HPK mediassa

  • 1 280 681
  • 6 343

Ansa Paitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Surkea ja typerä juttu tämä "tyhjennysmyynti". Tälle mallille olisi hyvä saada stoppi. Bisnes on ok mutta yhdistettynä urheiluun tältä osin niin ....paljonko hyötyä on saatu.
Mutta mielestäni hölmöläisten hommaa.
Sympatiat kerholle.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Itseäni ei enään kauheesti sytytä näitten kahden paskalehtien oksennukset! Kauheesti heitellään "faktoja" ja "sisäpiirin" juttuja tekstiin mutta mikä on totuus.
Niinpä, tuosta ry:n valtaisasta kilpailuedustakin on kerrottu vuosikausia niin tällä palstalla kuin valtamediassa. En vaan muista kenenkään osanneen näyttää mitään konkreettisia asioita, vaikka mua ois ihan vilpittömästi kiinnostanut. Ja nuo toissa kevään satojen tuhansien tienestit vähän ihmetyttää, tehtiinkö silloin oikeasti rahaa?

Sinänsähän tuossa osittain on asiaakin, muttei mitään uutta ainakaan Kerhoa seuraaville.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Niinpä, tuosta ry:n valtaisasta kilpailuedustakin on kerrottu vuosikausia niin tällä palstalla kuin valtamediassa. En vaan muista kenenkään osanneen näyttää mitään konkreettisia asioita, vaikka mua ois ihan vilpittömästi kiinnostanut. Ja nuo toissa kevään satojen tuhansien tienestit vähän ihmetyttää, tehtiinkö silloin oikeasti rahaa?

Sinänsähän tuossa osittain on asiaakin, muttei mitään uutta ainakaan Kerhoa seuraaville.


Ehkä nämä jutut on suunnattu kehä3 sisäpuolelle.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Osakeyhtiön hallituksen on lainkin mukaan toimia yhtiön edun mukaisesti. Edun mukaista oli pienentää saada tappiot siedettävälle tasolle.
Olisiko oma tiedote kannattanut kuitenkin oikolukaista?

Muutoin ihan järkeviä kommenttejahan sieltä tuli.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti

Mielenkiintoista tarinaa ja tosiaan vähän sellainen kuva on itsellekin tullut, että suomalaiset pelaajat tietävät aika hyvin arvonsa ja varmasti ulkomailta tulevat pelaajat eivät välttämättä ihan suurinta liksaa hamua. Tuskin esim. LeBlanc nyt valtavan kallis mies on kuitenkaan, vaikka ei paljoa tosiaan kyllä ansaitsisikaan.

Toivottavasti tulevan kauden jengiin tulee muutama helmi.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
En nyt löytänyt parempaakaan ketjua, mutta muistanko oikein, että HPK-tunnari on laitettu johonkin jakoon mp3-formaatissa? Jos näin on, olisiko kellään linkkiä? Haluaisin päivittää puhelimeni soittoäänen.
 

Ralph

Jäsen
Liigan sivuilla mielenkiintoinen juttu:

Joukkue-ennätyksiä rikki – lue muhkea tilastokatsaus

HPK
  • Pienin tehtyjen maalien keskiarvo, 2,08. Entinen ennätys (2,20) kausilta 2007-08 ja 2011-12.
  • Eniten kotitappioita varsinaisilla peliajoilla, 16. Sivuaa ennätystä kaudelta 1983-84.
  • Pienin tehtyjen maalien keskiarvo kotiotteluissa, 2,13. Entinen ennätys (2,47) kaudelta 2014-15.
Mahtavia joukkue-ennätyksiä rikki, muhkea tilastokatsaus tämän todisti. Olen ajatellut, että kun puhutaan ennätyksien rikkomisesta, ollaan positiivisten asioiden äärellä. Mutta kun HPK:n tekemät ennätyset luki, niin ajatusmalli muuttui.
 

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat
En nyt löytänyt parempaakaan ketjua, mutta muistanko oikein, että HPK-tunnari on laitettu johonkin jakoon mp3-formaatissa? Jos näin on, olisiko kellään linkkiä? Haluaisin päivittää puhelimeni soittoäänen.

Joskus oli KerhoNetissä mutta tuota sivustoa ei kai enään ole.
Hpk tunnari 80's - YouTube
Youtubesta näyttäis löytyvän
 

Buzzer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Liigan sivuilla mielenkiintoinen juttu:

Joukkue-ennätyksiä rikki – lue muhkea tilastokatsaus

HPK
  • Pienin tehtyjen maalien keskiarvo, 2,08. Entinen ennätys (2,20) kausilta 2007-08 ja 2011-12.
  • Eniten kotitappioita varsinaisilla peliajoilla, 16. Sivuaa ennätystä kaudelta 1983-84.
  • Pienin tehtyjen maalien keskiarvo kotiotteluissa, 2,13. Entinen ennätys (2,47) kaudelta 2014-15.
Mahtavia joukkue-ennätyksiä rikki, muhkea tilastokatsaus tämän todisti. Olen ajatellut, että kun puhutaan ennätyksien rikkomisesta, ollaan positiivisten asioiden äärellä. Mutta kun HPK:n tekemät ennätyset luki, niin ajatusmalli muuttui.

Kyllähän Kerholla pyyhittiin jäätä vastustajan toimesta kotiotteluissa tällä kaudella. Ainoastaan 10 kpl 3 p. voittoa!! Se oli kyllä surkea tulos. No surkea oli koko kausikin. Ilmeisesti Kerho otti kuitenkin koko lailla vähiten jäähyjä liigassa tällä kaudella. Osittain se varmaan johtui Arvosen HMV pelitaktiikasta. Ylivoiman olisi pitänyt toimia taas vastaavasti paremmin, mutta Arvosen aikakaudella se oli liigan huonompia. Salon & co mukaan tulon myötä ylivoima kohentui huomattavasti. Toivotaan ja uskotaan, että ensi kaudella tilastot runkosarjan tilastot näyttävät Kerhon osalta täysin erilaisilta.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voisiko olla?!!! Jokainen tulkitsee miten haluaa.

Näin siis Myllyniemi twitterissä:
Twitter

Pahaa pelkään, että Jere on menossa VAIN Leville. Ei ole ihme, jos ei itse tiedä minne menee. Eihän Jere tiennyt, minne kiekotkaan menee, ennen kuin ne jo olivat maalissa. Varmaan on jo matkalla eksynyt...

Toivon, että olen väärässä ja Jere menee oikeasti POIS. Voisimme parhaassa tapauksessa saada tilalle voittavan maalivahdin.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei muuten kannattaisi paljon Twitterissä Levin-reissua mainostaa, jos joskus aikoo vielä jossakin pelata. Oikeat maalivahdit vasta aloittavat tosipelejä. Taisi Jere haluta aikaiselle lomalle.

Itse epäilen, että miehen lonkat eivät koskaan tulleet täysin kuntoon leikkauksen jälkeen. Siksi liikkeet olivat koko kauden niin hitaita.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Avaisitko tätä vähän enemmän?

Jere Myllyniemen Twitter-viesti on siis seuraava: "Mä ajan koko yön, niin kuin Roy Orbison! #RoyOrbison #rahtari #entiedämihin #muttamämeen." Isä M. sitten omassa viestissään antoi ymmärtää, että Jere on matkalla Leville.

Tulkitsen siis Jeren Twitter-viestin niin, että hän on menossa lomailemaan Leville - eikä vihjaa lähtevänsä joukkueesta.

Jos ykkösmaalivahti on kaikkien vähintään 10 peliä pelanneiden vahtien joukossa torjuntaprosenteissa (88,79) toiseksi viimeinen ja tarkalleen ottaen sijalla 28, kausi on mennyt pahasti pieleen. Hän päästi pelaamissaan peleissä 77 maalia; liigan 10. parhaan maalivahdin prosenteilla hän olisi päästänyt 55 maalia. Myllyniemi oli minun silmissäni suurin epäonnistuja koko joukkueessa. Siksi minua ärsyttää, että mies viitsii Twitterissä tuuletella loman alkamista juuri ennen kuin muut vasta aloittavat play offsit.

Tuollainen Twitter-viesti kertoo asenteesta: Ei häntä kauden loppuminen tunnu paljon haittaavan, vaikka hän itse on pelaajista suurin syyllinen siihen, että kausi jäi tyngäksi. Oma epäonnistuminen ei ilmeisesti juurikaan vaivaa. Itse olisin tuollaisen työsuorituksen jälkeen aika hiljaa miettimässä, mitä voisin tehdä paremmin palkkani eteen. Itse en palkkaisi töihin ihmistä, joka epäonnistumisen jälkeen vain lähtee iloisesti tviittaillen lomareissulle.

En tahdo valituksellani suinkaan hyökätä Jereä vastaan ihmisenä. Käsittääkseni hänellä on sopimus vielä ensi vuodestakin. Jos hän pelaa HPK:ssa, toivon, että hän onnistuu ja pääsee maalivahtien joukossa esimerkiksi sijalle 10 (päättyneessä sarjassa torjuntaprosentti 91,97). Jos hän purkaa sopimuksensa ja lähtee ja saa pelipaikan muualta, toivon, että hän onnistuu. Ja toivon toki hänen onnistuvan elämässään joka tapauksessa. Toista samanlaista kautta ei HPK:n ykkösmaalivahti kuitenkaan voi pelata.

Vinkkini molemmille Myllyniemille on, että Twitter kannattaisi unohtaa.
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No niin, nyt olen nähnyt kaiken...

Mullahan on siis sama juttu, että jos töissä ei mene ihan putkeen, niin en kerro kenellekkään kun jään kesälomalle. Facebookiin en varsinkaan laita lomapäivitystä jos pomo tai joku muu mahdollinen tuleva työnantaja sattuisi näkemään sen. Mitähöhän sekin minusta ajattelelisi?

Meinaat siis tosissasi, että jos Twitteriin kirjoittaa #ajankokoyön niin töitä on turha enää tulevaisuudessa etsiä. Kyllä on maailma mennyt kummalliseksi.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Siis ei näin. Täällä ollaan yhtä aikaa niin suvaitsematonta ja joviaalia, että pahaa tekee. Jere kirjoittelee jotain somee - pahoitellaan mieltä, hei mitä väliä? Kummallakaan mielensä pahoittamisella tai kirjoittelulla? Tai tällä mun avautumisella!

Mutta se on selvä, että jos Jere on kahden eniten pelaavan maalivahdin joukossa HPK-nimisessä joukkueessa ensi kaudella, kaikki on fucked-up. Niin turha pelaaja kyseessä, liigahistorian säälittävin ykkösmolari Kerhossa, eikä monon kuvaa perseessä. Kiitos Laukkanen&Korpela tästä!
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Jere Myllyniemen Twitter-viesti on siis seuraava: "Mä ajan koko yön, niin kuin Roy Orbison! #RoyOrbison #rahtari #entiedämihin #muttamämeen." Isä M. sitten omassa viestissään antoi ymmärtää, että Jere on matkalla Leville.

Tulkitsen siis Jeren Twitter-viestin niin, että hän on menossa lomailemaan Leville - eikä vihjaa lähtevänsä joukkueesta.

Itse sain sellaisen kasityksen etta Jeren faija on lapissa (niin kuin twitterin mukaan onkin) ja pyytaa Jerea sinne katsomaan J. Karjalaista sen kanssa, kun kerran Jere musiikkiaiheisesti twiittasi siteeraten Stigia. Tuon Jeren viestin tulkitsee, etta on rahtaamassa jotain (huonekaluja jne.) ja ei tieda tulevista kuvioista. Toisaalta en edes tieda miksi pitaa naita tulkita, mutta kuitenkin taysin eri tulkinnan tein. Jere tuntuu helvetin mukavalta jatkalta ja saali on miten meni tama kausi. En usko etta lonkkaleikkauksen jaljilta ollut taysin tikissa. Itse vierittaisin syyn toimiston puolelle, uskon etta Jere ainakin yritti parhaansa, mika ei valitettavasti mitenkaan riittanyt. Uskon etta Jere fiksuna miehena ymmartaa taman asian.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Viimesimmässä Kaupunkiuutisissa on johtavan blogikirjoitus mielenkiintoisella otsikolla. "Rahamiehet kaappasivat HPK:n". Kyseisessä tekstissä Sihvonen hieman kyseenalaistaa Toivasen valintaa TJ:n paikalle ja samalla tukee Tommi Kerttulan ajatusta siitä, että urheiluseuran pitäisi olla ennemmin Ry kuin Oy.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Viimesimmässä Kaupunkiuutisissa on johtavan blogikirjoitus mielenkiintoisella otsikolla. "Rahamiehet kaappasivat HPK:n". Kyseisessä tekstissä Sihvonen hieman kyseenalaistaa Toivasen valintaa TJ:n paikalle ja samalla tukee Tommi Kerttulan ajatusta siitä, että urheiluseuran pitäisi olla ennemmin Ry kuin Oy.
Kovasti ajoittain nämä Johtavan tekstit ovat nostaneet itsellä verenpainetta, lähinnä sen takia kun kirjottaa niin itseänsä ylistävästi ja tottakai provoamalla.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Hemmetin hyva etta rahamiehet kaappasivat HPK:n. Ry:n touhut oli jo nahty, viimeisena niittina arkkuun Pasi Arvosen nostaminen ohjaksiin.

Urheilulehti taas haukkui Kerhoa mika on ihan oikein, ei siina mitaan. Mutta taas taytyy ihmetella, ettei siella ole laksyja tehty. Ruodittiin urheilujohtajan puuttumista ja mietittiin ensi kauden joukkueen rakentamisesta tyyliin "en tieda missa vaiheessa joukkueen rakentuminen on, mutta ei se voi olla optimaalisessa tilanteessa". Siis mita helvettia. Hiukan kun selaa, niin aikaa sitten Virtanen kehuskeli, etta 80% joukkueesta on valmiina ja varmasti on prosentit parempiakin nyt. Ja ettei tule mitaan joukkueenrakennuksesta, kun urheilujohtaja puuttuu? Voi olla, mutta jotenkin tuntuu etta siella ei edes tiedeta etta Kerholla on hommissa sellainenkin kaveri kuin Jussi Kari-Koskinen. Kun joissakin videoissa on sita ihmetelty, etta edes Laukkasta ole korvattu, mutta onhan se, koska Lelu oli pelaajakoordinaattori ja niin on samoin Kari-Koskinenkin.

SM-liigaseuran kaudesta täysi katastrofi - "Syvemmällä kuin koskaan aiemmin" | Liiga | Urheilulehti
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Hemmetin hyva etta rahamiehet kaappasivat HPK:n. Ry:n touhut oli jo nahty, viimeisena niittina arkkuun Pasi Arvosen nostaminen ohjaksiin.
No toihan nyt oli taas sitä peruspallokerholaista, hämäläistä peräkammarinpoikatyylistä rinkirunkkausta wanhojen hywien aicojen perään oikein viimesen päälle. Ja vähän vielä hamekangasta ja itkua siihen perään, yhyy-yhyy-yhyy.

Eikun vittu puuhastellaan vaan pienessä piirissä niinkuin aina ennenkin ja ollaan ry ja iso perhe ja oranssi sydän ja kaikki. Ei mitään ammattilaisia mihinkään ruutuun vaan jos on hyvä jätkä ja mielellään koko suku pelannut HPK:ssa joskus niin sitten vaan isolle pallille sinne myhäilemään ja nostamaan perunaa. Sillä sitä nykymaailmassa pysytään pinnalla kilpaurheilussa ja pärjätään, kun kukaan muukaan ei missään kehity mihinkään vaan edelleen palkat maksetaan niillä perunoilla ja oravannahoilla ja talkoita tehdään porukalla kun on tää meidän koko seutukunnan yhteinen juttu. VITTU.

Oikein vituttaa mitä paskaa sitä pitää lukea ja vielä ihan paikallisesta aviisista. Varmaan helvetin hyvä idea olisi taas jämähtää johonkin sinne perunanviljelyn kulta-aikaan eikä aistia valoa vähän EDES sinne 2000-luvun puolelle. Nyt ollaan kuitenkin jo 2016, eli tästä kehityksestä se vähintään kymmenen vuotta jäljessä. Tällainen perseilyhän nyt on vikana koko tässä takapajusessa maassa, mutta ennen kaikkea urheilussa, kun yritetään olla joku sulkeutunut pikku saareke kuplassa mihin mikään ulkopuolinen asia ei vaikuta eikä mihinkään tarvi reagoida eikä koskaan pidä muuttua ei ikinä!

Koko ympäröivä maailma muuttuu, mutta Pallokerhon pitää pysyä puuhastelupuljuna hamaan tappiin saakka. Sitten ihmetellään kun tulee pesaria ja strap-on nyrkkiä perseeseen ihan joka taholta, lähtien mediasta, pelaajamarkkinoista ja päätyen sitten vaikka sinne penkin taakse ja maalinsuulle.

Kerrankin jotain positiivista kehitystä tapahtuu koko organisaation uusiutuessa vastaamaan edes jotenkuten nykymaailman edellytyksiä, niin välittömästi alkaa se omaan pesään kuseminen kun ei ollakkaan enää 60-luvulla. Niin legendaarista että tulee paha olo.

Iltapaska-aviisin "urheilulehdestä" ei pysty enää mitään sanomaankaan, niin vitun ulapalla siellä tuntuu lätkäpuolen jengi hiihtelevän. Edes jonkinlaista taustatyötä voisi odottaa, kun väittävät olevansa jotain toimittajia, mutta ei ole järin korkeat standardit.

Vittu mua kiinnosta taas mikään, hyvää kesää ja nähdään elomessuilla.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
disco-stu tyhjensi kyllä pajatson tuossa edellä. Hellyyttävää nähdä Sihvostakin niin kovasti korpeavan kun vanhasta puuhastelun kulttuurista yritetään päästä eroon. Samanlaista itkua saa muuten yllättävän paljon lukea esim. HäSa:n mielipidepalstalta, etenkin ex-TJ:n potkujen jälkeen. Tämä nyt tietysti indikoi myös yleistä perisuomalaista muutosvastaisuutta, mutta ikävää kun tämä kanavoituu kilpaurheilujoukkueeseenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös