Silmät ja korvat auki, niin pysyy nimissä ja naamoissa mukana, ei tätä nyt sentään tarvitse ruveta tyhmentämään, kuten emosarjaa Pertti Perusjenkille.
En nyt muiden puolesta puhu, mutta onhan se lähdemateriaalin ei-tuntevalle hivenen ikävä tilanne kun hypitään jatkuvasti ajassa isojakin määriä jaksojen välissä, näyttelijät vaihtuvat ja nimien suhteen ongelma ei ole nimet.
Ongelma ainakin minulle on siinä että hahmoon olisi ihan yes muodostaa jokin side jotta hahmo merkitsisi jotain. Oli se fanipoikailua tai ärsykettä. Tai noiden väliltä.
Ja olisi ihan kiva saada pysyvä hahmo jotta hänen merkityksensä itse tarinalle näyttäytyisi. Jos nuo junnut esimerkiksi ovat keskiössä isommin, olisi tässä tekijät voineet pohtia esittää heitä paremmin kuvioissa.
Jos tämä tuorein osasto on enemmän kuvioissa, kannattaisi tekijöiden huomioida tuo kun usea muu hahmo on jo naulannut paikkansa.
Aemond oli onneksi viety röyhkeästi nähtyyn suuntaan ja kuninkaaksi pusketun Aegonin parempi puolisko loisti nyt ensi kertaa kun seitinohuissaan nöyryytti miestään. Helaena oli minulle alkuun outo povailija ja mietin että jääkö hahmo vain muistuttamaan että Alicentkin oli joskus lempeä.
Ja kiitos tuosta ikäkuvioiden avaamisesta Martinin suunnalta.