Mutta ainakin jokaisen rankkarin.Karjalainen ei sukella sentään joka laukauksen kohdalla.
Karjalaiselle tulee se 10 laukausta ottelussa. Eli saatat olla oikeassa. On siellä joku torjunta ollut mukana.Karjalainen ei sukella sentään joka laukauksen kohdalla.
Nyt jumalauta! Kerrankin saa rauhassa katsoa peliä ja sitten tarjoillaan tällaista kuraa.
Kivasti päätti seurajohto sitten säästää kauden pilalle, vittu mitä amatöörejä.
Baarissa vai? Jos tarkoitit Puustista niin ei tuo suoraan syötöstä vedä vaan latailee niin kauan että siellä saa mokkeri ihan rauhallisesti sijoittua.
Jukurit alkaa saamaan pelistä kiinni kun tajuavat että vastustajan jengiltä puuttuu sielu täysin. Kerho näyttää siltä että jätkät olisi tuntia aikaisemmin käyneet luovuttamassa verta.
Varmasti vielä liian aikaista sanoa, mutta tähän mennessä Tavi on ehkä eniten HMV-pelaaja mitä olen nähnyt vähään aikaan.
Jaa että 2-4kk lisäkustannuksella olisi tullut vähintään kahden yli 4k yleisön puolivälierän kanssa 150ke turskaa? Versus että ei tehdä mitään, pelataan yksi kotipeli sääleissä vaatimattomalle yleisölle selviämättä oikeisiin poffeihin? Jotenkin mun excelin viimeinen solu näyttää jäljemmällä vaihtoehdolla enemmän turskaa.Eiköhän siellä tiedetä missä mennään rahallisesti. Paskin tulos tästä kaudesta olisi ekalla pleijakiekalla ulos ja 150k turskaa kassaan kahden uuden nimimiehen takia. Siihen HPK:lla ei enää ole varaa.
Onneksi joukkueessa on tuollaisia johtajia kuin Paajanen ja Leino! Esimerkin käyttäjiä etenkin kaukalossa.
Jaa että 2-4kk lisäkustannuksella olisi tullut vähintään kahden yli 4k yleisön puolivälierän kanssa 150ke turskaa? Versus että ei tehdä mitään, pelataan yksi kotipeli sääleissä vaatimattomalle yleisölle selviämättä oikeisiin poffeihin? Jotenkin mun excelin viimeinen solu näyttää jäljemmällä vaihtoehdolla enemmän turskaa.
Jos taistelee maalipörssin voitosta vielä, niin kyllä kannattaa kokeilla. Alivoimalla, niin ei mitään menetettävääkään.Turuselta aivan dorka ratkasu kokeilla itse maalia, ku Paajanen vieressä lapa jäässä ja olis päässy varmaan hyökkäyssiniselle asti kiekon kanssa.
Toisella yrityksellä hukkasi kiekon ja Jukurit meinasi tasoittaa.Jos taistelee maalipörssin voitosta vielä, niin kyllä kannattaa kokeilla. Alivoimalla, niin ei mitään menetettävääkään.
Turuselta aivan dorka ratkasu kokeilla itse maalia, ku Paajanen vieressä lapa jäässä ja olis päässy varmaan hyökkäyssiniselle asti kiekon kanssa.
Vesalainen, Barkov, Granlund, Aho, Saarela ja *rumpujen pärinää* JERE INNALA!
Siinä kaikki 20 maalia liigassa tehneet alle 21 vuotiaat, sitten kauden 99-00.
Täytyykö tässä nyt alkaa sitten supistajalihas supussa panikoimaan, että Örebro tai joku muu kuppaussakki vie.
Taitaa viedä vähän muut sakit ton jätkän.Täytyykö tässä nyt alkaa sitten supistajalihas supussa panikoimaan, että Örebro tai joku muu kuppaussakki vie.