Yksi mikä voisi auttaa, olisi lupaava alku kaudelle. Kerho on syksystä 2020 lähtien joka syksy sukeltanut tappioputkeen ja tukevasti sarjan hännille lokakuulle mentäessä. Saamari viisi syksyä putkeen ollut kilpailullisesti ihan jaloissa. Yleisölle tulisi luoda edes uskoa paremmasta.Toisaalta hyvä pitää mielessä, että Hämeenlinnalaisyleisöä ei isommin kiinnosta vaikka joukkueessa viilettäisi liigan ylivoimaisesti paras pelaaja. Ehkä tämä nykylinja on kaikin puolin terveempi. Sponsseja ei mikään johto taio ilmasta ja nykyisellä ihmisten ostovoimalla sponsorirahaa on vähemmän tarjollakin.
Olen tästä puhumista hieman väistellyt, mutta kick offin keskustelujen perusteella: ei se vieläkään siltä vaikuta, että niitä kaikkia kumppanuuksia kovin nälkäisesti oltaisiin tämän nykyisen myyntipumpun toimesta hakemassa. Siinä kun kyselin, että mitä te mahdollisesti voisitte meidän yritykselle yhteistyön muodossa tarjota, niin sain vastaukseksi aika sekalaista tarjontaa, joka päätyi sanoihin, että pienet markkinat kuitenkin ja ”kaikkihan lähtee siitä oranssista sydämestä”.
………..
Ei meidän yrityksellä ole lähtökohtaisesti mitään sidettä Kerhoon, ehkä allekirjoittaneen rakkautta lukuunottamatta.. Oli niin hämmentävä yhteistyö- keskustelu kuin olla ja voi.
No, ei se mitään. Ensi kaudellakin tullaan ihan tavan kuluttajina paikan päälle. Jospa se yhteistyö silloin jo kiinnostelisi.