Jumbo-Kerhon voitto oli tänään selkeesti kova pala is-toimittajalle. Jopa Aku Ankka vedettiin mukaan =)
Voittanut joukkue sai syyt niskaansa mm. pelin harmaaksi tekemisestä, mutta samaan aikaan Kerho oli toimittajan mukaan kuitenkin pirteämpi!?
Mitenkähän olisi mahtanut virsi mennä jos Lukko olisi tänään voittanut?
.. Satun vielä tietämään, että tuohon kuvapuoleen olisi todella iso upgrade tiedossa jos tätä k.o herrasmiestä vaan osattaisiin kysyä niitä tekemään. Puhutaan siis tyyliin yhdestä tekstiviestistä mikä pitäisi lähettää.Kerhon julkaisut eivät tahdo oikein erottua Somessa. Liian valkoisia ja tylsiä.
Jumbo-Kerhon voitto oli tänään selkeesti kova pala is-toimittajalle. Jopa Aku Ankka vedettiin mukaan =)
Voittanut joukkue sai syyt niskaansa mm. pelin harmaaksi tekemisestä, mutta samaan aikaan Kerho oli toimittajan mukaan kuitenkin pirteämpi!?
Mitenkähän olisi mahtanut virsi mennä jos Lukko olisi tänään voittanut?
Kyllä mä löysin tuolta sarkasmin seasta myös asiantynkää. Mun mielestä joukkueet olivat sivuseikka, arvostelun kohteeksi joutui omituinen ajankohta liiga-avauksen etkoille. Pitsiturnauskin sai osansa. Itse olisin verrannut sitä kaljakelluntaan.Sitten kun se menikin vituiksi, niin piti räpeltää jotakin sieltä näppäimistöltä. Tulos oli nähdyn kaltainen sekava avautuminen.
Veti Mestiksessä monta kautta puku päällä, vaikka olisikin pitänyt palella Keuruun hallissa, joten tuskin tyyli muuttuu Liigassa.Toivottavasti Maso pysyy tuossa three piece suit -tyylissä läpi kauden. Tuo arvokkuutta tapahtumaan.
Ja toivottavasti tuo puku on Liigan valokeilassa puhtaampi kuin edeltäjällään.Toivottavasti Maso pysyy tuossa three piece suit -tyylissä läpi kauden. Tuo arvokkuutta tapahtumaan.
Kyllä mä löysin tuolta sarkasmin seasta myös asiantynkää. Mun mielestä joukkueet olivat sivuseikka, arvostelun kohteeksi joutui omituinen ajankohta liiga-avauksen etkoille. Pitsiturnauskin sai osansa. Itse olisin verrannut sitä kaljakelluntaan.
Suomalaisena jääkiekkoperinteenähän Pitsiturnaus on kuitenkin paljon paljon vanhempi kuin se, että liigakausi avataan edellisen kauden finaaliparin kohtaamisella.
Nyt kun tämä muutos kuitenkin tehtiin niin on myös hassua että tähän poikkeusaikatauluun valittiin tällainen tusinaottelu, eikä esim Satakunnan derbyä.
Vaikka Kerhon touhu on aikamoista kakkaa ollut taas vuosikaudet, on HPK kuitenkin Liigan kolmanneksi tuorein mestari. Edellään vain Lukko, joka voitettiin eilen, ja Tappara.Nyt kun tämä muutos kuitenkin tehtiin niin on myös hassua että tähän poikkeusaikatauluun valittiin tällainen tusinaottelu, eikä esim Satakunnan derbyä.
Vaikka Kerhon touhu on aikamoista kakkaa ollut taas vuosikaudet, on HPK kuitenkin Liigan kolmanneksi tuorein mestari. Edellään vain Lukko, joka voitettiin eilen, ja Tappara.
Että, itseironisestikin, ei tuo siinä mielessä mikään tusinaottelu ollut. :)
Toivottavasti puku pidetään myös puhtaana. Pikellä tämä ei ollut itsestäänselvää.Toivottavasti Maso pysyy tuossa three piece suit -tyylissä läpi kauden. Tuo arvokkuutta tapahtumaan.
Toivottavasti puku pidetään myös puhtaana. Pikellä tämä ei ollut itsestäänselvää.
Tuota. Joukkuekuva Instagramissa olisi ollut hieman arvokkaamman näköinen, jos se olisi ladattuna yhtenä kuvana, eikä pätkitty kahteen osaan. Onnistuu kyllä.
Sama pisti silmään. Janatuinen sen sijaan oliEi ollut Karjalaista joukkuekuvassa.
Kertooko se mitään kuntoutumisen nykytilasta tai tulevaisuuden näkymistä, siihen en osaa ottaa kantaa..
Oppia koko ikä..HIFK:n Instagramissa oli mielestäni tyylikkäästi paloiteltu joukkuekuva kolmeen eri päivitykseen. Varmaan tässä haettiin vähän samaa, mutta eri toteutuksella.
HIFK:n Instagramissa oli mielestäni tyylikkäästi paloiteltu joukkuekuva kolmeen eri päivitykseen. Varmaan tässä haettiin vähän samaa, mutta eri toteutuksella.