HPK:n juniorit

  • 662 535
  • 1 896

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Siellä torjuntojen perusteella Saros pitää Kerhoa pystyssä. Kerho johtaa tokan erän jälkeen 2-0 ja torjunnat 19-12 Juuse ensin mainittuna. Liveseuranta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Nyt jo 5-0, ja Virran tehot tänään 2+1.

Saros-Virta-Nikkinen-Tuulola-Vuoti -kombo on kovaa valuuttaa tänä keväänä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
On tuo Saros vaan kova jätkä, jestas.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hienoa, että Saros tuli mukaan auttamaan junnuja matkalla menestykseen. Vaikka nollapelin pelasikin niin uskon silti, että ilman Juuseakin joukkue olisi selvittänyt tiensä jatkoon. Sen verran vahvasti ovat suorittaneet kauden alussa olevien vaikeuksien jälkeen. Onkos edustuksessa muita pelaajia, joita voisi junnuissa käyttää? Ei sillä, etteikö nykyisilläkin pärjättäisi mutta nythän voisi koko arsenaalin valjastaa käyttöön, kun edustuksen pelit eivät häiritse.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Itse olen kyllä tätä toimintaa vastaan että pelaajat jotka eivät ole pelanneet peliäkään koko kauden aikana junnuissa syrjäyttävät niitä jotka junnujoukkueen sinne ratkaisupeleihin ovat vienneet.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen kyllä tätä toimintaa vastaan että pelaajat jotka eivät ole pelanneet peliäkään koko kauden aikana junnuissa syrjäyttävät niitä jotka junnujoukkueen sinne ratkaisupeleihin ovat vienneet.
Olen pitkälti samaa mieltä mutta, koska tällainen mahdollisuus on olemassa niin siitä kannattaa hyötyä niin paljon kuin mahdollista.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Onkos edustuksessa muita pelaajia, joita voisi junnuissa käyttää?

Kilpailusaannokset sanoo nain:

Playoff- ja karsintaotteluissa saa käyttää enintään neljää (4) 1994 syntynyttä kenttäpelaajaa ja yhtä (1) maalivahtia. Tätä vanhempia pelaajia ei saa käyttää.

Tanaan kehissa oli 4 -94 syntynytta (Monto, Nikkinen, Ventela ja Kapteeni Kaislehto), eli taysi maara. Kerhon rosterissa on -94 syntyneita: Saari, Vainio ja Salminen. Mina en silti valttamatta lahtisi tuota pakkaa sekoittamaan kauheasti, kaikki nuo tamanhetken yli-ikaiset ovat tarkeita pelaajia joukkueille. Lisaksi Salo sanoi, etta jos joku tulee niin taytyy olla tuttu mies, eli ainoa vaihtoehto olisi Vainio.

Edit: Saari olisi kylla janna vaihtoehto sinansa. Olisi samalla Saarelle viides (5.!) sarjataso taman kauden aikana, joka alkaa olemaan jonkin sortin ennatys. :)
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Itse olen kyllä tätä toimintaa vastaan että pelaajat jotka eivät ole pelanneet peliäkään koko kauden aikana junnuissa syrjäyttävät niitä jotka junnujoukkueen sinne ratkaisupeleihin ovat vienneet.

Sama kävi mielessä. On varmaan se junnujen ykkösvahti että kiitti vitusti.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse olen kyllä tätä toimintaa vastaan että pelaajat jotka eivät ole pelanneet peliäkään koko kauden aikana junnuissa syrjäyttävät niitä jotka junnujoukkueen sinne ratkaisupeleihin ovat vienneet.
Olen ehdottomasti samaa mieltä. Varsinkin maalivahdin kohdalla tämä korostuu. Ajatellaan, että maalivahti on pelannut koko kauden ykköstorjujana, vaikkapa 80% otteluista. Sama tahti jatkuu pudotuspeleissä, kunnes miesten joukkueella loppuu pelit junnujen pelatessa välieriä. Siinä vaiheessa miehistä tulee maalivahti joka pelaa loput pelit. On varmasti kiva koko kauden pelanneella maalivahdilla olla luukkuvahtina ratkaisupeleissä. Ennen muistaakseni pudotuspeleissä sai pelata vain jos oli pelannut tietyn määrän runkosarjapelejä. Nyt sellaista ei ilmeisesti enää vaadita.

En tässä osoita syyttävää sormeani kohti HPK:ta, joka tietysti tekee sen, minkä säännöt sallivat menestyksen eteen. Niin tekisi varmasti muutkin seurat. Vika on säännöissä, ei niiden mukaan toimivissa seuroissa.
 

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
@luotsi Niin, Ässäthän pelaa pudotuspeleissä. Esa Lindell edustuksen vai junnujen mukana, kas siinä vasta pulma. Juuse Saroksen kohdalla oli nimenomaan se, että edustusjoukkueen kausi on ohi. Ässillä kun ei ole.
HPK:n kausi ei ollut ohi viestä kirjoittaessani.
 

Ralph

Jäsen
HPK:n kausi ei ollut ohi viestä kirjoittaessani.
Se on ollut ohi käytännössä jo yli viikon ajan tuota viestiä kirjoittaessasi. Pelin taso on ollut pitkään jo niin surkeaa, että oli selvää ettei jatkoon ole asiaa. Mitä nyt jotkut ilvekset ja pelikaanit kaatuivat, mutta muutoin.
 

Pravda

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen kyllä tätä toimintaa vastaan että pelaajat jotka eivät ole pelanneet peliäkään koko kauden aikana junnuissa syrjäyttävät niitä jotka junnujoukkueen sinne ratkaisupeleihin ovat vienneet.
Samaa mieltä. Muutama vuosi sittenhän tehtiin samantapainen isompi porukan siirto, kun B-junnut putosivat jatkosta ja sieltä siirtyi sitten puoli joukkuetta ratkomaan B2 -pleijareita isolla peliajalla ja pleijaripaikan ansainneet kaverit jäivät pureksimaan tuppea. No mestaruus taisi tuolla keinoin tuosta välisarjasta tulla.. ehkä se joitakin sitten lohdutti. Tuosta vielä vuosi vai pari taaksepäin Ilves teki samassa sarjassa samanlaisen tempun ja kärsijänä olimme juurkin kerho ja silloinhan tuolla käytävillä itkettiin vääryydestä niin, että kumisaappaat jalassa piti kulkea käytävillä. No suurin osa muistaa jälkikäteen vain mitalit.... mukaviahan ne ovatkin, mutta itse en tästä tavasta pidä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Hetki sitten päättyi ensimmäinen välierä lukemin 2-4, eli Kerholle ensimmäinen kiinnitys finaalipaikkaan. Loistavaa!
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onko tämä A-junnujen maalilla pelaava Joonas Toivonen sukua Toivosen maalivahtisuvulle?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei ole... tai voi toki olla tulevan Toivosen maalivahtisuvun kantaisä.

Toivotaan, että näin on, jos geenit riittää. Kerhon pitäisi aloittaa jonkinlainen siitosohjelma. Jos ex-pelaaja tekee liigakelpoisia pelaajia, niin siitä maksetaan lisäeläkettä. Tuulolalle ja Virralle jne voisi maksaa tonnin kuussa liigakelpoisesta pelaajasta, jos ne vaan pelaisivat Kerhossa. Eikä niitä pelkästään oman vaimon kanssa tarvitsisi tehdä.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Kerhon pitäisi aloittaa jonkinlainen siitosohjelma.

Onkohan jo aloitettu? Kapasen poika ainakin dominoi kaukaloita -06 syntyneiden ikäluokassa, pelimies siitä on tulossa. Ehkä Kerhon maksukykykin on jo parempi kun tuolle täytyy liigakontrahtia alkaa sorvata.
 

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos Saros pelaa tällä hetkellä paremmalla tasolla, kuin A-junnujen vakivahdit ja jos Saroksen peluuttaminen ei sotisi joukkuedynamiikkaa ja koheesiota ja muita henkimaailaman juttuja vastaan, häntä pitäisi mielestäni peluuttaa kauden lopuissa peleissä. Tietysti ehdittiin nähdä jo Saroksen viimeinen peli Kerhon paidassa, mutta kerrankos niitä comebackejä tapahtuu.
Eikö jääkiekko ole jo A-junioritasolla kilpaurheilua eikä siellä mennä enää "Kaikki pelaa, Nuori Suomi" -hengessä eli tässä kohtaa voitaisiin kuopata rehti-reinous, pelata voitosta ja saada vielä aikaan tälle keväälle pieni lätkä-hype Hämeenlinnaankin.

Pelaa TPS:n Mikko Rantanenkin kauden loput pelit ja samalla lailla vie paikan joltain koko kauden pelanneelta toverilta?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Jos Saros pelaa tällä hetkellä paremmalla tasolla, kuin A-junnujen vakivahdit ja jos Saroksen peluuttaminen ei sotisi joukkuedynamiikkaa ja koheesiota ja muita henkimaailaman juttuja vastaan, häntä pitäisi mielestäni peluuttaa kauden lopuissa peleissä. Tietysti ehdittiin nähdä jo Saroksen viimeinen peli Kerhon paidassa, mutta kerrankos niitä comebackejä tapahtuu.
Eikö jääkiekko ole jo A-junioritasolla kilpaurheilua eikä siellä mennä enää "Kaikki pelaa, Nuori Suomi" -hengessä eli tässä kohtaa voitaisiin kuopata rehti-reinous, pelata voitosta ja saada vielä aikaan tälle keväälle pieni lätkä-hype Hämeenlinnaankin.

Pelaa TPS:n Mikko Rantanenkin kauden loput pelit ja samalla lailla vie paikan joltain koko kauden pelanneelta toverilta?
En tiedä mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, mutta kuten tässäkin ketjussa on aikaisemmin todettu. Saros itse ei halua pelata A:n mukana, koska ei halua puuttua toisten "tarinaan" ja toisekseen miksi ottaa turhaan loukkaantumisen riski varsinkin kun on lähdössä taistelemaan paikasta Leijoniin.
 

Pravda

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saros ei varmasti joukkuehenkeä rikkoisi, koska on kyllä pidetty kaveri. Varmasti Saros myös voisi olla se palanen, jolla A menisi tappiin asti. Siitä huolimatta en itse häntä peluuttaisi... tai, jos olisin valmentaja, niin saattaisihan tuo menestymisen paine pakottaa niin tekemään.

Saroksella ei ole enää mitään näytettävää junnuissa. Taskussa on jo prenikoita ja mitaleja varmasti riittävästi. Erona myös yksittäisen kenttäpelaajan mukaan tuontiin on se, että kun maalivahti tulee joukkueeseen, niin muut maalivahdit ei pelaa minuuttiakaan. Itse olen sitä mieltä, että nyt pitää antaa sarjan pelanneiden maalivahtien pelata loppuun asti, jotta hekin saavat kokemusta/vastuuta mahdollisimman kovista peleistä. Juuse on jo korkonsa junnuissa kasvanut,
 

maravee

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oikeastaan on helvetin tyhmää olla peluuttamatta Sarosta. Rahaa sieltä olis tulossa pääsylipputulojen ja hallimyynnin saralta, jos finaaliin selviytyisivät. Pari lisäpeliä, pikku mainostuksella neljätonnia rikki per peli ja Pantsen ens kauden palkka olis kuitattu...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös