ja Virran tehot tänään 2+1.
On tuo Saros vaan kova jätkä, jestas.
Olen pitkälti samaa mieltä mutta, koska tällainen mahdollisuus on olemassa niin siitä kannattaa hyötyä niin paljon kuin mahdollista.Itse olen kyllä tätä toimintaa vastaan että pelaajat jotka eivät ole pelanneet peliäkään koko kauden aikana junnuissa syrjäyttävät niitä jotka junnujoukkueen sinne ratkaisupeleihin ovat vienneet.
Onkos edustuksessa muita pelaajia, joita voisi junnuissa käyttää?
Itse olen kyllä tätä toimintaa vastaan että pelaajat jotka eivät ole pelanneet peliäkään koko kauden aikana junnuissa syrjäyttävät niitä jotka junnujoukkueen sinne ratkaisupeleihin ovat vienneet.
Olen ehdottomasti samaa mieltä. Varsinkin maalivahdin kohdalla tämä korostuu. Ajatellaan, että maalivahti on pelannut koko kauden ykköstorjujana, vaikkapa 80% otteluista. Sama tahti jatkuu pudotuspeleissä, kunnes miesten joukkueella loppuu pelit junnujen pelatessa välieriä. Siinä vaiheessa miehistä tulee maalivahti joka pelaa loput pelit. On varmasti kiva koko kauden pelanneella maalivahdilla olla luukkuvahtina ratkaisupeleissä. Ennen muistaakseni pudotuspeleissä sai pelata vain jos oli pelannut tietyn määrän runkosarjapelejä. Nyt sellaista ei ilmeisesti enää vaadita.Itse olen kyllä tätä toimintaa vastaan että pelaajat jotka eivät ole pelanneet peliäkään koko kauden aikana junnuissa syrjäyttävät niitä jotka junnujoukkueen sinne ratkaisupeleihin ovat vienneet.
HPK:n kausi ei ollut ohi viestä kirjoittaessani.@luotsi Niin, Ässäthän pelaa pudotuspeleissä. Esa Lindell edustuksen vai junnujen mukana, kas siinä vasta pulma. Juuse Saroksen kohdalla oli nimenomaan se, että edustusjoukkueen kausi on ohi. Ässillä kun ei ole.
Se on ollut ohi käytännössä jo yli viikon ajan tuota viestiä kirjoittaessasi. Pelin taso on ollut pitkään jo niin surkeaa, että oli selvää ettei jatkoon ole asiaa. Mitä nyt jotkut ilvekset ja pelikaanit kaatuivat, mutta muutoin.HPK:n kausi ei ollut ohi viestä kirjoittaessani.
Samaa mieltä. Muutama vuosi sittenhän tehtiin samantapainen isompi porukan siirto, kun B-junnut putosivat jatkosta ja sieltä siirtyi sitten puoli joukkuetta ratkomaan B2 -pleijareita isolla peliajalla ja pleijaripaikan ansainneet kaverit jäivät pureksimaan tuppea. No mestaruus taisi tuolla keinoin tuosta välisarjasta tulla.. ehkä se joitakin sitten lohdutti. Tuosta vielä vuosi vai pari taaksepäin Ilves teki samassa sarjassa samanlaisen tempun ja kärsijänä olimme juurkin kerho ja silloinhan tuolla käytävillä itkettiin vääryydestä niin, että kumisaappaat jalassa piti kulkea käytävillä. No suurin osa muistaa jälkikäteen vain mitalit.... mukaviahan ne ovatkin, mutta itse en tästä tavasta pidä.Itse olen kyllä tätä toimintaa vastaan että pelaajat jotka eivät ole pelanneet peliäkään koko kauden aikana junnuissa syrjäyttävät niitä jotka junnujoukkueen sinne ratkaisupeleihin ovat vienneet.
Ei ole... tai voi toki olla tulevan Toivosen maalivahtisuvun kantaisä.Onko tämä A-junnujen maalilla pelaava Joonas Toivonen sukua Toivosen maalivahtisuvulle?
Ei ole... tai voi toki olla tulevan Toivosen maalivahtisuvun kantaisä.
Kerhon pitäisi aloittaa jonkinlainen siitosohjelma.
En tiedä mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, mutta kuten tässäkin ketjussa on aikaisemmin todettu. Saros itse ei halua pelata A:n mukana, koska ei halua puuttua toisten "tarinaan" ja toisekseen miksi ottaa turhaan loukkaantumisen riski varsinkin kun on lähdössä taistelemaan paikasta Leijoniin.Jos Saros pelaa tällä hetkellä paremmalla tasolla, kuin A-junnujen vakivahdit ja jos Saroksen peluuttaminen ei sotisi joukkuedynamiikkaa ja koheesiota ja muita henkimaailaman juttuja vastaan, häntä pitäisi mielestäni peluuttaa kauden lopuissa peleissä. Tietysti ehdittiin nähdä jo Saroksen viimeinen peli Kerhon paidassa, mutta kerrankos niitä comebackejä tapahtuu.
Eikö jääkiekko ole jo A-junioritasolla kilpaurheilua eikä siellä mennä enää "Kaikki pelaa, Nuori Suomi" -hengessä eli tässä kohtaa voitaisiin kuopata rehti-reinous, pelata voitosta ja saada vielä aikaan tälle keväälle pieni lätkä-hype Hämeenlinnaankin.
Pelaa TPS:n Mikko Rantanenkin kauden loput pelit ja samalla lailla vie paikan joltain koko kauden pelanneelta toverilta?