HPK mediassa

  • 1 282 696
  • 6 348

M10

Jäsen
Jotain monta vuotta vanhoja vai viime kauden paitoja? Osaatko kertoa? Mietin nimittäin, että jos nyt tilaisin jonkun gameworn-paidan, että lähettäkää mulle kun ette paitaa enää tartte, niin maksaako tuon 250 euroa vai enemmänkin? Sellainen #74-paita olisi hieno seinälleni.

Veikkaan, että jonkun Turtiaisen tai Happosen paidan saa 250 eurolla. Tarvinee tiedustella sähköpostilla, puhelimitse tai sitten pistää yv:tä Wiccille.

Nuo vanhemmat paidat kiinnostaisi lievästi sanottuna sikana, mutta niitä ei julkisesti ole myynnissä.

Avoin ehdotus HPK:lle. Lyökää kaikki lähikausien gamewornit huuto.nettiin pienellä lähtöhinnalla ja isolla mainostuksella somessa (minkä hyvin handlaavat). Siinä voi tulla yllättävän monta tuhatta euroa kassaan kun kantahämäläiset bidaa niitä vaikka pukinkonttiin. Ei maksais paljoa tuo kokeilu. Ei kun venaas, olis ilmaista! Väitän, että moni aktiivikatsoja ei edes tiedä mahdollisuudesta ostaa noita gamereita.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Mielummin gamewornit aktiivi kannattajien hoteissa, kuin toimiston varaston uumenissa polyttymassa. Toki rahaa saisivat, mutta ajatus on paljon tarkeampi.

Toinen asia naihin pelipaitoihin liittyen. Oliko viime kaudella, kun joku kyseli Facebookin kautta, etta pelipaidan voisi ostaa jos saisi pelaajan nimmarin siihen myos ja siihen tuli toimistolta vastaus "totta kai onnistuu, pistaa erikoistoiveen vain pelipaita tilauksen mukaan". Tasta tuli mieleen, etta josko olisi hyva mainostusvinkki, etta pelipaidan ostajalle pelaajan nimmari kaupan paalle? Toinen olisi niin sanottu "kausipaita". Eli kyseisen kauden paitamallin pelipaita ja koko jengin nimmarit siina. Noista voisi jo pyytaakin jotain, olisi mukava aktiivifanien niita kerailla muistoksi. Ei Kerho luultavasti niin montaa fanipoytaa myy, etta pelaajien ranteet menisi noista rikki.

Itsea kiinnostaisi tommonen "kausipaita" kaikkien nimmarilla ja voisi maksaa enemmankin. Paita ilman nimea on aika tylsa, kun taas nimella on vaikea ottaa kun pelaajat viihtyvat jengissa kauden tai kaksi ja sitten lahtee menemaan.
 
Viimeksi muokattu:

RinkMasterJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NY Rangers
Itse varasin kaudelta 13-14 juurikin Nikkilän paidan. Lupasivat ilmoitella sitten koska paidan saa lunastaa. Olikohan sitten Heinäkuuta kun kyselin noiden gameworn paitojen perään ja lähettivät listan saatavilla olevista paidoista, Nikkilää ei tietenkään listasta löytynyt, mutta kun ilmoitin että olin sen etukäteen varannut, niin vastaus tuli heti, että kyllä se täällä on ja nimesi ja yhteystietosi tässä päällä...Eli sain sitten paidan vaikkei se nyt ihan putkeen mennytkään.
 

suklaasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Natus Vincere (CS2), Tottenham Hotspur
Kyllä kuule sillä 250€ saa ihan Kerholtakin niitä gameworneja ja jos et halua soittaa niin lähetä sähköposti. Ja kaverilleni jopa lähettivät postissa Espooseen paidan kun osti vuosi sitten.
Mutta erona muihin liigaseuroihin on, että HPK ei myy näitä paitoja. Kyllähän niitä saa, kunhan ensin etsii loogisesta paikasta eli Kerho-shopista, sitten rekisteröityy Jatkoaikaan ja kyselee asiasta ja sitten vielä etsii jostain sähköpostin mihin kyselyä lähettää, sitten vielä odottaa että saa hinnaston ja sitten näköjään pitää vielä toivoa, että prosessi menee läpi ja paidan jopa saa. Kuule, huomaatko eron?
Avoin ehdotus HPK:lle. Lyökää kaikki lähikausien gamewornit huuto.nettiin pienellä lähtöhinnalla ja isolla mainostuksella somessa (minkä hyvin handlaavat). Siinä voi tulla yllättävän monta tuhatta euroa kassaan kun kantahämäläiset bidaa niitä vaikka pukinkonttiin. Ei maksais paljoa tuo kokeilu. Ei kun venaas, olis ilmaista! Väitän, että moni aktiivikatsoja ei edes tiedä mahdollisuudesta ostaa noita gamereita.
Jos HPK:n toimistolla luette tätä, ottakaa tuosta vinkkiä.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Mutta erona muihin liigaseuroihin on, että HPK ei myy näitä paitoja. Kyllähän niitä saa, kunhan ensin etsii loogisesta paikasta eli Kerho-shopista, sitten rekisteröityy Jatkoaikaan ja kyselee asiasta ja sitten vielä etsii jostain sähköpostin mihin kyselyä lähettää, sitten vielä odottaa että saa hinnaston ja sitten näköjään pitää vielä toivoa, että prosessi menee läpi ja paidan jopa saa. Kuule, huomaatko eron?
Tottakai myy kun osaa kysyä. Esim itse kun käyn ihan normaalissa kaupassakin niin kysyn jos en löydä etsimääni.

Niin oma logiikkani toimisi kyllä niin, että ensin kysyn kerhoshopista ja sen jälkeen jos ei sielä tiedettäisi niin kysyisin toimiston päästä. Ja mitä hintoihin tulee niin tottakai jokaisen paidan hinta on erilainen ja itse olen ainakin gamewornien suhteen pystynyt joka paikassa tinkimään hinnasta. Mutta tietysti en oleta, että kaikkien logiikka on sama kuin itselläni.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tottakai myy kun osaa kysyä. Esim itse kun käyn ihan normaalissa kaupassakin niin kysyn jos en löydä etsimääni.

Myymisellä varmaankin tarkoitetaan tässä kohtaa sitä, että paitoja myytäisiin itse aktiivisesti. Nyt ostajan täytyy itse löytää tiensä myyjän luo ties mitä reittejä pitkin. Eihän tässä ole järkeä.

Asiasta perillä olevien on helppo tehdä kauppaa ja huudella täällä, kun tietää miten homma toimii.

Tuo @M10 :n ehdottama systeemi olisi mitä mainion. Mielenkiinnolla odotan, että miten suhtautuvat tähän ideaan toimistolla. Tai lähinnä, että kuka saa käännettyä markkinointipäällikön pään..

Siellä on hienoja paitoja iso kasa pölyyntymässä. Maltillisella ja sopivalla lähtöhinnalla näistä pääsisi about kaikista eroon.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Myymisellä varmaankin tarkoitetaan tässä kohtaa sitä, että paitoja myytäisiin itse aktiivisesti. Nyt ostajan täytyy itse löytää tiensä myyjän luo ties mitä reittejä pitkin. Eihän tässä ole järkeä.

Asiasta perillä olevien on helppo tehdä kauppaa ja huudella täällä, kun tietää miten homma toimii.
Ei kai ihanko näin? Kyllä tiedän mitä kaveri tarkoitti, mutta oma pointtini olikin siinä, että jos ei jotain tuotetta ole näkyvillä niin pitäisikö kysyä ja ehkä antaa palautetta, että voisiko sen saada esille, eikä vaan itsekseen omassa päässä kirota jälkeenpäin kuten suomalaisilla on yleensä tapana.

Ja asiasta perillä olevien on helppo tehdä kauppaa kun ovat ehkä uskaltaneet avata suunsa.
 

Kolmio36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers
Ei kai ihanko näin? Kyllä tiedän mitä kaveri tarkoitti, mutta oma pointtini olikin siinä, että jos ei jotain tuotetta ole näkyvillä niin pitäisikö kysyä ja ehkä antaa palautetta, että voisiko sen saada esille, eikä vaan itsekseen omassa päässä kirota jälkeenpäin kuten suomalaisilla on yleensä tapana..
Eli mielestäsi näitten paitojen markkinointi on hyvä niin, että ne kyselee ketä kiinnostaa? Aika varmasti montaa kiinnostaisi mutta ei vain tule mieleen/halua nähdä niin paljoa vaivaa, että ottaisi yhteyttä asian tiimoilta. Eli potentiaalisen ostajan vika kun ei kysy? Ihan omaa mutuilua (arvohan oli siis nolla), mutta rohkenen väittää, että noita paitoja voisi myydä paljon paremminkin mikäli saatavuus olisi parempi.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Eli mielestäsi näitten paitojen markkinointi on hyvä niin, että ne kyselee ketä kiinnostaa? Aika varmasti montaa kiinnostaisi mutta ei vain tule mieleen/halua nähdä niin paljoa vaivaa, että ottaisi yhteyttä asian tiimoilta. Eli potentiaalisen ostajan vika kun ei kysy? Ihan omaa mutuilua (arvohan oli siis nolla), mutta rohkenen väittää, että noita paitoja voisi myydä paljon paremminkin mikäli saatavuus olisi parempi.
Ei vaan mietin sitä, että antaako kukaan täällä huutelijoista ikinä tätä palautetta itse seuralle? Täällä kyllä huudellaan kuinka jokin asia on perseestä ja miksi eivät myy sitä ja tätä. Ei voi olettaa, että jokin asia muuttuisi jos siitä ei tee reklamaatiota tai anna palautetta. Kyllä asiakkaan pitää osata myös vaatia tiettyjä asioita jos myyjä ei sitä ole itse tajunnut tarjota. Vai onko sinun mielestäsi kehittävämpää olla antamatta palautetta itse seuralle ja sen jälkeen huudella jatkoajassa miksi seura ei tee näin? Kyllä minä uskon, että seura varmasti laittaa paitoja myyntiin jos firman sähköposti on täynnä reklamaatioita asiasta.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos oikesti halutaan, että porukka näitä paitoja ostelee niin ne pitäisi laittaa nettikauppaan tarjolle ja sieltä saa sitten halukkaat tilailla. Nyt meininki tuntuu olevan se, että niitä pidetään tarkoituksella piilossa, jottei kukaan vahingossakaan niitä mene ostamaan.

Ei se nyt vaan niin voi mennä, että asiakkaan täytyy itse alkaa soittelemaan ja kyselemään, josko paitoja voisi ostaa. Sen ymmärtää, että kaikkia tuotteita ei valikoimiin pysty eikä edes kannata ottaa mutta jos siellä kerran valmis tuote jo on ja kysyntää vielä riittää niin myykää nyt herranen aika niitä niin paljon kuin mahdollista.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pitäisköhän soittaa esim. Samsungille, että oliskohan niillä jotain ihan uuttaa puhelinta myydä vain mulle, kun ei noi kaupoissa olevat kelpaa, jos siellä oliskin tiskin alla vähän vielä parempaa tavaraa. Ei kai nyt ihan oikeasti kukaan, joka haluaa MYYDÄ jotain, siis nimen omaan tehdäkseen voittoa, nyt voi oikeasti perustaa liiketoimintaansa, olkoonkin se vaikka kuinka pieni palanen sitä, siihen että myydään, vain jos asiakas osaa pyytää.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Pitäisköhän soittaa esim. Samsungille, että oliskohan niillä jotain ihan uuttaa puhelinta myydä vain mulle, kun ei noi kaupoissa olevat kelpaa, jos siellä oliskin tiskin alla vähän vielä parempaa tavaraa. Ei kai nyt ihan oikeasti kukaan, joka haluaa MYYDÄ jotain, siis nimen omaan tehdäkseen voittoa, nyt voi oikeasti perustaa liiketoimintaansa, olkoonkin se vaikka kuinka pieni palanen sitä, siihen että myydään, vain jos asiakas osaa pyytää.
No ei perusta, mutta jos asiakas ei osaa huomauttaa jos jokin on perseestä niin miten voi olettaa että asiat olisi paremmin ensi kerralla?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No ei perusta, mutta jos asiakas ei osaa huomauttaa jos jokin on perseestä niin miten voi olettaa että asiat olisi paremmin ensi kerralla?
No kai sitä olettaa että jos joukkue tekee tappiota vuodesta toiseen, niin ne alkaa tajuamaan mistä niitä rahavirtoja voisi löytyä, varsinkin jos siellä on vanhoja game worneja kaapit väärällään.
 

d2uce

Jäsen
Äkkiseltään voisi kuvitella, kun tässäkin ketjussa on useampi ilmoittanut ostaneensa onnistuneesti paidan Hanskilta, että näille olisi toimistolla huomattu olevan kysyntää. Toisaalta, mihinkä lenkkarikauppiaat raidoistaan pääsisivät.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänään on ainakin kiitettävästi näkynyt telkkarissa avausottelun mainos. Tuntuu, et ois lähes joka mainoskatkolla mainostettu kyseistä peliä.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Tänään on ainakin kiitettävästi näkynyt telkkarissa avausottelun mainos. Tuntuu, et ois lähes joka mainoskatkolla mainostettu kyseistä peliä.

Mä jo meinasin että kerhon mainokset näkyy vaan täällä kouvolassa. No hyvä että myös hämpässä koska muuten ollu hiukan outoa mainontaa.
 

M10

Jäsen
Propsit toimistolle tuosta ja sopivan alhaisesta lähtöhinnasta. Jos tuo nyt ei parissa viikossa mene kaupaksi niin toivottavasti ei liian hätiköityjä johtopäätöksiä julkisesta gamerimyynnistä tehdä.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Onko noissa hintavarausta? Ainakin joku jo tarjonnut 205€, joten menoa on. Ei tuo kohde ole kuin muutaman päivän auki kuitenkaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Onko noissa hintavarausta? Ainakin joku jo tarjonnut 205€, joten menoa on. Ei tuo kohde ole kuin muutaman päivän auki kuitenkaan.

Ei ole hintavarausta. Eikös siinä lue "hintavarausta ei ole ylitetty" jos sellanen olis? En oo tosta varma, kun en oo omia tunnareita käyttäny ihan hetkeen.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Ei ole hintavarausta. Eikös siinä lue "hintavarausta ei ole ylitetty" jos sellanen olis? En oo tosta varma, kun en oo omia tunnareita käyttäny ihan hetkeen.

No en minäkään mitään tiedä, kun en ole käyttänyt huuto nettiä vuosiin. :D

Eikös yleensä lue otsikossa: "ei hv" jos ei ole hintavarausta, vai onko se antiikinaikaist? No kaippa se olisi hyvä lisätietoihin merkitä, jos sattuu enemmänkin meikäläisen tapaisia vesipäitä.

Onko tietoa onko tulossa vanhempiakin game worneja? Varsinkin ulkkarivahvistukset kiinnostaisi.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Eikös yleensä lue otsikossa: "ei hv" jos ei ole hintavarausta, vai onko se antiikinaikaist? No kaippa se olisi hyvä lisätietoihin merkitä, jos sattuu enemmänkin meikäläisen tapaisia vesipäitä.

Onko tietoa onko tulossa vanhempiakin game worneja? Varsinkin ulkkarivahvistukset kiinnostaisi.

Mä en muistanu ollenkaan tota "ei hv"-juttua, mun moka. Katon jos saan muokattua sen lisätietoihin tms. Katotaan miten tää lähtee rullaan noiden paitojen kanssa. Mikäli menee hyvin, niin ihan varmasti tulee lisää paitoja myyntiin.
 

Ralph

Jäsen
YLE haastattelut nopeasti jokaisen Liiga-pelaajan ja -päävalmentajan. En ole vielä kuunnellut noita, joten vaikea sanoa vielä mitä sisältää, mutta keräsin HPK:n osalta jannut:

#3 Joonas Lehtivuori
#4 Santeri Saari
#7 Otto Paajanen
#12 Juha Koivisto
#16 Juhani Jasu
#20 Antti Miettinen
#22 Henri Auvinen
#25 Henrik Forsberg
#26 Waltteri Hopponen
#27 Eetu-Ville Arkiomaa
#31 Kristian Järvinen
#32 Riku Hahl
#33 Vojtech Polak
#36 Joni Tuulola
#37 Patrick Holland
#38 Jere Myllyniemi
#51 Teemu Kaislehto
#65 Sakari Manninen
#74 Petteri Nikkilä
#81 Peter LeBlanc
#82 Eetu Tuulola
#87 Joona Karevaara
#89 Matias Haaranen
#91 Heikki Liedes
Pasi Arvonen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös