Olemme me hardcore- fanit mitä mieltä tahansa, tykätään tai ei, niin HPK:n tulee olla nyt ja tulevaisuudessa kokonaisvaltainen viihdekokonaisuus. Tämä sisältää urheilun, tapahtuman, oheistoimintaa, sidosryhmiä, viihdekeskuksen/ alustan missä toimintaa järjestetään. Mahdollisesti myös täysin Kerhon ja Pohjantähti- areenan urheilutoiminnasta irti olevaa liiketoimintaa. Tähän sitten kuuluu elimellisenä osana viihdekokonaisuuden nykyaikainen viestintä ja markkinointi.
Tätä kirjoitettaessa Kerhon Instagramin tarina- osuuden kolme viimeisintä päivitystä on Tube- tähti Jaakko Parkkali Hämeenlinnan torilla Kerhon paita päällä, Kerho podcastin uusin jakso ja Ossi Ikosen ja jonkun koiran hassuttelu Kerhon Tiktokissa. Itseäni nämä kolme päivitystä ei niin älyttömästi välttämättä kosketa, mutta sillä ei ole merkitystä. Sillä sen sijaan on, mitä kohderyhmää ja ihmisiä päivitykset voivat koskettaa. On mahdollista, että Kerho on hyppäämässä nykyaikaan ja nykyaikaisille alustoille, missä on iso potentiaali Kerhollekin uusille kuluttajille ja seuraajille. Erittäin raikasta ja tervetullutta.
Hyvä Kerho!