HPK - JYP Ti 15.2.2005

  • 14 224
  • 114

rinkeli22

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: mr Hannu

Viestin lähetti Pakkipari
Mitä jos lukisit ketjua hieman tarkemmin. Olen jo aikaisemmin oman selitykseni tilanteesta antanut. Oma pelaaja osui Wallinheimoon. Siinä samassa tilanteessa oli HPK:n pelaaja. Pointtini olikin että tilanteessa oli HPK:n pelaaja myös. Itse väitit "Kerhon pelaajia ollut enää mailla eikä halmeilla", mikä ei siis pidä paikkaansa.

Sanoin, että maalin syntyhetkellä ei ollut enää mailla eikä halmeilla, mikä taas pitää paikkansa..

Kerhon pelaaja ei osunut maalivahtiin, eikä mitenkään tarkoituksellisesti työntänyt JYP:n pelaajaa maalivahdin päälle. Tämän maalin hylkääminen olisi lähinnä kruunannut Hannun illan.. Aikaisemmin illan aikana nähdyn perusteella en kyllä uskaltanut maalin syntyessä taputtaa ennen kuin katsoin Hannun käsimerkkejä.. Odotin lähinnä rankkaria JYP:lle, mutta tulihan se lopulta järkiinsä..

Pahoittelen jos en ole nähnyt aikaisempia kommenttejasi. Nykyään jatkoajan otteluketjut on niin täynnä tyhjänpäiväisiä viestejä, että asiaviestit ei sieltä aina tartu silmään. En tiedä kumpia omasi edustavat, puhumattakaan omistani.. Tiedän vain, että on mulla muutakin tekemistä kuin lukea tämmöisestä pelistä 100 viestiä..

Puhumattakaan nyt tietysti siitä, että en todellakaan tarttunut mihinkään mitä sinä olet kyseisestä tilanteesta sanonut, vaan tiedustelin perusteita sille, miksi yrität kuitata heti toisen joukkueen kannattajan värilaseja kantavaksi, kun kerroin vain näkemykseni kyseisestä tilanteesta?

Edit: miksi sinä ylipäätään tartuit viestiini? Itse en ole sinuun kohdistanut mitään, vaan täysin puusilmäiseen kommenttiin JYP-kannattajalta. Johtuuko siitä, että kyseenalaistin sinun Henriksson kommentit ketjut alkupuolella, ja ottelussa nähtiin ihan kaikkea muuta kuin kotikorea tuomari..

Minä totesin, että Hannu on aina tasapuolisen paska. Eilen se oli todellakin paska..
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Re: mr Hannu

Viestin lähetti trivekku
Se lopun tilanne olli Hannulta loistava tilanneluku, Holden ryntäsi kovalla vauhdilla Hauhtosen päälle ja jäähy Hauhtoselle ja Westcotille.
Mitä ihmeellistä siinä on, että antaa kakkosen, kun Hauhtonen lyö kaksin käsin mailalla kintuille? Westcotthan sai käytösrangaistuksen, luultavasti ihan aiheesta. Joka tapauksessa, nuo jäähyt saa Niki ottaa ihan omaan piikkiinsä, kun päästi mopon karkaamaan viimeistään toisessa erässä.

Asiallinen jannu muuten se Alatalo. Ei varmaan tykännyt tappiosta, mutta ei lähtenyt silti vaahtoamaan lehdistötilaisuudessa, vaan otti tilanteen herrasmiesmäisesti vastaan. Rispekt.
 

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kaikella kunnioituksella kyseisen sivuston palveluja kohtaan: tuosta kerhoNETin videopätkästä (noin pieni*pieni-video vielä jostain ihan väärästä kulmasta) ei kyllä vedetä mitään johtopäätöksiä siitä kuka HPK:n pelaajan ajaessa maalille Wallinheimon kaataa. Jos joku jotain muuta tuon kuvan perusteella väittää se on mielestäni vähintäänkin kysenalainen lausahdus. Ja ei, minun näössäni ei ole mitään vikaa.

Mutta ollutta ja mennyttä ja myö hävittiin se peli, kuten oli ehkä odotettuakin.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti Tenho
Ja ei, minun näössäni ei ole mitään vikaa.

Mitä tarkoitat tuolla "pieni*pieni" heitolla? Kannattaa kliksauttaa se videonpätkä fullscreen muotoon niin jo pitäisi alkaa näkymään paremmin. Tämä viesti on mitätön jos olet niin jo tehnyt. Silloin taas en ole samaa mieltä kanssasi mitä kerrot näkökyvystäsi.
 

Andrei

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tuosta videosta voi sanoa mitään ehdotonta totuutta mutta kyllä minäkin olisin maalin hyväksynyt. HPK-ukko ajaa maalille kuten pitääkin jos meinaa kassin tehdä, JYPpiläinen on roikkuvinaan vieressä, kun on potkun myöhässä. Ihan oikea tuomio sanoisin vaikka en tilannetta livenä nähnyt.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Re: Re: Re: Re: Re: Re: mr Hannu

Viestin lähetti rinkeli22
Edit: miksi sinä ylipäätään tartuit viestiini? Itse en ole sinuun kohdistanut mitään, vaan täysin puusilmäiseen kommenttiin JYP-kannattajalta. Johtuuko siitä, että kyseenalaistin sinun Henriksson kommentit ketjut alkupuolella, ja ottelussa nähtiin ihan kaikkea muuta kuin kotikorea tuomari..

Minä totesin, että Hannu on aina tasapuolisen paska. Eilen se oli todellakin paska..
Viestisi vaan jotenkin pompsahti silmiini, ei siinä sen kummempaa. Siitä ollaan ainakin yhtä mieltä että Hannu oli todella surkea eilen ja se oli tasapuolista molemmille. Tuosta maalista meillä on omat mielipiteemme ja ne tuskin toiseksi muuttuu vaikka jankkaisimme asiasta kuinka kauan. Jätettäiskö tämä tähän?
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Tuosta 3-2 maalista vielä sen verran, että vaikka itselläni on nimenomaan tuo videomateriaali "väärästä kulmasta ja pienen pienenä", niin kyllä pitäisi vaikka millaisten värilasien läpi näkyä, että HPK:n pelaaja menee kahden JYP-pelaajan välistä maalin edessä ja tuon seurauksena jyppiläinen ajautuu omaa maalivahtiaan päin.

Lisäys: Eikä muuten kerholainen edes mene maalivahdinalueen läpi, että näin.
 

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Viestin lähetti Tribal
Mitä tarkoitat tuolla "pieni*pieni" heitolla? Kannattaa kliksauttaa se videonpätkä fullscreen muotoon niin jo pitäisi alkaa näkymään paremmin. Tämä viesti on mitätön jos olet niin jo tehnyt. Silloin taas en ole samaa mieltä kanssasi mitä kerrot näkökyvystäsi.
Vielä kun joku kertois mulle miten videossa se tarkkuus paranis heittämällä kuvan koko ruudun kokoiseksi :/

Tarkoitan sitä, että videon koko ei ole kovinkaan iso (ei fyysisiltä mitoiltaan kuin tilaltaankaan), joten kuva on huonolaatuinen. Ja silloin myöskään fullscreenillä ei tehdä tässä tapauksessa mitään, koska ei se kuva siitä miksikään tarkennu vaikka se koko ruudussa läpättelisikin. Aivan yhtä tarkasti sen näkee siltikin.

Eikä edelleenkään ole näössä vikaa. Oikein toimivat silmäni eivät kuitenkaan ole niin loistavat, että pystyisivät lisäämään tarkkuutta liikkuvaan kuvaan suurentamalla kuvan alaa. Kehitettävää siis riittää.
Mielipiteissä voi tietenkin olla jotain väärää HPK-näkökulmasta.
Nojoo. Tämä ketju oli mun osalta tässä. Yks hailee minulle, kun peli kuitenkin hävittiin.
 

rinkeli22

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mr Hannu

Viestin lähetti Pakkipari
Jätettäiskö tämä tähän?

Jätetään toki. Jääkiekon säännöt ovat suureksi osaksi täysin tulkinnanvaraiset, joten sehän on selvä, että lähes asiaan kuin asiaan voi ottaa minkälaisen kannan tahansa ja jeesustella sillä. En tarkoita, että sinä olisit näin tehnyt, vaan puhun nyt yleisesti.

Lähinnä siis ärsytti vaan se, että ihmisillä on hyvin usein tapana teilata vastustajan kannattajat "värilasikannattajiksi" vain siksi, että sattuu "pitämään oman joukkueen" puolia.. Rispektiä saa yleensä vaan sillä, että ottaa näkökannan omaa joukkuetta vastaan.. Sama se onko se edes totta, kunhan ei vaan sorru puolustamaan omiaan.. Eli suhteellisen sama tälläkin palstalla, että kommentoiko oman joukkueen edesottamuksia ollenkaan, paitsi silloin kun on jotain pahaa sanottavaa omista.. Muuten katselet muiden mielestä peliä värilasein..

Hyvät jatkot sinne päin! Jokainen todellinen kannattaja on kuitenkin rispektin arvoinen..
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Viestin lähetti Tenho
Eikä edelleenkään ole näössä vikaa. Oikein toimivat silmäni eivät kuitenkaan ole niin loistavat, että pystyisivät lisäämään tarkkuutta liikkuvaan kuvaan suurentamalla kuvan alaa. Kehitettävää siis riittää.
Mielipiteissä voi tietenkin olla jotain väärää HPK-näkökulmasta.
Nojoo. Tämä ketju oli mun osalta tässä. Yks hailee minulle, kun peli kuitenkin hävittiin.

Älä nyt hyvä mies(?) leikkiä kesken lopeta. Tarjoan sinulle aivan oman videon hidastuksineen. Nyt pitäisi laatua riittää, MPEG-2 6000Kbps DVD Compatible 720x576px. Ja tämä video lähtee pois palvelimelta puoliltaöin noin suunnilleen.

Ja lisättäköön viel sen verran, että ylläolevan videon katsomiseen tarvitaan DVD-softa.
 
Viimeksi muokattu:

Mosabacka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Edit
Tuosta 3-2 maalista vielä sen verran, että vaikka itselläni on nimenomaan tuo videomateriaali "väärästä kulmasta ja pienen pienenä", niin kyllä pitäisi vaikka millaisten värilasien läpi näkyä, että HPK:n pelaaja menee kahden JYP-pelaajan välistä maalin edessä ja tuon seurauksena jyppiläinen ajautuu omaa maalivahtiaan päin.

Lisäys: Eikä muuten kerholainen edes mene maalivahdinalueen läpi, että näin.

Hyvä video hidastuksineen, danke vain.

Totta mies puhuu, mutta vaikka kuinka tihrustan videonpätkää, niin silti näen Jypin kauemman pelaajan maalivahdin alueen reunalla ja silti hpk-pelaaja kampeaa sieltä "toiselta" puolelta läpi. Harittaako silmissäni?

Siitä sitten voidaan olla montaa mieltä, onko maalivahdin kaatuminen Jypin pelaajan vai Hpk-pelaajan syy. Omasta mielestäni maali mikä maali. Immosen laittaminen rankkarin vetäjäksi pilasi Jypin voittomahdollisuuden.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Tuomas Heikkilä tekee sen itse.

Aamun Keskisuomalaisessa otsikon toimittaja analysoi "tilastoja" Hannu Henrikssonin tämän kauden JYP-otteluista. Naurettava otos ja hirmuista analyysia siitä, kuinka Henriksson on JYPin pahanilmanlintu. Juttu on oiva osoitus siitä, miten journalistin harkintakyky voi pettää.
 

vanhapak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
-"Älä nyt hyvä mies(?) leikkiä kesken lopeta. Tarjoan sinulle aivan oman videon hidastuksineen."

Kiitos videosta hidastuksineen!

Kieltämättä sekava tilanne, mutta video vahvisti sen, minkä jo A2 -paikaltani 12. rivillä totesin.
Ts. vikaa on niin sysissä kuin sepissäkin.
Kerhon pelaaja ajautuu aika lähelle maalivahdin aluetta, ellei peräti leikkaa sitä. Kuitenkin JYPin mies on osallisena tässä. Kerholaisen jo edettyä pois alueelta perässä tulee jyppiläinen, joka kaataa Wallinheimon. Maali tehdään itse asiassa hirveällä tuurilla ja taidolla kaukaa W-heimosta katsoen vasemmalta aika pienestä kulmasta. Se, että W-heimo ei vielä ole ehtinyt pystyyn, johtuu ilman muuta JYPin omasta pelaajasta. Tästä ei mielestäni voi olla minkäänlaista epäselvyyttä.

Hiukan alkaa säälittää SM-liigatuomareitten työpaikkailmasto. Ei todellakaan ole kadehdittava työpaikka heillä.
Mistä luulette saatavan uusia, kyvykkäitä tuomareita, kun tilanne on tämä!

Helppoa meidän on huudella nuijaa ja ties mitä kauheuksia, mutta kukapa lähtisi tilalle!

Siis: palkkauksen parantaminen, kahden dumarin systeemi takaisin, koulutuksen parantaminen, karsinta psykologisin perustein ja/tai parannettu psykologinen koulutus, ainakin jotain näistä olisi aivan ilmeisesti syytä miettiä!
 

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Re: Re: mr Hannu

Viestin lähetti Ossi
Mitä ihmeellistä siinä on, että antaa kakkosen, kun Hauhtonen lyö kaksin käsin mailalla kintuille? Westcotthan sai käytösrangaistuksen, luultavasti ihan aiheesta. Joka tapauksessa, nuo jäähyt saa Niki ottaa ihan omaan piikkiinsä, kun päästi mopon karkaamaan viimeistään toisessa erässä.

Asiallinen jannu muuten se Alatalo. Ei varmaan tykännyt tappiosta, mutta ei lähtenyt silti vaahtoamaan lehdistötilaisuudessa, vaan otti tilanteen herrasmiesmäisesti vastaan. Rispekt.

Käsittääkseni ryntäys on 2 minuutin arvoinen teko.
Pelin lopussa ei tuolla nyt paljon ollut enää merkitystä, mutta esimerkki, ettei linja pidä loppuun asti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Re: Re: Re: mr Hannu

Viestin lähetti trivekku
Käsittääkseni ryntäys on 2 minuutin arvoinen teko.
Pelin lopussa ei tuolla nyt paljon ollut enää merkitystä, mutta esimerkki, ettei linja pidä loppuun asti.
Puutut kolmannen erän tilanteista vain tuohon yhteen, kun viheltämättä jäi varmaan parikymmentä tilannetta, mitkä olisi vihelletty kahdessa ensimmäisessä erässä. Ja lisäksi puoli tusinaa tökeröä kiekottoman estämistä, huitomista, koukkaamista jne., mitkä olisi jossain normaalissa pelissä otettu pois. Itse en edes noteerannut mitään ryntäystä, mutta sen todella ruman huitaisun näin kyllä selvästi. Siitä ei ole kahta sanaa, etteikö jokaikinen tuomari olisi antanut siitä kakkosta. Niki nyt oli päättänyt laittaa ylirasittuneen pillin taskuun kolmannessa erässä, mutta tuo viimeinen oli kertakaikkiaan niin ruma, että yksi kakkonen oli pakko vielä antaa. Capiche?

En kyllä käyttäisi sanaa "linja" keskustellessani tästä pelistä. Se olisi loukkaus koko termiä kohtaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös