HPK mediassa

  • 1 275 659
  • 6 318

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Olihan taas juttua ja Sihvonen taas saanut itseluottamuksen takaisin. Minä, minä, minä, minä... yhtä paljon viljelee kuin Aurinkokuningas Tamminen persoonapronominin yksikön ensimmäistä persoonaa.
 

j72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Flyers, Claude Giroux
Olihan taas juttua ja Sihvonen taas saanut itseluottamuksen takaisin. Minä, minä, minä, minä... yhtä paljon viljelee kuin Aurinkokuningas Tamminen persoonapronominin yksikön ensimmäistä persoonaa.

Siksi noita ei jaksakaan kuunnella.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Otteluennakossa Harper. Jotenki tulee kaverista mieleen Kummelin Pikku-Henry. Pipo samanlailla päässä ja muutenkin tuollainen pätkä, hohohoho. Kaverin lopun "Thank you" tuli kuin armeijassa nimi nimenhuudossa. Kohta mennään!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Että noi erikoispaidat ovat kyllä nätit!

Olisipa hienoa, jos tuollainen paitamalli tulisi ihan pysyväksi! Ja samalla mustat kolmospaidat.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
Oliko tietoa tuleeko noi huutokauppaan tai muuten vastaavina fanipaitoina myyntiin?
 

Kellukkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kannatusvapaa
Oliko tietoa tuleeko noi huutokauppaan tai muuten vastaavina fanipaitoina myyntiin?

"HPK esittelee paidat myös kotiyleisölleen 11.12. pelattavassa HPK-Ilves-ottelussa, jossa juhlitaan Hämeenlinnan Pallokerhon 92-vuotissyntymäpäiviä. Erikoispaidat tulevat myyntiin vuoden 2022 puolella." -hpk.fi
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuo joulukalenteri on ollut ihan hauska ja muutamia uusiakin juttuja ollut seassa. Pieni vaiva, mutta mukavahan noita on lukea.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Tuo joulukalenteri on ollut ihan hauska ja muutamia uusiakin juttuja ollut seassa. Pieni vaiva, mutta mukavahan noita on lukea.
Vuoden päästä uusiksi. Juttuja varmasti piisaisi useamman vuoden joulukalentereihin. Tää on ollut kiva idea.
 
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa Bay Lightning

Melkoista hassutteluahan tämä, mutta... Hiton KooKoo.
 

LeftinKessel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pike-Team, Puhvelit

Melkoista hassutteluahan tämä, mutta... Hiton KooKoo.
Muuten vaikuttaa ihan uskottavalta, mutta Hifk-Kalpa 0-4... Jotenkin ei mene jakeluun
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tulee muuten aika tiuhaan tahtiin pelejä kevätkaudelle. Pelattu 29 ja osalla jo 34. Menetetty vähän rahaakin.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kenestä mahtaa olla kyse Ikosen Ossin Avointa peliä haastiksessa?

”Meillä oli viime kaudella pelaaja, jonka alkulämmittelystä pystyi näkemään, onko illalla mitään hyvää luvassa. Kauden edetessä tällaiset asiat oppii vain näkemään joukkuekavereista.”
 

Gibraltar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kenestä mahtaa olla kyse Ikosen Ossin Avointa peliä haastiksessa?

”Meillä oli viime kaudella pelaaja, jonka alkulämmittelystä pystyi näkemään, onko illalla mitään hyvää luvassa. Kauden edetessä tällaiset asiat oppii vain näkemään joukkuekavereista.”
Mietin samaa...Vesalainen?
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Otteluennakossa Harper. Jotenki tulee kaverista mieleen Kummelin Pikku-Henry. Pipo samanlailla päässä ja muutenkin tuollainen pätkä, hohohoho. Kaverin lopun "Thank you" tuli kuin armeijassa nimi nimenhuudossa. Kohta mennään!
"Thank you" tuli kyllä jämäkästi ja selkeästi. Kun kiitetään, kiitetään kunnolla. Tästä kaverista on kyllä hyvät fiilikset. Jatkosopparia kouraan vaan.
 

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kauden alussa Aki Linnanahde pohdiskeli, että HPK pitäisi pudottaa Liigasta pois. Kummastelin tätä jo silloin, mutta mikähän mahtaa olla mielipide nyt?



Tää on kyllä pimee kaksikko. Periaatteessa ihan hyviä juttuja ja kiekkotietämystä löytyy tottakai, mutta sitten tulee tollasia ihan järjettömiä juttuja ja sitten kuitenkaan ei ihan kaikki tieto olekkaan räpylässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös