Otetaan nyt tietoinen riski ja isketään faktat jatkislaistenkin pöytään, kun osa sitäkin ryhmää olen. Ja asiasta on puhuttu joissakin väleissä/ketjuissa. Koittakaa olla edes vähän armollisia, vaikka mä aikuinen ihminen olenkin jo.
Olen ollut jo jokusen kauden mukana HPK:n sometoiminnassa (ns. vasurilla ja kun ehdin) Nyt tänään 1.9.2015 sovittiin asioista paremmin ja otan isomman jalansijan asioista. Helpottaakseni taakkaa ja omin mahdollisin keinoin koittaen parantaa toimintaa.
Tästä syystä olen aina ollut palstalla vähän vaan taustalla ja hissukseen, ehkä viinipäissäni (melkein kaikki selvinpäin, tarkastin!) joskus muutaman viestin kirjoittanut mutta pääasiassa pitänyt turpani kiinni. Nyt kuitenkin asia muuttuu.
Mun isoin alue tulee olemaan 24/7 Twitter. Instagram pääasiassa mulla on vierasreissuilla niin saadaan sieltäkin materiaalia ja Facebookissa olen mukana kun siellä käsiä tarvitaan. Mutta pääsääntöisesti alueena on Twitter. Sieltä saa aina HPK:n jatkossa kiinni, kysymyksiä saa esittää ja niihin kaivetaan vastaukset. Jos mä en tiedä, lupaan viedä asian niin pitkälle eteenpäin että vastaus löytyy. Twitterissä tulee pelien aikana maalit, jäähyt ja jos jotain isompaa happeningia tulee. Pelien ulkopuolella koitetaan sitten keksiä jos jonkinlaista, jotta saadaan somemaailmassa jalansijaa vielä enemmän.
Omakin Twittertili luonnollisesti löytyy, sinne mieluusti otan vastaan vittuilut ja muun palautteen. Jokaiselta. Tottakai halu on kehittää ja viedä Kerhon somea eteenpäin ja siihen palaute on aina se tarpeellisin keino. Tietysti omien ideoiden ja jo olemassaolevien lisäksi. Oma henkilöllisyyshän tässä paljastuu, mutta senkin teen tietoisesti enkä asiasta oikeastaan välitä. Samaa "perhettähän" tässä ollaan. Kai? Tiedän senkin, etten tyylilläni osaa jokaista aina miellyttää mutta sekin on toisaalta sivuseikka. Koitan vaan ajaa Kerhon asiaa, parhaani mukaan. Negatiivinenkin palaute auttaa aina oppiin jotain uutta.
Kysymyksiä saa tietysti laitella tätäkin kautta jos jotain tulee, YV:llä tai "julkisesti". Koitan saada rehelliset vastaukset asioihin. Mutta multa ei kannata kysellä millon se rightin pakki tulee, en mä niistä tiedä koskaan etukäteen. No okei, Fehrin tiesin mut se oli sen veljen moka.
Korostan vielä loppuun sitä, että koitan kaikessa ajaa tietysti Kerhon etua. Koittaa saada somea paremmaksi ja teen sen ainoastaan kaikkien yhteisen edun eteen. Teen hommaa puhtaasti sydämestä, vuodesta -86 asti hallilla norkoilleena ja Rinkelinmäellä aina käyneenä vaikka välillä asuttukin pitkin ja poikin muita seutuja. Mut en mä tavallaan tästä yksin selviä, toimiston väen tuen lisäksi se palaute on aina hyvästä. Huomenna isken haalarit päälle ja alan hommiin. Kannattanee aamupäivän ja päivän alla olla kuulolla, heitellään muutama uutinen jakoon. (Joojoo, tiedän mä jotain).
Ystävällisin terveisin,
Wicci
edit. Lisätään nyt kun tuli kysymyksiä, että tietysti kaikki tärkeät uutiset jaetaan edelleen jokaiseen mediaan. Ei ole kenelläkään pakko olla olemassa Twitteriä nyt sen takia.