HPK mediassa

  • 1 281 475
  • 6 344

TJ MACKEY

Jäsen
Mun mielestä jokainen saa olla Petterin jutuista mitä mieltä tahansa, osaan hyvin ymmärtää että äijä on joidenkin mielestä todella vastenmielinen ja väärässä.

Itse tykkään lukea miehen juttuja ja kuunnella Kiuasta. Onko hän aina oikeassa? Ei todellakaan. Tuleeko kiekkonalyytikon olla menestynyt valmentaja? Ei välttämättä, tai sitten Ika Lehkosen ja kumppanienkin tulee olla hiljaa ja jatkossa vain Jaloset sekä Erkka saavat analysoida.

Kerhon lähtökohdat kauteen on aika haastavat. Joukkue on paperilla (huom. kyllä, voi yllättää) aika vaatimaton. Maso on vielä kysymysmerkki liigapeleissä, harjoituskausi parani tällä viikolla, mutta oli muuten erittäin haastava. Eikö se saamari ole luonnollista, että tässä vaiheessa ennakot lyttää? Oliko se vaan Sihvonen, vai nostiko joku ennakko sieltä posia ja Kerhon mustaksi hevoseksi? Ei.

Suosittelen näille joille Petteri nostaa karvat pystyyn ja vitutuksen tappiin olla lukematta hänen juttujaan. Se sama ohje annettiin kesän negailijoille. Menkää vaikka ennemmin ulkoilemaan, siellä on hyvä keli edelleen, aurinko paistaa. Älkää päästäkö Petteriä noin pahasti ihon alle. Hän on vain yksi analyytikko muiden joukossa.

Kerholla ja Masolla on nyt hyvä hetki ottaa pari Petterin juttua kopin seinälle ja näyttää kentällä, että Petteri puhui paskaa.
 

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos olette lukeneet Petteri Sihvosen esikoisromaanin Kolkko, ymmärrätte hyvin, miksi hän kirjoittaa jääkiekosta. Hänellä ei ole eväitä olla yksi niistä kirjailijoista, jotka Suomessa elävät kirjojensa myynnillä.

Sihvosella on aina jutun, kolumnin tai podcastin valmistuttua taas edessään tyhjä paperi, johon pitää kirjoittaa jotain tarinaa jostain aiheesta, että patonki jatkaa rullaamista hampaisiin.

Sihvonen pitäisi nähdä ennemminkin yhteistyökumppanina, jonka tölväisyt milloin mistäkin asiasta tuovat vaan pöhinää Kerhon ympärille.

Jutuissa on joskus asiaa ja joskus ei. Omakehu hänen HPK-juniorivalmennusaikojensa "mussukoista” nikkiläleinoliedesrautiainen alkaa olla jo kuultu ja väsynyt juttu, enkä jaksaisi myöskään enää kuulla litaniaa lintumäkijaloslainen-taitokiekko Pennasen kuorrutuksella ym.

Profetiat ennen 2019 mestaruutta menivät aika lailla metsään ja henkilökohtaisuudet esim Toivasta kohtaa ovat olleet inhottavaa luettavaa. Toisaalta, kyllä kai Sihvonen paremmin jääkiekkoa ymmärtää pelinä kuin esimerkiksi allekirjoittanut ja hän nostaa toisinaan esiin mielenkiintoisia ja ajankohtaisia pointteja. Hämeen Sanomien (olen kestotilaaja) urheilutoimituksen esimies Samuel Savolainen on Sihvos-yhteistyössä hännystelevä sanchopanzamainen hahmo, joka kiillottaa kilpeä ja fanittaa Petterin oletettua asiantuntemusta minkä pystyy.

Pyydän anteeksi varmuuden vuoksi kaikilta, olin tässä vähän ilkeä. Peace.
 
Jos olette lukeneet Petteri Sihvosen esikoisromaanin Kolkko, ymmärrätte hyvin, miksi hän kirjoittaa jääkiekosta. Hänellä ei ole eväitä olla yksi niistä kirjailijoista, jotka Suomessa elävät kirjojensa myynnillä.

Sihvosella on aina jutun, kolumnin tai podcastin valmistuttua taas edessään tyhjä paperi, johon pitää kirjoittaa jotain tarinaa jostain aiheesta, että patonki jatkaa rullaamista hampaisiin.

Sihvonen pitäisi nähdä ennemminkin yhteistyökumppanina, jonka tölväisyt milloin mistäkin asiasta tuovat vaan pöhinää Kerhon ympärille.

Jutuissa on joskus asiaa ja joskus ei. Omakehu hänen HPK-juniorivalmennusaikojensa "mussukoista” nikkiläleinoliedesrautiainen alkaa olla jo kuultu ja väsynyt juttu, enkä jaksaisi myöskään enää kuulla litaniaa lintumäkijaloslainen-taitokiekko Pennasen kuorrutuksella ym.

Profetiat ennen 2019 mestaruutta menivät aika lailla metsään ja henkilökohtaisuudet esim Toivasta kohtaa ovat olleet inhottavaa luettavaa. Toisaalta, kyllä kai Sihvonen paremmin jääkiekkoa ymmärtää pelinä kuin esimerkiksi allekirjoittanut ja hän nostaa toisinaan esiin mielenkiintoisia ja ajankohtaisia pointteja. Hämeen Sanomien (olen kestotilaaja) urheilutoimituksen esimies Samuel Savolainen on Sihvos-yhteistyössä hännystelevä sanchopanzamainen hahmo, joka kiillottaa kilpeä ja fanittaa Petterin oletettua asiantuntemusta minkä pystyy.

Pyydän anteeksi varmuuden vuoksi kaikilta, olin tässä vähän ilkeä. Peace.

Näille Petterin jutuille on ilmeisesti "kysyntää / tarvetta", koska oma äitini, joka lähestyy 80-vuoden ikää katsoo TV:stä kaikki Kerhon matsit ja lukee Petterin jutut lehdestä. Kun nähdään hän heittää, että "Petteri se taas sivalsi".

Meille aktiivisille päivittäin organisaatiota seuraaville Petterin jutut tosiaan näyttäytyvät siten, että ne kiertävät kehää, mutta toisille ne voivat olla raikas tuulahdus sen ainaisen myötäilemisen sijaan.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Meille aktiivisille päivittäin organisaatiota seuraaville Petterin jutut tosiaan näyttäytyvät siten, että ne kiertävät kehää, mutta toisille ne voivat olla raikas tuulahdus sen ainaisen myötäilemisen sijaan.
Päästäänkin ongelmaan. Nykyään saadaan lukijoita kun kärjistetään ja tarjotaan draamaa.

Sihvonen on seuralle katkera kun se ei ole huolinut häntä mihinkään pestiin. Tämä tietenkin vaikuttaa tuotoksiin. Monihan tämän on vuosien aikana tuonut esille.

Ei sillä, tekee se Petteri jotain oikein kun täällä hänestä kirjoitellaan. On se myös välillä joo oikeassakin. Tuntuu vaan menevän koko ajan enemmän ja enemmän clickbait-osastolle hänenkin juttunsa. Pakko olla raflaava kun se myy - gotta be edgy.
 

AnteroBruun

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Jotain samaa näissä on.
 

Liitteet

  • IMG_0750.jpeg
    IMG_0750.jpeg
    695,9 KB · kertaa luettu: 247
  • IMG_0749.jpeg
    IMG_0749.jpeg
    555,5 KB · kertaa luettu: 248

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ainoa hyvä asia kerhon mediassa viime kaudella oli, maalintekijä julkaisut.. siinäkin jaksettu mennä tällä kaudella sieltä missä aita on matalin!
Itse ainakin uskon sitä hauskuttelua löytyvän noiden videoiden muodossa, mutta tänään vain osui tällainen lottorivi näille videoille.

Odotellaan nyt rauhassa sitä jos joku muu kuin Pihlström tai Martel tekisi maalin.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Itse ainakin uskon sitä hauskuttelua löytyvän noiden videoiden muodossa, mutta tänään vain osui tällainen lottorivi näille videoille.

Odotellaan nyt rauhassa sitä jos joku muu kuin Pihlström tai Martel tekisi maalin.
Eiköhän noi ole otettu noista Liigan kuvauksista, joita käytetään kokoonpanoissa kun.
 

_beerheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Tiikerit, Leijonat
Jumbo-Kerhon voitto oli tänään selkeesti kova pala is-toimittajalle. Jopa Aku Ankka vedettiin mukaan =)
Voittanut joukkue sai syyt niskaansa mm. pelin harmaaksi tekemisestä, mutta samaan aikaan Kerho oli toimittajan mukaan kuitenkin pirteämpi!?
Mitenkähän olisi mahtanut virsi mennä jos Lukko olisi tänään voittanut?
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Jumbo-Kerhon voitto oli tänään selkeesti kova pala is-toimittajalle. Jopa Aku Ankka vedettiin mukaan =)
Voittanut joukkue sai syyt niskaansa mm. pelin harmaaksi tekemisestä, mutta samaan aikaan Kerho oli toimittajan mukaan kuitenkin pirteämpi!?
Mitenkähän olisi mahtanut virsi mennä jos Lukko olisi tänään voittanut?

Se oli kirjoittanut valmiiksi kolumnin, jossa HPK ei kuulu liigaan ja on irvokasta laittaa tämmöinen 6-0 matsi liigan avaukseksi.

Sitten kun se menikin vituiksi, niin piti räpeltää jotakin sieltä näppäimistöltä. Tulos oli nähdyn kaltainen sekava avautuminen.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kerhon julkaisut eivät tahdo oikein erottua Somessa. Liian valkoisia ja tylsiä.
.. Satun vielä tietämään, että tuohon kuvapuoleen olisi todella iso upgrade tiedossa jos tätä k.o herrasmiestä vaan osattaisiin kysyä niitä tekemään. Puhutaan siis tyyliin yhdestä tekstiviestistä mikä pitäisi lähettää.

.. Taitaa tuo Kerhon sometiimi olla tällähetkellä sellainen "happy family", että jos sulla on omia mielipiteitä ja uskallat antaa kritiikkiä, niin olet paska jätkä, eikä sen koomin tarvitse naamaansa enää tuossa porukassa näyttää..
 

PursuerJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Florida Panthers
Jumbo-Kerhon voitto oli tänään selkeesti kova pala is-toimittajalle. Jopa Aku Ankka vedettiin mukaan =)
Voittanut joukkue sai syyt niskaansa mm. pelin harmaaksi tekemisestä, mutta samaan aikaan Kerho oli toimittajan mukaan kuitenkin pirteämpi!?
Mitenkähän olisi mahtanut virsi mennä jos Lukko olisi tänään voittanut?

Kyllä tuo toimittaja ihan asiaa mielestäni puhui. Olihan se erikoinen ratkaisu Liigan markkinoinnin kannalta ensinnäkin vaan Lukon toiveesta aloittaa yksi päivä aikaisemmin ja valita Lukkoa vastaan HPK.

Itse en valita, eilinen oli hieno päivä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sitten kun se menikin vituiksi, niin piti räpeltää jotakin sieltä näppäimistöltä. Tulos oli nähdyn kaltainen sekava avautuminen.
Kyllä mä löysin tuolta sarkasmin seasta myös asiantynkää. Mun mielestä joukkueet olivat sivuseikka, arvostelun kohteeksi joutui omituinen ajankohta liiga-avauksen etkoille. Pitsiturnauskin sai osansa. Itse olisin verrannut sitä kaljakelluntaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivottavasti Maso pysyy tuossa three piece suit -tyylissä läpi kauden. Tuo arvokkuutta tapahtumaan.
Ja toivottavasti tuo puku on Liigan valokeilassa puhtaampi kuin edeltäjällään.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Kyllä mä löysin tuolta sarkasmin seasta myös asiantynkää. Mun mielestä joukkueet olivat sivuseikka, arvostelun kohteeksi joutui omituinen ajankohta liiga-avauksen etkoille. Pitsiturnauskin sai osansa. Itse olisin verrannut sitä kaljakelluntaan.

Pitsiturnauksen haukkuminenkaan ei ole lainkaan loogista, jos pääargumenttina on yleisön kiinnostus - kuten toimittajalla oli.

Suomalaisena jääkiekkoperinteenähän Pitsiturnaus on kuitenkin paljon paljon vanhempi kuin se, että liigakausi avataan edellisen kauden finaaliparin kohtaamisella. Se, että toimittaja ei tykkää Pitsiturnauksesta ei poista sitä, että se nauttii yleisön kiinnostusta.

Tältäkään osin toimittajan argumentointi ei siis ole johdonmukaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös