Onko nää junnujääkiekon jannut sitten ihan turhia? Ei mitään sanansijaa junnujoukkueiden toimintaan?
www.hpkjuniorit.fi
Että silleen...
Ihan hyvä kysymys. Voin sanoa ehkä hieman ilkeämielisesti, että ihan samaa on aika moni muukin kysynyt viimeaikoina. Minä en nyt rupea sen enempää arvioimaan kenenkään työpanosta, mutta mitä nyt itse olen ymmärtänyt, niin..
Wahlsten pyörittää ns. toimintaa eli bisnestä. Istuu 8-16 toimistossaan ja pyörittää toimiston hommia.. ei puutu käsittääkseni valmennukseen ja urheilupuoleen. Erittäin näkymätön hahmo kaikenkaikkiaan toiminnassa mukana oleville tahoille.
Sauren sen sijaan on valmennuspäällikkö. Tuli korvaamaan Kenigiä (joka nykyään U16sm vastuuvalmentaja). Omien sanojensa mukaan on vastuussa ylähallin kilpajoukkueista, eli U15AAA ja siitä ylöspäin. Tätä samaa sanoo myös Toivola (tätä ristiriitaahan jossain kyseltiin, että mikä homma.. itse en tiedä). Sauren ilmeisesti hommailee valmentajia joukkueille, kokoaa joukkueet ja hoitaa valmentajien koulutuksia ja muuta sen sellaista.
Pesonen on taitovalmentaja.. Hänestä voidaan olla sitten montaa mieltä. Ahkerin hengailija halleilla. Pyörittää aamujäätoimintaa ja vastuussa käsittääkseni ihan pikkujunnuista.. ehkä?
Sihteeri on sihteeri.. Ehkä yksilönä tärkein hahmo koko porukassa. Pyörittää koko toimintaa ja varmistaa, että kaikilla palkka juoksee :)
...mutta. Jos halleilla jaksaa olla ja kuunnella, ja jututtaa ihmisiä on yleisin sanoma "Toivola sitä, Toivola tätä...". Ei näistä muista henkilöistä juuri mitään kuule, kertooko sitten heidän panoksestaan vai mistä?