Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
A-juniorit hävisivät äsken päättyneen kolmannen välierän Tampereella jatkoerässä 1-2.
Tylsä se on huudella, mutta olen kyllä @maravee :n kanssa samoilla linjoilla. Pieni paikkakunta, ilonaiheita ei ole kauheasti ollut ja nyt olisi mahdollisuus edes vähän paikata tilastoja.
Nythän tuo on jo 1-3 Kainulaisen tehtyä Vuodin syötöstä. Onkohan kukaan paikan päällä, olisi kiva kuulla vähän syvällisempää raporttia.
Valitettavasti Salokaan ei jatkane kerhossa...
Tuossa katselin hieman lippujen hintoja sunnuntain matsiin niin kauhistukseni huomasin, että aikuinen 15€!!! Mitähän vittua sielä nyt meinataan? Onko tämä joku epätoivoinen yritys kuitata edarin tappioita. Sanonpahan vaan saman minkä avovaimoni minulle, että taidetaan jäädä kotio.
Kitikitivalivali. Play-offit maksaa, nyt on mahdollisuus nähdä sentään finaaleita. Kausikortin ostaminen kannattaa, näkee nämä samaan hintaan. Koskaan ei ole oikein, nyyh, tarvitaan visioita, strategiaa ja läpinäkyvyyttä lippuhinnoitteluun!No nyt on kyllä järjetön rahastuksen maku. Hehkuttelin jo mielessäni, että nyt voisi tulla todella kovat yleisömäärät nuorten sarjaan, kun Turussa on menossa ainakin jonkinlainen yleisöryntäys kun halvat liput ja kiinnostusta löytyy.
Kitikitivalivali joo, nämä olisivat hyviä saumoja kerhonkin värvätä "HPK perheeseen" nuorisoa ja jatkumoa, mutta tämä "rahastus" ajaa nekin vähäiset määrät kohta pois. Ihan ymmärrettävää että töissä käyvällä duunarilla on joo varaa maksaa 15€ pelistä 2-3 kertaa viikossa. Kyllä minullakin oli silloin kun vakiduunissa olin. Nyt opiskelijana ilman kausaria ei todellakaan olisi varaa. Sori nyt vaan. Köyhät kyykkyyn ja Kal€ kunniaan vai miten se meni?Kitikitivalivali. Play-offit maksaa, nyt on mahdollisuus nähdä sentään finaaleita. Kausikortin ostaminen kannattaa, näkee nämä samaan hintaan. Koskaan ei ole oikein, nyyh, tarvitaan visioita, strategiaa ja läpinäkyvyyttä lippuhinnoitteluun!