Mä oon vähän ihmeissäni että mikä uutinen tämä nyt on, eihän Puhakka nyt mikään ensimmäinen jääkiekkoileva homo ole. Vaikka minulla ei ole mitään sisäpiirin tietolähdettä enkä oo koskaan lätkää itse pelannut, niin silti tiedän ainakin kaksi Liigassa kiekkoillutta pelaajaa, jotka ovat homoja, tosin ei ne nyt sitten vissiin ole lehtiin soittaneet että hei, mä oon homo, tehkää juttu tästä.
Mutta ois vissiin ollut hyvä jos olisivat soittaneet, koska nyt tästä on tämmönen rumba tullut. Olen pitänyt ainakin noiden kahden osalta että heidän homoutensa on ollut aika julkista tietoa, koska miten vitussa minä muuten voisin sitä tietää jos se ei olisi. Ja jos minäkin näillä olemattomilla kytköksilläni tiedän kaksi homoa ammattijääkiekkoilijaa, niin onhan niitä nyt takuulla paljon enemmänkin tuolla pyörimässä. Mutta nyt jotenkin ihmiset meuhkaa että tässä se on, ensimmäinen homo jääkiekkoilija Suomessa, ei oo tämmösiä ennen ollut missään, viedään Puhakka oitis museoon dinosaurusten luiden ja ensimmäisen kirjapainokoneen viereen. Tulkaa nyt saatana pois sieltä meteoriittien ja muumioiden ääreltä ja kattokaa hei, tää on homo joka on pelannut ammatikseen jääkiekkoa!
Tulisi nyt joku 40 homoa jääkiekkoilijaa kertarysäyksellä sieltä kaapista ulos niin voitaisiin Tamia myöten todeta että jaa kyllä siellä sit niitä homoja taiskin pukukopeissa olla, ja sit vois antaa asian olla. Ihme muinaishistoriaa tämmönen touhu.