HPK mediassa

  • 1 282 135
  • 6 345

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
"Meillä" on olemassa sen tason arkisto jääkiekon saralta ettei varmasti muilta seuroilta löydy. On historiaa muistakin seuroista, joista ei materiaalia kyseisiltä seuroilta löydy. En ymmärrä miksi näistä ei oteta hyötyä irti?
Koska ei tätä millekään nettikannattajille tehdä?
 
Suosikkijoukkue
HPK
Itse tykkään pääsääntöisesti erittäin paljon Kiekkokiukaasta, sekä Hämeen Sanomien nykyisestä urheilutoimituksesta.
Työtään tekevät intohimolla, kyllä.
Seuraavat ja tutkivat, kyllä.

Makuasioita nämä ovat, mutta mä pärjäisin noita asiantuntija-herroja ilmankin.

Pahanilmanlintuja ja paskamyrskyn lietsojia. Kaikki tiedämme, että edustuksen asiat on meidän kylällä sekaisin.

Nyt on sauma mennä puhtaammalta pöydältä eteenpäin. Siihen auttaa raikkaampi ja positiivisempi ilmapiiri - myös paikallisen median puolelta.

Kyseessä kuitenkin VAIN yhden lajin YKSI seura. Meille toki se rakkain.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Kaikki tiedämme, että edustuksen asiat on meidän kylällä sekaisin.
Olen vain aika yksinkertainen porilainen, mutta en kyllä näe mitään sekaisin olevaa teidän firman touhuissa. Siis miltä osin seuran asiat ovat oikeasti sekaisin? Kyllä ymmärrän jollakin tapaa tuollaisen joukkohysterian, mutta mihin se oikeasti perustuu. Sitä en vain ymmärrä.

Teillä on kyllä enemmän SJS#50 ns kannattajissa, kuin muiden joukkueiden vastaavissa yhteensä. On sekin tietysti saavutus sinänsä. Aikamoista ranteiden viiltelyä. Jos joukkue menestyykin tavalla tai toisella, niin älyäisitte kauden kuluessa edes hävetä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen vain aika yksinkertainen porilainen, mutta en kyllä näe mitään sekaisin olevaa teidän firman touhuissa. Siis miltä osin seuran asiat ovat oikeasti sekaisin? Kyllä ymmärrän jollakin tapaa tuollaisen joukkohysterian, mutta mihin se oikeasti perustuu. Sitä en vain ymmärrä.

Teillä on kyllä enemmän SJS#50 ns kannattajissa, kuin muiden joukkueiden vastaavissa yhteensä. On sekin tietysti saavutus sinänsä. Aikamoista ranteiden viiltelyä. Jos joukkue menestyykin tavalla tai toisella, niin älyäisitte kauden kuluessa edes hävetä.
Ei ole TJ:tä, UTJ:tä (GM) eikä Liiga-kelpoista keskushyökkääjää kolmeen ekaan ketjuun. Ja kakkosmolarina kaveri, joka riittäisi niukin naukin Mestikseen.

Että onhan tää touhu vähän sekaisin.

Mutta mainitaan nyt kuitenkin se lounaslista, ettei mene ohi aiheen.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Ei ole TJ:tä, UTJ:tä (GM) eikä Liiga-kelpoista keskushyökkääjää kolmeen ekaan ketjuun. Ja kakkosmolarina kaveri, joka riittäisi niukin naukin Mestikseen.

Että onhan tää touhu vähän sekaisin.

Mutta mainitaan nyt kuitenkin se lounaslista, ettei mene ohi aiheen.
Eikö sieltä nyt selkeästi ole ilmoitettu, että lisää pelaajia hankitaan vai olenko ymmärtänyt väärin? Onko nyt niin, että noiden kahden muun tilalle ei ketään palkata. Jos homma on sekaisin noilla kriteereillä, niin kyllä te kritiikkiä joka päivä suoltavat ns fanit olette enemmän sekaisin kuin seura.

Olen tästä ilmansuunnasta seuraavana henkilönä sitä mieltä, että varmuudella prosessit uusien henkilöiden palkkaamiseksi ovat käynnissä, joten mikä hätänä? Kyllä maailmalla pelaajia on ja noiden muiden kanssa ei kannata kiirehtiä. Pääasia on, että ketään saunakaveria ei palkata kiireellä vaan noille sloteille palkataan pätevääkin pätevämmät henkilöt.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Eikö sieltä nyt selkeästi ole ilmoitettu, että lisää pelaajia hankitaan vai olenko ymmärtänyt väärin? Onko nyt niin, että noiden kahden muun tilalle ei ketään palkata. Jos homma on sekaisin noilla kriteereillä, niin kyllä te kritiikkiä joka päivä suoltavat ns fanit olette enemmän sekaisin kuin seura.

Olen tästä ilmansuunnasta seuraavana henkilönä sitä mieltä, että varmuudella prosessit uusien henkilöiden palkkaamiseksi ovat käynnissä, joten mikä hätänä? Kyllä maailmalla pelaajia on ja noiden muiden kanssa ei kannata kiirehtiä. Pääasia on, että ketään saunakaveria ei palkata kiireellä vaan noille sloteille palkataan pätevääkin pätevämmät henkilöt.
Se on sekaisin myös osan pelaajista mielestä, mutta hyvä, että länsirannikolla riittää toppuuttelijoita. Teitä tarvitaan.

En sitten tiedä mitä pitäisi tapahtua vielä, että tuota palettia voisi kutsua "sekavaksi" Porilaistenkin mielestä.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Se on sekaisin myös osan pelaajista mielestä, mutta hyvä, että länsirannikolla riittää toppuutteljoita. Teitä tarvitaan.
No näin on mediassa ilmoitettu, mutta enpä usko asiaan yhtään. On helppo huudella moisia ilmoille, koska se kuuluisa lähdesuoja. Keksittyä tai ainakin suuresti liioiteltua sekä venytetty totuuden rajoja. Toki voihan olla niinkin, että pelaajat ovat kusettaneet toimittajia oikein olan takaa ja vetävät hyvät naurut asiasta. Niin ainakin minä tekisin. Siinäpä ovat sitten urakalla naurunalaiseksivja romuttavat uskottavuuttansa....., siis toimittajat.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Eikö sieltä nyt selkeästi ole ilmoitettu, että lisää pelaajia hankitaan vai olenko ymmärtänyt väärin? Onko nyt niin, että noiden kahden muun tilalle ei ketään palkata. Jos homma on sekaisin noilla kriteereillä, niin kyllä te kritiikkiä joka päivä suoltavat ns fanit olette enemmän sekaisin kuin seura.

Olen tästä ilmansuunnasta seuraavana henkilönä sitä mieltä, että varmuudella prosessit uusien henkilöiden palkkaamiseksi ovat käynnissä, joten mikä hätänä? Kyllä maailmalla pelaajia on ja noiden muiden kanssa ei kannata kiirehtiä. Pääasia on, että ketään saunakaveria ei palkata kiireellä vaan noille sloteille palkataan pätevääkin pätevämmät henkilöt.
Utj alias pelaajakordinaattori alias GM hankitaan nyt kun Urheilujohtaja on palkattu. Uj:n haun aikana on löytynyt tehtävään soveltuvia henkilöitä. Mutta sekaisin on...

Toimitusjohtaja tarvitaan ja sellainenhan on pakko rekrytoida. Toivasta on haluttu niin kovasti pois tuolta, että poistuminenkin aiheuttaa murheellisia ajatuksia.

Jos rekryissä toimitaan nopeasti:
"Vittu mitä paskaa"
"Joku saunakaveri"

Jos rekryissä kuluu aikaa:
"Vittu mitä paskaa"
"Kaikki sekaisin"
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
No näin on mediassa ilmoitettu, mutta enpä usko asiaan yhtään. On helppo huudella moisia ilmoille, koska se kuuluisa lähdesuoja. Keksittyä tai ainakin suuresti liioiteltua sekä venytetty totuuden rajoja. Toki voihan olla niinkin, että pelaajat ovat kusettaneet toimittajia oikein olan takaa ja vetävät hyvät naurut asiasta. Niin ainakin minä tekisin. Siinäpä ovat sitten urakalla naurunalaiseksivja romuttavat uskottavuuttansa....., siis toimittajat.
Kyllä kyllä. Olen itsekin kuullut huolestuneita puheita joukkueen sisältä, joten pystyn kyllä toteamaan sen, että pitävät kyllä ihan paikkaansa nämä Savolaisen puheet. Toki myös minua saatettiin kusettaa, mutta rohkenen epäillä.

Edit.

Yllä jälleen kerran ansiokasta mutkien suoriksi vetelyä. Nautitaan viikonlopusta, vettäkin sataa ja kaikkee.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nas

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Se on sekaisin myös osan pelaajista mielestä, mutta hyvä, että länsirannikolla riittää toppuuttelijoita. Teitä tarvitaan.

En sitten tiedä mitä pitäisi tapahtua vielä, että tuota palettia voisi kutsua "sekavaksi" Porilaistenkin mielestä.
Jaahas. Palataas muutama vuosi taaksepäin ja niin... Siinä se kai sit onkin. Ei tartte enempää perustella. Kovinhan tuo on normaalia elämäää kuitenki, että ihmiset vaihtavat työpaikkaa. Ei siinä mitään ihmeellistä ja sekavaa ole. Silloinhan kaikki joukkueet ovat sekaisin kuin seinäkello, kun pelaajia tulee ja menee joka vuosi x määrä.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
No näin on mediassa ilmoitettu, mutta enpä usko asiaan yhtään. On helppo huudella moisia ilmoille, koska se kuuluisa lähdesuoja. Keksittyä tai ainakin suuresti liioiteltua sekä venytetty totuuden rajoja. Toki voihan olla niinkin, että pelaajat ovat kusettaneet toimittajia oikein olan takaa ja vetävät hyvät naurut asiasta. Niin ainakin minä tekisin. Siinäpä ovat sitten urakalla naurunalaiseksivja romuttavat uskottavuuttansa....., siis toimittajat.
Ei tänne kannata tulla mitään positiivista kertomaan. Kaikki täällä meillä on paskaa, eikä se miksikään muutu. Koko Kerhon historiikkikin roudattiin VHS-kasetteina kaatopaikalle(osoittautui kuitenkin ankaksi).
Ismo Alankoa lainatakseni: "Tunge positiivinen ajatuksesi hanuriisi. Kierrän kriisiryhmänne kaukaa..."

Ei vaan, hienoa kun sieltä teiltäkin päin tulee tsemppauksen sanoja ja järjen puhetta meille.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Pelaajakoordinaattoria turha hetkeen odotella.. Siellä urheilujohtaja kyllä valittu, mutta aloittaa elokuussa. Eli eka kuukausi varmaan menee nykytilaan tutustumisessa, sit alkaa kuukauden hakuprosessi ja päälle kuukauden mietintä aika. Nämäkin alaspäin pyöristettyjä aikoja, kun kattoi noita urheilujohtajan palkkaamisen määräaikoja mitä huudeltiin toimistolta.

ELI turha odottaa ennen lokakuuta mitään uutta kaveria sisälle. Ja nyt puhutaan henkilöstä joka kasaa sen pirun joukkueen, eli kaverista joka on aika hemmetin tärkeä palikka tossa joukkueessa.

Pointti oli se, että KYLLÄ, aika sekasin toi toiminta on. Joukkue, jossa viimeksi marraskuussa ollut vakituinen joukkueen kasaaja ja seuraava tulossa vasta vähintään 4kk päästä, niin on omasta mielestä aika sekaisin.

Plus toimari ja UJ tulee loppukesästä vaihtumaan/uutena sisään, joten ei oikein linjoja voida vetää.. yritä nyt tossa hommata uusia lupaavia pelaajia parin vuoden soppareilla joukkueeseen.......
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Yllä jälleen kerran ansiokasta mutkien suoriksi vetelyä.
Eli väität, ettei kirjoittamani pidä paikkaansa? Meni miten tahansa, löydetään jotain negaa, vähän kuin se Kiuaskaksikko.

Toivanen haluttiin pois koska kaikki oli kuulemma sekaisin. Noh, Toivanen sitten päätti siirtyä muualle. Nyt kaikki on sekaisin koska Toivanen oikeasti lähti.

Ei tarvitse kuin lukea muutamaa ketjua läpi nähdäkseen tuon olevan totta.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Pelaajakoordinaattoria turha hetkeen odotella.. Siellä urheilujohtaja kyllä valittu, mutta aloittaa elokuussa. Eli eka kuukausi varmaan menee nykytilaan tutustumisessa, sit alkaa kuukauden hakuprosessi ja päälle kuukauden mietintä aika. Nämäkin alaspäin pyöristettyjä aikoja, kun kattoi noita urheilujohtajan palkkaamisen määräaikoja mitä huudeltiin toimistolta.

ELI turha odottaa ennen lokakuuta mitään uutta kaveria sisälle. Ja nyt puhutaan henkilöstä joka kasaa sen pirun joukkueen, eli kaverista joka on aika hemmetin tärkeä palikka tossa joukkueessa.

Pointti oli se, että KYLLÄ, aika sekasin toi toiminta on. Joukkue, jossa viimeksi marraskuussa ollut vakituinen joukkueen kasaaja ja seuraava tulossa vasta vähintään 4kk päästä, niin on omasta mielestä aika sekaisin.

Plus toimari ja UJ tulee loppukesästä vaihtumaan/uutena sisään, joten ei oikein linjoja voida vetää.. yritä nyt tossa hommata uusia lupaavia pelaajia parin vuoden soppareilla joukkueeseen.......
No, mutta eikös PJ Monto maininnut, vai Toivanen, eniveis, että Pelaajakoordinaattori tulee ennen kauden alkua?
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Eli väität, ettei kirjoittamani pidä paikkaansa? Meni miten tahansa, löydetään jotain negaa, vähän kuin se Kiuaskaksikko.

Toivanen haluttiin pois koska kaikki oli kuulemma sekaisin. Noh, Toivanen sitten päätti siirtyä muualle. Nyt kaikki on sekaisin koska Toivanen oikeasti lähti.

Ei tarvitse kuin lukea muutamaa ketjua läpi nähdäkseen tuon olevan totta.
No mutta kun "mulle nyt kaikki heti". Ja jos ei nyt heti, niin mua pitää ainakin seuran johdosta informoida minuutti aikataululla missään mennään, jotta mä voin tulla foorumeille kertoon missä taas on menty päin persettä.
Tästä tulikin mieleeni, että Kerhohan voisi laajentaa bisneksiään ja perustaa psykoterapiakeskuksen. Asiakkaita varmasti riittäisi, sen verran ahdistuneisuutta ja eripuraa tämä Kerhon toiminta tuntuu aiheuttavan.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Eli väität, ettei kirjoittamani pidä paikkaansa? Meni miten tahansa, löydetään jotain negaa, vähän kuin se Kiuaskaksikko.

Toivanen haluttiin pois koska kaikki oli kuulemma sekaisin. Noh, Toivanen sitten päätti siirtyä muualle. Nyt kaikki on sekaisin koska Toivanen oikeasti lähti.

Ei tarvitse kuin lukea muutamaa ketjua läpi nähdäkseen tuon olevan totta.
Jos puhun omasta puolestani, niin olen sitä mieltä, että seura on ollut sekaisin siitä lähtien, kun Toivola laitettiin pihalle. Olin tästä uutisesta erittäin mielissäni, mutta en voinut kuvitellakaan, että uutta "UTJ ta" ei ole vielä 7 kuukauden päästäkään hommattu, vaan Tj Toivanen ottaa tyysti ohjat käsiinsä ja kasaa seuraavan kauden joukkueen. Olen ollut varmasti yksi kovimmista Toivasen potkujen puolestapuhujista tässä kylässä viimeisen ~4kk aikana ja nyt, kun tämä kävi toteen, niin olen äärimmäisen tyytyväinen. Kaksi muniinsa puhaltelijaa (Toivola ja Toivanen) on saatu pihalle ja tässä on nyt todella suuri mahdollisuus olemassa Kerholla. Tilanne on sekava tällähetkellä, mutta silti "potentiaalinen".

Se, että Toivolalle ei lähdetty samantien rekryämään korvaajaa, oli todella iso virhe. Itselleni on ihan fine jos uusi Tj tulee vasta joskus elokuussa ( vaikka @Ice71 ansiokkaasti puolestani muuta väittääkin) , nyt olisi vain ensiarvoisen tärkeää saada muutama onnistunut pelaajarekry ja tätä kautta tehdä itse joukkueesta mahdollisimman iskukykyinen heti kauden alkuun.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nas

TJ MACKEY

Jäsen
Ei tänne kannata tulla mitään positiivista kertomaan. Kaikki täällä meillä on paskaa, eikä se miksikään muutu. Koko Kerhon historiikkikin roudattiin VHS-kasetteina kaatopaikalle(osoittautui kuitenkin ankaksi).
Ismo Alankoa lainatakseni: "Tunge positiivinen ajatuksesi hanuriisi. Kierrän kriisiryhmänne kaukaa..."

Ei vaan, hienoa kun sieltä teiltäkin päin tulee tsemppauksen sanoja ja järjen puhetta meille.
Hanhinaamat ne vaan kaakattaa ja Kerho sen kun porskuttaa!

Se hyvä puoli tässä on, että oli toiminta sekaisin tai ei, niin tulos ja tekeminen määrittää toiminnan laadun niin kentällä kuin officella. HPK:lla ei ole heinäkuusta eteenpäin operatiivista johtoa, de facto, nyt kun Toivanen viettää lopun työsuhteestaan lomalla, Haapia aloittaa elokuussa ja pelaajakoordinaattori on palkkaamatta.

Mikäli Kerho kuitenkin myy syksyyn mennessä hyvän määrän kausikortteja, hankkii kohtuullisen/hyvän määrän sponsorieuroja ja kauden alkuun mennessä saadaan iskukykyinen/yllätysvalmis rosteri kentälle niin turhaan tässä hanhinaamat ovat kaakattaneet.

Aika näyttää.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Jos puhun omasta puolestani, niin olen sitä mieltä, että seura on ollut sekaisin siitä lähtien, kun Toivola laitettiin pihalle. Olin tästä uutisesta erittäin mielissäni, mutta en voinut kuvitellakaan, että uutta "UTJ ta" ei ole vielä 7 kuukauden päästäkään hommattu, vaan Tj Toivanen ottaa tyysti ohjat käsiinsä ja kasaa seuraavan kauden joukkueen. Olen ollut varmasti yksi kovimmista Toivasen potkujen puolestapuhujista tässä kylässä viimeisen ~4kk aikana ja nyt, kun tämä kävi toteen, niin olen äärimmäisen tyytyväinen. Kaksi muniinsa puhaltelijaa (Toivola ja Toivanen) on saatu pihalle ja tässä on nyt todella suuri mahdollisuus olemassa Kerholla. Tilanne on sekava tällähetkellä, mutta silti "potentiaalinen".

Se, että Toivolalle ei lähdetty samantien rekryämään korvaajaa, oli todella iso virhe. Itselleni on ihan fine jos uusi Tj tulee vasta joskus elokuussa ( vaikka @Ice71 ansiokkaasti puolestani muuta väittääkin) , nyt olisi vain ensiarvoisen tärkeää saada muutama onnistunut pelaajarekry ja tätä kautta tehdä itse joukkueesta mahdollisimman iskukykyinen heti kauden alkuun.
Olisi kannattanut hätäillä ja toimia vastoin uuttaa organisaatiomallia?

Sitähän se pelaajakordinaattorin hankinta heti Toivolan jälkeen olisi tarkoittanut. Nyt mennään pitkän kaavan mukaan, eikä poiketa suunnitelmasta. Mieluummin nyt joitakin ongelmia/haasteita, kuin vastaavasti sitten isompia ongelmia myöhemmässä ajankohdassa.

Joskus muutokset vaativat pitkäjänteistä työtä ja sitähän täälläkin on peräänkuulutettu. Itse koen, että nyt juurikin luodaan sitä pohjaa, johon tulevaisuuden menestys perustuu. Ei tee hyvää, jos lähdetään heti oikomaan niitä kuuluisia mutkia (+ muut latteukset).

Lisäys:
Menee pahasti ohi ketjun aiheen, joten mainitaan, että lounaslista on julkaistu jälleen...
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Mikäli Kerho kuitenkin myy syksyyn mennessä hyvän määrän kausikortteja, hankkii kohtuullisen/hyvän määrän sponsorieuroja ja kauden alkuun mennessä saadaan iskukykyinen/yllätysvalmis rosteri kentälle niin turhaan tässä hanhinaamat ovat kaakattaneet.

Aika näyttää.
Juuri näin. En lähde etukäteen murehtimaan esim. joukkueen iskukyvystä. Sen näkee sitten, kun kausi käynnistyy.

Kritiikkiä tulee myös täältä suunnasta, mikäli jätetään hankkimatta niitä vahvistuksia. Yksi sentteri pitäisi ainakin löytää.

Katsotaan nyt...
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Eilen kävin syömässä lounaan. Erinomaista oli jälleen. Kelpaa mainostaa.
Se on jännä juttu, kun kovasti pitäisi Kerholla olla rahaa tuottavaa liiketoimintaa ja niitä olemassa oleviakaan ei saisi mainostaa. ;-D

Sinänsä toi lounashomma taitaa olla ihan hyvä juttu kun sen kautta saadaan ruokittua myös omaa organisaatiota.
 
L

luigitar


Nyt on Petteri laittanut parastaan. Erinomainen kirjoitus.

Juurikin tämä Petterin mainitsema malli on puuttunut junioripuolella ja identiteetti on ollut kateissa pienessä sekä isossa kuvassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös