Sehän menikin ihan kuin kaikki tähänastinenkin median haltuunotto.Miksihän en löytänyt podcastiä spotifystä?
Sehän menikin ihan kuin kaikki tähänastinenkin median haltuunotto.Miksihän en löytänyt podcastiä spotifystä?
Noh noh, lounaslistahan tuli ihan jämptisti taas eilen.Sehän menikin ihan kuin kaikki tähänastinenkin median haltuunotto.
Ja heti reagoi HPK.fi:Minusta olisi ihan kiva kuulla Ilkka Haapean mietteitä, kun on nyt varsinaisesti aloittanut pestissään.
Esim. että missä mennään ja aikatauluja jääkiekköjohtajan sekä fysiikkavalmentajan palkkaamiseen.
Ymmärsin, että hän pääsee näihin myös vaikuttamaan.
Viimeisin urheilujohtajamme kommentoi Sarvelan sopimusta seuraavasti:Ja heti reagoi HPK.fi:
Markus Jokinen fysiikkavalmentajaksi - Haapean kommentit
Siinä ei paljon nokka tuhise, kun pätevää ukkoa palkataan, tehdään tiedotetta ja annetaan kommenttia.
Ei ilmeisesti.Onko Kerhon Turun harjoitusmatsit nähtävissä muualta kuin Turun Sanomien TV:stä(tilaajille) ja paikan päältä?
Ei ilmeisesti.
Turun Sanomilla on kuukauden kokeilu (digilehteä) 7,90e ja päättyy vieläpä automaattisesti. Ei paha hinta kahdesta matsista. Toki lauantaina lähden itse paikan päälle katsomaan.. Huikee remmi kasassa.
En minä ainakaan tuollaista mistään löytänyt.Mistäs tällainen TS tarjous löytyy?
En löytänyt minäkään.En minä ainakaan tuollaista mistään löytänyt.
Hurun Sanomat?Olisiko Takanahalla mennyt T ja H sekaisin?
Hyvä, kiitos!Tulee ainakin itselleni tuo tarjous vastaan, kun avaa Turun Sanomista jonkin vain tilaajille tarkoitetun julkaisun. Rullaa uutista alaspäin niin tarjoaa tuon edullisen kuukauden kokeilun.
Joo itsekkin menen ensi viikolla katsomaan pelin FPS:sää vastaan. Koitin kysellä olisiko serkullani, joka on toimittajana Turun Sanomissa antaa jonkinlaisia tunnuksia, mutta ei herunut. :P En tiedä haluanko kuitenkaan maksaa lähes kymmentä euroa parista harkkamatsista.Ei ilmeisesti.
Turun Sanomilla on kuukauden kokeilu (digilehteä) 7,90e ja päättyy vieläpä automaattisesti. Ei paha hinta kahdesta matsista. Toki lauantaina lähden itse paikan päälle katsomaan.. Huikee remmi kasassa.
Aika halpa hinta nykymaailmassa tuo, ihan vertailuna, niin puoliso asuu Lahdessa ja hänen tytär kun on kova Pelicansin kannattaja, niin tulee tietysti peleissä sielläkin käytyä. Perjantainen harkkamatsi HIFK:ta vastaan taisi olla aikuiselta 18€.Joo itsekkin menen ensi viikolla katsomaan pelin FPS:sää vastaan. Koitin kysellä olisiko serkullani, joka on toimittajana Turun Sanomissa antaa jonkinlaisia tunnuksia, mutta ei herunut. :P En tiedä haluanko kuitenkaan maksaa lähes kymmentä euroa parista harkkamatsista.