HPK mediassa

  • 1 403 991
  • 6 979

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kerhon oma merkittävyys voisi olla jotain käänteishuumoria. Esim. "TÄ! on meillä turenki, hotsit, mäki hyppy torni".

Nojuu ehkä tuo ei ihan sellaisenaan toimisi, mutta notta ei tässä nyt Raumaa matkita vaan mietittävä itse oma merkittävyys esille.
 

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Maso Lehtonen, Hotsi
Somessa on taas loistava pätkä Hotsista hankkimassa lauantain perhediscoon Pekkopelikaanille evästä. Hyvää jatkumoa viimevuotiseen linnunpöntön rakentamiseen kun Pelikaanit oli tulossa kylään.
Kyllä! Toivotaan itse ottelusta myös parempaa lopputulosta.
 
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Eric Fehr sijalla 9.



"Valinta tuntuu aivan uskomattomalta. Rakastin pelata siellä ja olen todella onnellinen, että fanit pitivät pelaamisestani heidän joukkueessaan. Siellä viettämäni aika on yksi paremmista muistoistani jääkiekossa, vaikka aika olikin lyhyt, Hämeen Sanomien tavoittama Fehr kertoo puhelimessa."
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eric Fehr sijalla 9.



"Valinta tuntuu aivan uskomattomalta. Rakastin pelata siellä ja olen todella onnellinen, että fanit pitivät pelaamisestani heidän joukkueessaan. Siellä viettämäni aika on yksi paremmista muistoistani jääkiekossa, vaikka aika olikin lyhyt, Hämeen Sanomien tavoittama Fehr kertoo puhelimessa."
Kun nyt vanhoja kaivellaan, niin ehkä olisi kannattanut kysyä Fehriä samalla palaamaan. Hokkarit jalkaan, sitten treeniä ja ranne laulamaan. Olisi varmaan kova edelleen. Ikää vain 39. Kolmanneksi ketjuun sitten Pihlström...

Olisi ainakin Kokemusta. (Muusta en sitten tiedä...)
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs TPS
  • 2.14
  • 4.30
  • 3.10
Jukurit vs Lukko
  • 5.00
  • 5.20
  • 1.51
KalPa vs HPK
  • 1.49
  • 5.10
  • 5.30
Sport vs KooKoo
  • 2.12
  • 4.20
  • 2.92
Ässät vs K-Espoo
  • 2.06
  • 4.20
  • 3.05
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös