Kuinkahan totta tämä Sihvosen avautuminen oli, että Pennanen olisi luvannut junnujoukkueita joillekin valmentajille? No ehkä näin, moro tässä Sihvosen Petteri: "Sopiiko sulle että mä vedän edelleen tuota mussukatjoukkuetta ja Virran Toke vetäis Beetä?" Siihen Pennanen: "Ei mulla mitään vastaan ole, vetäkää vaan."
Ja siinä Pennasen ns. valmentajavalinnat. Ja hei Pennasella on pesti vielä Jukureissa kesken, en minä ainakaan tykkäisi jos ensi kevään jäklkeen Pennanen lähteekin KHL:n suuntaan ja toimisi jo osittain siellä ennen kuin täällä olisi kausi loppunut. Joten en usko koko Sihvosen avautumiseen, ihme provosointia saada kaikki riitelemään keskenään. Taitaa Petteri olla suurin kuningakobra käärmeenpesässä.
Mitä tulee Arvoseen, Pantsehan otti valmentajapotkunsa miehekkäästi. Hämeen Sanomissa sanoi jotenkin näin, pulinat pois näin kävi ja ei hän hallilta pois aio olla, aikoo katsoa pelit katsomosta. Tuo oli kyllä yllätys, että se siellä Hpk:n taustoissa vielä heiluu ja Pantsea on helppo Sihvosen syyttää tästä tilanteesta.