Hockey GM-veto (Jatkoaika)

  • 31 278
  • 468

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Muistakaa kuitenkin, niin uudet pyssyt kuin vanhatkin ketut, superjengeillä/16 vaihdolla manageroidaan
 

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
Revontulet mukana! Ja vaihtoja ei kaikella järjellä ole pakko käyttää jos joukkue tuntuu toimivalta?
 

olza13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Revontulet mukana! Ja vaihtoja ei kaikella järjellä ole pakko käyttää jos joukkue tuntuu toimivalta?

Ei tietenkään tarvitse käyttää vaihtoja ellei halua. Muistutan kuitenkin että jakso kestää Playoffsien loppuun asti, yleensä vaihdot on tullut käytettyä finaaleihin mennessä :D
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: JMT

JMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät NHL Azzurri
12/16 vaihdosta on jo käytetty. Carolinan ukkoa myyntiin koska sarja menee todennäköisesti poikki jo kolmannessa ottelussa ja seuraavaa pitää odotella sitten tovi riippuen muista pareista. Neljän pelaajan runko on tarkoitus pitää kauemmin kasassa ja kahta sitten kierrätetään.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Tiukka vääntö tulee Winnipeg Rangersin eli @Esoppi kanssa ykkössijasta. Kiitos ja kumarrus, ettet peesannut jengiäni finaaleihin, vaikka olisit sillä tämän jo ratkaissut. Terv, Painetta tilillä
 
Viimeksi muokattu:

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En nyt ole ihan varma onko tuo sarkasmia vai ei kun tulihan tuossa kohtuu häijysti peesattua kun vaihdot/rahat ei osunu sitten yhtään kohdilleen sen suhteen mitä olisi halunnut, (Khudobin,Hedman,Palat/Benn). Kait tossa jonkun sortin ennakkosuosikki oon mutta eipä tuo selvä vielä ole
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
En nyt ole ihan varma onko tuo sarkasmia vai ei kun tulihan tuossa kohtuu häijysti peesattua kun vaihdot/rahat ei osunu sitten yhtään kohdilleen sen suhteen mitä olisi halunnut, (Khudobin,Hedman,Palat/Benn). Kait tossa jonkun sortin ennakkosuosikki oon mutta eipä tuo selvä vielä ole

Ei sarkasmia, ellen ihan väärin katsonut niin siinä vaiheessa kun mulla loppui vaihdot, olisit voinut peesata mun jengin ihan yksi yhteen.
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Okei, voi olla... Eipä kyllä tollanen käyny mielessäkään, pitää sitä nyt jonkun tason herrasmiessäännöt sentään olla
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hankala laittaa viestiä kun ei tiedä kaikkien mukana olijoiden nimimerkkejä. Uutta porukkaa kun tuli mukaan tähän playoff jaksoon
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onnea Esoppi, hoidan välittömästi, jotenkin mennyt huti koko homma! my bad!
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noniin nostellaas tätäkin kun uusi veto toteutuu. Alla oleva kopioitu NHL-vetoketjusta jonne mieluiten ilmoittautumiset jos halukkaita löytyy lisää

HockeyGM vedossa mukana tällä hetkellä:

@Esoppi
@Lico
@L.Stanley
@Noppa10
@Filari
@Pakastin
@mountainsnake
@Linjatuomari
@Tombe76
@Helsing#65

Eli kymppi täyteen jonka laitoin rajaksi vedon toteutukselle, vielä olisi 6 paikkaa jäljellä. Laitetaanko ilmoittautumisen takarajaksi vaikka torstai/perjantai niin että voin suorittaa valintajärjestyksen arvonnan heti perjantaiaamuna niin päästään valitsemaan joukkueita. Toki jos porukka haluaa että valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä käy sekin.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Arvonta tai ilmoittautumisjärjestys, mulle käy kumpikin. Arvonta toki olisi ehkä oikeudenmukaisempi ja tasapuolisempi myöhemmin mukaan tulleille/tuleville...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Arvonta tai ilmoittautumisjärjestys, mulle käy kumpikin. Arvonta toki olisi ehkä oikeudenmukaisempi ja tasapuolisempi myöhemmin mukaan tulleille/tuleville...

Mulle käy myös molemmat, mutta jos kysytään niin arvonta on ehkä tasapuolisempi kun kaikki lähtee silloin ns. samalta viivalta. Eli Nopan linjoilla täysin.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Montas jengiä tässä nyt on mukana ja milloin laitetaan skaba tulille. Tuossa toisessa ketjussa joku heitti sellaisen ajatuksen, että omat joukkuet olisivat eri konferenssista... saako kannatusta vai meneekö liaalliseksi säätämiseksi? Ei kai tossa sen kummempaa olisi kuin se että silloin kun valitsee toiselle sitä toista joukkuetta, pitäisi valita se toinen konferenssi. Olettaen että siellä on tarpeeksi vapaita jengejä (näkee omien valintojen jälkeen).

Mulle käy kaikki ja voisin vaikka jo tänään ruveta valkkaamaan joukkueita, sunnuntaina nyt viimeistään. Toki en ole yhtään katsellut joukkuiden hinnotteluita sillä silmällä mikä olisi tällaiseen kisaan hyvä tai huono. Oman ensimmäisen börsäjoukkueversion vasta normipeliin just laadin. Senkin tottakai sen mukaan millanen rosteri on ESPN Fantasyssä. Ja eihän näitä koskaan pitäisi sekoittaa mutta ei vaan koskaan opi.
 

Filari

Jäsen
Mullekkin passaa jo arvonnat, vaikka tänään. Tuskin hirveästi on lisää jengiä tulossa mukaan.

Jengit eri konfrenssista / divisioonasta sopii.
 

Esoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
HockeyGM vedossa mukana tällä hetkellä 12 jengiä

@Esoppi
@Lico
@L.Stanley
@Noppa10
@Filari
@Pakastin
@mountainsnake
@Linjatuomari
@Tombe76
@Helsing#65
@Lösönen
@Vpiiroi

Katsotaan nyt jos illalla joku vielä tulee niin vedän arvonnan huomenna heti aamusta. Arvontaa nyt kuitenkin kaikki kannattavat.

Tuosta itä/länsi asetelmasta. Ainoa vaihtoehto tosiaan taitaa olla että lähtökohtaisesti jos oma valintasi on idästä, toinen joukkue pitää antaa lännestä ja vain jos yhtään lännen joukkuetta ei ole vapaana voi antaa idän joukkueen. Kait tuo teoriassa pitäisi onnistua kun joukkueita on molemmissa ilmansuunnissa sama määrä. Eli siis käy minulle ainakin.

Jos osallistujamäärä jää tuohon kahteentoista ehdotan voitonjaoksi kolmelle parhaalle 400/150/50, kolmelle kahden sijaan ihan sen takia että mahdollisimman monella pysyisi edes joku panos pelissä mahdollisimman pitkään.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuosta itä/länsi asetelmasta. Ainoa vaihtoehto tosiaan taitaa olla että lähtökohtaisesti jos oma valintasi on idästä, toinen joukkue pitää antaa lännestä ja vain jos yhtään lännen joukkuetta ei ole vapaana voi antaa idän joukkueen. Kait tuo teoriassa pitäisi onnistua kun joukkueita on molemmissa ilmansuunnissa sama määrä. Eli siis käy minulle ainakin.

Joo tää eri konferessit kuulostaa hyvältä.

Ja kyllähän siellä pakostakin on jälkimmäisellä varauksella toisessa konferenssissa joukkueita jäljellä kun osallistujia on max 16, eli ei tuossa ongelmaa tule.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös