Luulen, että niin kuin yhtälailla sinä, niin myös me muut olemme tällä keskustelupalstalla oikeutettuja ihmettelemään erinäisiä asioita.
@Takanahka kirjoitit itse muutama päivä sitten Negatiivisuusketjuun seuraavanlaisen viestin:
Miten tuo viesti eroaa tämäniltaisista ”vinkumisista”?
Onko siis näin, että herra Takanahka on oikeutettu ihmettelemään sekä vinkumaan Jan ”Breku” Brejcakille peliaikaa ja isompaa vastuuta, mutta jos joku muu sen tekee, niin se on täysi vääryys? Erikoinen kuvio.
Kerhon jääharjoituksia on tullut seurailtua tälläkin kaudella jonkun verran, ellei jopa tarpeeksi ja täytyy sanoa, että Brejcak on yksi kovimmin jäätreeneissä töitä tekevistä pelaajista. Punttireenejä en ole päässyt katsomaan, mutta ihan turbaanista vedettynä ja kuulopuheiden mukaan Jan Brejcak ei salin puolellakaan löysäile. Kuntopyörävideoista olen täysin pihalla.
Saattaahan se olla, että tuo pienillä minuuteilla pelituntumaan totutteleminen on suunniteltua mutta se vaikuttaa oudolta, kun samalla esim. Almari toimii Harri Kainulaisen pujottelukeppinä ja Arto Laatikainen painaa selkä kentälle päin omassa päässä sokkosyöttöjä vastustajan lapaan.