensimmäinen karmea virhe, toki noita sattuu nyt muillekin veskoille eikä siinä mitään. Rankkarissa todella huono, ja kolmaskin meni liian helposti. Muutenkin taas ihmeen epävarmaa työskentelyä. Ja turha lässyttää mistään puolustuksesta, kyllä moken täytyy varma maalilaan olla. No, toivottavasti Karjalainen nyt parantaa otteitaan sillä hänen panostaan nyt tarvitaan jos kuuden sakissa meinataan pysyä.

Kaikesta huolimatta tärkein juttu oli se, että kolme pistettä saatiin pelistä.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HPK vs Ässät
  • 2.70
  • 4.00
  • 2.32
JYP vs Sport
  • 2.52
  • 4.10
  • 2.42
Jukurit vs SaiPa
  • 3.05
  • 4.35
  • 2.02
Kärpät vs Lukko
  • 3.10
  • 4.20
  • 2.04
TPS vs KalPa
  • 3.00
  • 4.35
  • 2.20
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy