HPK mediassa

  • 1 282 061
  • 6 344

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Ei muuta kuin lycka till, Wicci! Hieno homma kyllä!

Sellainen kiinnostaisi tietää, että tuleeko fanipaitoja tällä uudella kuosilla myyntiin ja jos tulee, niin koska? Pystyykö @Wicci selvittämään?
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Loistavaa Wicci! Ja paljon tsemppiä Kerhon somen kehittämiseen.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ei muuta kuin lycka till, Wicci! Hieno homma kyllä!

Sellainen kiinnostaisi tietää, että tuleeko fanipaitoja tällä uudella kuosilla myyntiin ja jos tulee, niin koska? Pystyykö @Wicci selvittämään?

Uskallan olettaa, että tulee. Milloin, en tiedä. Mä kyselen ja infoon kun tiedän. Mut ei tuu tänään vastauksia, oon kohta lähdössä Forssaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Sellainen kiinnostaisi tietää, että tuleeko fanipaitoja tällä uudella kuosilla myyntiin ja jos tulee, niin koska? Pystyykö @Wicci selvittämään?

Sori, tuli luvattua ettet saa tietoa tänään. Mutta paitoja tulee myyntiin kyllä, saattaa olla jo myynnissä perjantain Ilves-pelissä, viimeistään ens viikolla.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Sori, tuli luvattua ettet saa tietoa tänään. Mutta paitoja tulee myyntiin kyllä, saattaa olla jo myynnissä perjantain Ilves-pelissä, viimeistään ens viikolla.

Allright, kiitos tiedosta!
 

suklaasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Natus Vincere (CS2), Tottenham Hotspur
Sori, tuli luvattua ettet saa tietoa tänään. Mutta paitoja tulee myyntiin kyllä, saattaa olla jo myynnissä perjantain Ilves-pelissä, viimeistään ens viikolla.
Kun nyt keskustelu avattu, niin vielä täältä sivusta semmonen kysymys, että onko hinnoista tietoa vielä? Voiko Kerho-shopin myyjän Luleå-pelissä antama hieman alle 300e olla totta sponsoreilla varustetusta fanipaidasta?
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kun nyt keskustelu avattu, niin vielä täältä sivusta semmonen kysymys, että onko hinnoista tietoa vielä? Voiko Kerho-shopin myyjän Luleå-pelissä antama hieman alle 300e olla totta sponsoreilla varustetusta fanipaidasta?

On nuo aidot paidat aiemmillakin kausilla maksaneet 250e tietämillä. On niissä muutakin eroa halpisfanipaitaan, kun ne mainokset.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Modet tai joku muu taho voisi avata tänne uuden ketjun, tyyliin "kysy Wicciltä" jotta tämä mediaketju ei spämmäytyisi täyteen kysymyksiä muun keskustelun lisäksi. Ihan ideana vaan tämä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jos tänne ilmestyy "Kysy Wicciltä"-ketju, ollaan kyllä huumorin ytimessä, ihan siellä keskiössä. Tää on mun RY!

Joo. Ei helvetissä. En mä mikään jumala ole ja usein tiedän asioista ihan yhtä paljon kun moni muukin. Toi paitajuttukin meni näin:

Kysymys Ritarisydämeltä mulle -> Mä laitoin toimistolle sähköpostia ja sain vastauksen -> Kirjotin sen tänne.

Ja joo, en tiedä hinnoista tällä hetkellä mitään. Kattelen hallilla huomenna, miltä näyttää.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Mulla on jo luonnos patsaasta olemassa.

Katsellaan pari kuukautta miten hommat etenee ja päätetään sitten, että valetaanko patsas pronssista vai tehdäänkö ollenkaan.
 

suklaasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Natus Vincere (CS2), Tottenham Hotspur
On nuo aidot paidat aiemmillakin kausilla maksaneet 250e tietämillä. On niissä muutakin eroa halpisfanipaitaan, kun ne mainokset.
Mutta kun toivomus olisi juuri saada niitä fanipaitoja, mutta edes vähän oikean näköisenä. En minä aitoa pelipaitaa tarvitse, mutta on nuo Kerhon fanipaidat aika karun näköisiä. 250 eurolla vaikka HIFK:ltä tai Pelicansilta tai Bluesilta saa ihan gameworneja, eikä tarvii soittaa Hanskille! Ja miksei se meidän 70e paita voi näyttää vähän edes oikean näköiseltä, kuten nyt vaikka jo edellämainitulla HIFK:llä tai vaikka Tapparalla... tai vaikka Saipalla? Lukolla?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Kyllä kuule sillä 250€ saa ihan Kerholtakin niitä gameworneja ja jos et halua soittaa niin lähetä sähköposti. Ja kaverilleni jopa lähettivät postissa Espooseen paidan kun osti vuosi sitten.
 

Ralph

Jäsen
Kyllä kuule sillä 250€ saa ihan Kerholtakin niitä gameworneja.
Jotain monta vuotta vanhoja vai viime kauden paitoja? Osaatko kertoa? Mietin nimittäin, että jos nyt tilaisin jonkun gameworn-paidan, että lähettäkää mulle kun ette paitaa enää tartte, niin maksaako tuon 250 euroa vai enemmänkin? Sellainen #74-paita olisi hieno seinälleni.
 

T70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden HPK
Jotain monta vuotta vanhoja vai viime kauden paitoja? Osaatko kertoa? Mietin nimittäin, että jos nyt tilaisin jonkun gameworn-paidan, että lähettäkää mulle kun ette paitaa enää tartte, niin maksaako tuon 250 euroa vai enemmänkin? Sellainen #74-paita olisi hieno seinälleni.
Toimiston pyytämä hinta perustuu mm. pelaajan rooliin joukkueessa. Ykköskentän äijien paitahinnat on siellä +500 EUR ja siitä sitten hinnatkin järkevöityvät ketju kerrallaan alaspäin.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Jotain monta vuotta vanhoja vai viime kauden paitoja? Osaatko kertoa? Mietin nimittäin, että jos nyt tilaisin jonkun gameworn-paidan, että lähettäkää mulle kun ette paitaa enää tartte, niin maksaako tuon 250 euroa vai enemmänkin? Sellainen #74-paita olisi hieno seinälleni.
T70 tuossa yllä sinulle juuri vastasikin. Esim. Itse ostin vuosi sitten kaksi paitaa joista toinen oli Paajasen. Hintaa tuolle tuli 150€. Ja voisin veikata että Nikkilän tämän vuoden paita pyörii ennen kautta varattuna sielä 250€-350€ tienoilla.
 

M10

Jäsen
Noiden pelissä käytettyjen paitojen markkinointi on ollut aina melko olematonta. Alan harrastajana olen sitä aina tuskastellut. Ja juu juu, kyllä mä tiedän että Hanskille soittamalla voi saada tietoa, mutta voiskohan sitä hommaa vähän viedä avoimempaan/järjestelmällisempään suuntaan? Voisi. Siinä olisi aika hyvä bisnes. Esim. Elomessuja olisi voinut tuossa hyödyntää mahtavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös