Ei muuta kuin lycka till, Wicci! Hieno homma kyllä!
Sellainen kiinnostaisi tietää, että tuleeko fanipaitoja tällä uudella kuosilla myyntiin ja jos tulee, niin koska? Pystyykö @Wicci selvittämään?
Sellainen kiinnostaisi tietää, että tuleeko fanipaitoja tällä uudella kuosilla myyntiin ja jos tulee, niin koska? Pystyykö @Wicci selvittämään?
Sori, tuli luvattua ettet saa tietoa tänään. Mutta paitoja tulee myyntiin kyllä, saattaa olla jo myynnissä perjantain Ilves-pelissä, viimeistään ens viikolla.
Sori, tuli luvattua ettet saa tietoa tänään. Mutta paitoja tulee myyntiin kyllä, saattaa olla jo myynnissä perjantain Ilves-pelissä, viimeistään ens viikolla.
Miten HPK:n gameworn-paitojen myynti toteutetaan tällä kaudella?
Kun nyt keskustelu avattu, niin vielä täältä sivusta semmonen kysymys, että onko hinnoista tietoa vielä? Voiko Kerho-shopin myyjän Luleå-pelissä antama hieman alle 300e olla totta sponsoreilla varustetusta fanipaidasta?Sori, tuli luvattua ettet saa tietoa tänään. Mutta paitoja tulee myyntiin kyllä, saattaa olla jo myynnissä perjantain Ilves-pelissä, viimeistään ens viikolla.
Kun nyt keskustelu avattu, niin vielä täältä sivusta semmonen kysymys, että onko hinnoista tietoa vielä? Voiko Kerho-shopin myyjän Luleå-pelissä antama hieman alle 300e olla totta sponsoreilla varustetusta fanipaidasta?
Jos tänne ilmestyy "Kysy Wicciltä"-ketju, ollaan kyllä huumorin ytimessä, ihan siellä keskiössä. Tää on mun RY!
Vanhaa tuttua kaavaa noudattaen.Miten HPK:n gameworn-paitojen myynti toteutetaan tällä kaudella?
Mutta kun toivomus olisi juuri saada niitä fanipaitoja, mutta edes vähän oikean näköisenä. En minä aitoa pelipaitaa tarvitse, mutta on nuo Kerhon fanipaidat aika karun näköisiä. 250 eurolla vaikka HIFK:ltä tai Pelicansilta tai Bluesilta saa ihan gameworneja, eikä tarvii soittaa Hanskille! Ja miksei se meidän 70e paita voi näyttää vähän edes oikean näköiseltä, kuten nyt vaikka jo edellämainitulla HIFK:llä tai vaikka Tapparalla... tai vaikka Saipalla? Lukolla?On nuo aidot paidat aiemmillakin kausilla maksaneet 250e tietämillä. On niissä muutakin eroa halpisfanipaitaan, kun ne mainokset.
Jotain monta vuotta vanhoja vai viime kauden paitoja? Osaatko kertoa? Mietin nimittäin, että jos nyt tilaisin jonkun gameworn-paidan, että lähettäkää mulle kun ette paitaa enää tartte, niin maksaako tuon 250 euroa vai enemmänkin? Sellainen #74-paita olisi hieno seinälleni.Kyllä kuule sillä 250€ saa ihan Kerholtakin niitä gameworneja.
Toimiston pyytämä hinta perustuu mm. pelaajan rooliin joukkueessa. Ykköskentän äijien paitahinnat on siellä +500 EUR ja siitä sitten hinnatkin järkevöityvät ketju kerrallaan alaspäin.Jotain monta vuotta vanhoja vai viime kauden paitoja? Osaatko kertoa? Mietin nimittäin, että jos nyt tilaisin jonkun gameworn-paidan, että lähettäkää mulle kun ette paitaa enää tartte, niin maksaako tuon 250 euroa vai enemmänkin? Sellainen #74-paita olisi hieno seinälleni.
T70 tuossa yllä sinulle juuri vastasikin. Esim. Itse ostin vuosi sitten kaksi paitaa joista toinen oli Paajasen. Hintaa tuolle tuli 150€. Ja voisin veikata että Nikkilän tämän vuoden paita pyörii ennen kautta varattuna sielä 250€-350€ tienoilla.Jotain monta vuotta vanhoja vai viime kauden paitoja? Osaatko kertoa? Mietin nimittäin, että jos nyt tilaisin jonkun gameworn-paidan, että lähettäkää mulle kun ette paitaa enää tartte, niin maksaako tuon 250 euroa vai enemmänkin? Sellainen #74-paita olisi hieno seinälleni.