"Minä voisin luetella tähän 15 suomalaista vapaana tai toisaalla olevaa päävalmentajaa, joiden tietäisin suurella varmuudella peluuttavan välittömästi erinomaista pelikirjaa."
... Yllä pieni nosto koskien tuoretta "Sihvosen analyysia".
Nyt on ihan pakko sanoa, että haluaisin kovin kuulla tämän 15 valmentajan listan.
.. Vähän rupee jo vituttamaan suoraan sanottuna tämä Mason jatkuva "epäileminen" HäSanomien toimesta.
Ja joo, on ymmärrettävää, että tässä tilanteessa asetetaan kysymysmerkkejä uuden tulemisen ylle, on noviisikoutsia ym liipalaapaa, mutta eikö nyt olisi jo pikkuhiljaa aika keskittyä vaikka etsimään niitä positiivisiakin asioita tuosta meidän pääkäskijästä.. Mä olen kuullut pelkkää hyvää tosta jätkästä, siis ihan pelkkää hyvää, niin miksei tää HäSanomien kaksikko voisi tuoda näitä nyt hiljalleen myös artikkeleihinsa mukaan.
"Maso Lehtosen ensiaskeleet HPK:n päävalmentajana ovat vakuuttaneet ympärillä olevat"
Miksei tämmöstä juttua tehdä? Ja kyllä, asia on vieläpä näin.
Emmä tiedä.. Vähän vaan vituttaa tämä "negatiivisuuden" ilmapiiri tällähetkellä tiettyjen tahojen puolesta, myös täällä palstalla. Miksei kaikki vaan voi olla nyt tässä hommassa messissä? Kaikki tontut ovat saaneet monoa ja Kerho tekee tosissaan uutta tulemista tällähetkellä..
Kyllä muakin vituttaa esimerkiksi se, että tuonne somepuolelle ei saada kunnon kuvien tekijää.. Nykyiset kuvat ovat ihan täyttä skeidaa.. Muutosta täytyy ihan oikeasti tulla tuolle saralle. Ja mielelläänpä asap.
Mutta lähinnä tuohon joukkueeseen kohdistunut vähättely ja "nega" ei oikein uppoa meikäläiseen enää.. Miksei vaan olla jumalauta messissä ja ammutaan toi paletti tykillä kuuhun sit kauden aikana jos siihen annetaan aihetta.. Hengetöntä paskaa illasta toiseen ja turpaan tulee oikealta ja vasemmalta.. Lynkataan sitten hei.. Mut nyt voitais kaikki olla tässä hommassa mukana.
.. Kenelle jengi edes "kiukuttelee".. Toivolalle? Toivaselle? Montolle?.. Aivan, tää trio on potkittu helvettiin tuolta ja ihan ansaitusti onkin, joten nyt vaan kaikki vatkaamaan lannetta hallille.. Saatana.. Kenkää jäälle ja plekseissä roikkumista, Vamos!