No kun ei se nyt vaan mene ihan noin, että täällä heitellään nimet suoraan tiskiin. Onko sitten parempi, että ei kirjoiteta mitään vai annetaan edes jotain vihjeitä?
Eihän tuossa ollut mitään vihjettä. Jos ei voi kertoa nimeä, niin turha hehkuttaa, että tietää, jos ei voi oikeita vihjeitä antaa. Tuollaiset viestit vaan antavat kuvan, että "minä tiedän, te ette, hah hah haa!"
Aika karu on vihje, jos siihen vihjeeseen täsmää tuhansia pelaajia. Antaisi edes oikean vihjeen tai lopettaisi tuollaisen "minäpä tiedän" -hehkutuksen. Kirjoittakoon vaikkapa, että "sukunimessä on kirjain a" niin se ainakin poistaa ison kasan maailman jääkiekkoilijoista vaihtoehdoista.
No, toista viikkoa saadaan vielä odottaa. Itse oikein odotan, että julkaistavat pelaajat kaikki on täällä mainittu, niin ei tuo häikäisevä vihje edes osunut oikeaan.
Itse olen edelleen sitä mieltä, että pelaajasopparit saataisiin julkaista heti kun ovat valmiita ja ovat julkaisuvapaita. Varsinkin kun tällainen megatiedotus ei tule saamaan kovinkaan suurta huomiota valtamediassa, vaikka Jatkoaika ja Hämeen Sanomat tulevatkin isot jutut tekemään. Yle, Ilta-Sanomat ja MTV tulevat uutisoimaan, että "Niko Kapanen palaa Liigaan", mutta kaikki muut pelaajat mainitaan sivulauseessa ohimennen.
Toki jos HPK tietää, että julkaistavat pelaajat ovat kaikki niin HMV, etteivät saa yksinään media-aikaa, niin sitten toki hienoa.