HPK mediassa

  • 1 280 585
  • 6 343

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Poikkari ei uskaltanut näätiä kehua kun fanit liian lähellä.

Hallille kun tulin ja huomasin että poikkari sielä selittää niin olin tyytyväinen että en telkusta katso!

Mä ajattelen samoin Vallinista, mitä vähemmän sen parempi. Helposti luulisi, että Kukkonen ärsyttäisi yhtä paljon kuin pelaajana. En minäkään aluksi innoissani ollut hänen uudesta pestistä, mutta kommentaattorina puhuu asiaa. Eilen pelistä ja erotuomari toiminnasta.
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitähän Pennanen nyt meinaa jos huhuissa oli perää että menisi Jokereihin, toivottavasti nyt kiittää onneaan ja myös herännyt Jokereihin liittyvä kaksinaismoraalisuuspaskaan. Kerhoon vaan, kyllä kuninkaalle aina joku titteli keksitään. "Kutsukaa Pennanen" !
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä uusi somevastaava on kyllä hyvä lisäys hpk:n henkilökuntaan! Ainakin ig:n puolelle tulee aktiivisesti julkaisuja treeneistä yms.

Tykkään!
Ja HPK on alkanut löytänyt jopa huumoria julkaisuihin sekä yrittänyt alkaa integroitua myös muihin somekäyttäjiin (viimeisempänä Superpesis)

Juuri äsken tullut IG-story on täydellinen malliesimerkki hyvästä ja napakasta julkaisusta.

Hyvin sä somevastaava vedät, keep 'em coming!
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Tämä ei varsinaisesti kuulu HPK mediassa -ketjuun, mutta nähdessäni liitteenä olevan kuvan sosiaalisessa mediassa tänään assosiaatio oli hyvin voimakas.

Ja niille, jotka eivät muista (tai eivät halua muistaa) niin kyse oli tästä:
Jokerit-HPK 31.3.2007

Some fucking class.
 

Liitteet

  • Rinkelit lentää.JPG
    Rinkelit lentää.JPG
    64,7 KB · kertaa luettu: 239
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tämä ei varsinaisesti kuulu HPK mediassa -ketjuun, mutta nähdessäni liitteenä olevan kuvan sosiaalisessa mediassa tänään assosiaatio oli hyvin voimakas.

Ja niille, jotka eivät muista (tai eivät halua muistaa) niin kyse oli tästä:
Jokerit-HPK 31.3.2007

Some fucking class.
"Älä laita tämmöstä".

t. Hartwallin baarissa tuntitolkulla
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Pasi Nielikäinen Seura-lehdessä 19.3.2022.
Sanokaa Pasi Nielikäinen, kun haluatte kaukaloon tunnetta ja viihdettä – "Tampa Bay tarjosi sopimusta" - Seuran mies

Niin, välillä pääsit aina väläyttämään niitä pelitaitoja, ja uskon, että sulle olisi ollut mahdollista tehdä enemmänkin tehopisteitä, jos olisit saanut pelata sellaisessa roolissa?

”Nimenomaan. Sanoisin, että kysy Jukka Jalosen mielipide minusta jääkiekkoilijana. Luulen, että yllätyt. Siinä on maailman paras valmentaja ja paras valmentaja mitä minulla on koskaan ollut.”

Sinä ja Jukka Jalonen olette tosiaan voittaneet yhdessä Suomen mestaruuden HPK:ssa 2006. Miten päädyit silloin Jalosen Kerhoon?

”Aloitin sen kauden Ässissä, mutta minulla meni seuran kanssa vähän sukset ristiin. Se johtui siitä, että Tampa Bay Lightning tarjosi minulle kahden suunnan sopimusta, mutta Ässät pyysi minusta hirveää ylihintaa. Ajattelen, että vaikka olin marginaalipelaaja, niin minulla olisi ollut mahdollisuus onnistua siellä neloskentän roolissa. Olisin voinut olla sitä, mitä Tampa silloin haki. Mutta kun Ässät vesitti sen, niin tein oman päätökseni hankkiuduin Kerhoon. Ja loppu onkin historiaa, pääsi nostamaan mestaruuspokaalia.”

Mitä sä silloin sen siirron yhteydessä puhuit Jalosen kanssa, että mitä hän sinulta haluaa?

”Minulle oli hyvin selvää, että mitä hän haluaa. Olin pelaaja, joka pystyi pelaamaan joka kentässä ja joka tilanteessa. Oma tyylini oli rauhoittaa oman joukkueen peliä ja rikkoa vastustajan peliä. Se toimi HPK:ssa silloin hyvin ja meillä oli tosi yhtenäinen ja kova joukkue huippuvalmennuksella. Tälläkin hetkellä on mestaruussormus sormessa ja sitä kultamitalia ei minulta saa ikinä pois.”

Näin se on ja silloin mestaruuskaudella teit välierissä yhden jatkoaikamaalinkin?

”Joo, HIFK:ta vastaan. Se oli eräs urani makeimmista kokemuksista tehdä jatkoaikamaali tuollaisessa paikassa, välieräsarjassa.”

Minkälaiset oli vuoden 2006 HPK:n mestaruusjuhlat?

”Hyvät. Minulla ne kestivät vajaan viikon, mutta oli meillä joukkueessa sellaisiakin kavereita, jotka juhlivat kuukauden. Heidän nimiään en nyt tosin mainitse. Hämeenlinna oli silloin sekaisin ja olen edelleen sinne hyvin tervetullut. Hyviä muistoja.”
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Se johtui siitä, että Tampa Bay Lightning tarjosi minulle kahden suunnan sopimusta, mutta Ässät pyysi minusta hirveää ylihintaa.
Onkohan vähän väritystä mukana, vai oliko 2005 tosiaan sellainen tilanne, ettei NHLn kanssa ollut siirtosopimusta?
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Itse päättelin lainatuista sanamuodoista, että tarjous olisi tullut kesken kauden. Ja olihan Pasilla Nickersonin kanssa joku pihvi Ässien kopissa.
Noissa siirtosopimuksissa on vaan tavattu määritellä se siirtojen takaraja sekä korvaussumma, eikä niissä neuvotteluvaraa liene. 2005 se raja oli elokuussa: NHL ja IIHF sopivat siirtokorvauksesta

Mut joo, kunhan ihmettelin, kyä sitä vähän legendaa saa heittää. Varsinkin jos mainitsemasi jälkimmäinen ongelma oli olemassa, niin ehkei sitä viitsi muistella. Niinkö lienee oikeasti mestaruussormuskaan arkiasusteena.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Noissa siirtosopimuksissa on vaan tavattu määritellä se siirtojen takaraja sekä korvaussumma, eikä niissä neuvotteluvaraa liene. 2005 se raja oli elokuussa: NHL ja IIHF sopivat siirtokorvauksesta
Juu, sinänsähän perussäännöt on selvät ja siksi aivot halusivatkin jonkun ”eriskummallisen” vision, jossa jenkkilässä oltaisiin kyselty Pasin perään kesken kauden, joka ei varsinaisen sopparin puitteissa olisi ollut toteutettavissa, mutta ehkä mahdollista sopimuksen purulla. Mutta en siis tiedä, mietin vain,
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No nyt oli kyllä hyvää ja jotakin uutta! Lisää tämmöistä!
Tällaista somen käyttöä toivoisi jatkossakin. Ihan Kummeleista revitty pätkä!

Tietysti tuo video vähän tuntuu tässä mielentilanteessa kornilta kun kyllä ne synkät myrskypilvet leijuvat aika vahvasti Hämeenlinnan yllä. Muualla sit vähän aurikoisempaa.

Anyways, tykkäsin silti.
 

AnteroBruun

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Lennart Petrell tiesi podissaan kertoa, että joskus playoffseissa HPK:n veskarille oli sanottu pelin ollessa käytännössä ratkennut ”päästä niin monta maalia kuin kehtaat” jotta vastustajalle saataisiin ottelusarjassa hyvänolon tunne puseroon. Olisiko kyseessä mahdollisesti ollut 09-10 puolivälierä jolloin IFK möyhensi HPK:n 7-0. Petrell myös itse maalasi tuossa pelissä ja muistan Granlundin tehneen Lassilalle yhden todella halvan maalin.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Petrell myös itse maalasi tuossa pelissä ja muistan Granlundin tehneen Lassilalle yhden todella halvan maalin.
No perhana.

Mä olen kaikki nämä vuodet pohtinut, että miksi Lassila ei esimerkiksi juuri siinä yhdessä Granlundin maalissa tehnyt oikeastaan kirjaimellisesti yhtään mitään.

Mutta tämähän selittää!
 

Ralph

Jäsen
Mä olen kaikki nämä vuodet pohtinut, että miksi Lassila ei esimerkiksi juuri siinä yhdessä Granlundin maalissa tehnyt oikeastaan kirjaimellisesti yhtään mitään.
Se oli seuraavassa Helsingin-ottelussa, ei siinä murskavoitossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös