Alatalo kiteytti illan hahmon esityksen niin tarkasti, etten jaksa enää kommentoida. Jaksanpas. Päivän teema oli "huitomiset pois, ainakin ekalla kerralla ja Shelleyltä", poikittaiset pois, ainakin kerholaisilta ja Shelleyltä", "rumasti katsomiset pois, kahdessa ensimmäisessä erässä varsinkin" ja jotain kummaa tauhkaa, kuten "poikittaisella perseellä taklaamiset". Mutta ei jälkipelin karsiminen tai kiekottoman jyrääminen. Se rankkari, jota Alatalokin häpesi Hannun puolesta, jotenkin sopi kuvaan niiin täydellisesti. Siihen päälle kun olisi vielä tajunnut hylätä Kerhon voittomaalin, niin nauraisin vieläkin. Nauroin kyllä pelissäkin, kun tajusin kupletin juonen. Itse asiassa ajattelin alussa, että onpas Niki tänään hereillä, kun ei heltynyt Mäkkärin loikan edessä. Mutta se olikin sitten illan ainoa tähtihetki. Ja se legendaarinen pillinkätemistemppukin onnistui jälleen loistavasti kolmannessa erässä. Mulla on kaksi pyyntöä: 1. Kahden päätuomarin systeemi takaisin ja 2. Ei Kerhon peleihin sellaisia tuomareita, joilla on ruotsalainen sukunimi tai pelaajataustaa Kerhossa.
Muuten olen samaa mieltä Jalosen kanssa siitä, että ei niitä kuvioluisteluesityksiä ihan joka erätauolla kannattaisi järjestää. Aika heikkoon kuntoon saivat jään reilussa viidessä minuutissa. Paska peli, mutta suuria tunteita. Wallinheimokin meinasi paiskoa kamojaan sikakatsomoon aikalisällä, hyvä ettei kiivennyt pleksin yli. Eikä saanut ketään katsomostakaan jäälle, vaikka niin kauniisti pyysi. Tervetuloa uudelleen Rinkelinmäelle, Sinuhe. Pidetään taas hauskaa ja jutellaan mukavia. Seula.