mountainsnake
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pittsburgh Penguins
Muistakaa kuitenkin, niin uudet pyssyt kuin vanhatkin ketut, superjengeillä/16 vaihdolla manageroidaan
Revontulet mukana! Ja vaihtoja ei kaikella järjellä ole pakko käyttää jos joukkue tuntuu toimivalta?
En nyt ole ihan varma onko tuo sarkasmia vai ei kun tulihan tuossa kohtuu häijysti peesattua kun vaihdot/rahat ei osunu sitten yhtään kohdilleen sen suhteen mitä olisi halunnut, (Khudobin,Hedman,Palat/Benn). Kait tossa jonkun sortin ennakkosuosikki oon mutta eipä tuo selvä vielä ole
Ahaa..oon odotellut ryhmäviestiä tänne jatkikseen, hoidan maksun nyt kun tiedän sävelet.5/12 vasta maksanut tämän niin laitetaan tännekin muistutukseksi että niitä kymppejä voi laittaa tulemaan kimpan sivulla olevalle tilille....
Laitoin yksityisviestiä!Hankala laittaa viestiä kun ei tiedä kaikkien mukana olijoiden nimimerkkejä. Uutta porukkaa kun tuli mukaan tähän playoff jaksoon
Arvonta tai ilmoittautumisjärjestys, mulle käy kumpikin. Arvonta toki olisi ehkä oikeudenmukaisempi ja tasapuolisempi myöhemmin mukaan tulleille/tuleville...
Tuosta itä/länsi asetelmasta. Ainoa vaihtoehto tosiaan taitaa olla että lähtökohtaisesti jos oma valintasi on idästä, toinen joukkue pitää antaa lännestä ja vain jos yhtään lännen joukkuetta ei ole vapaana voi antaa idän joukkueen. Kait tuo teoriassa pitäisi onnistua kun joukkueita on molemmissa ilmansuunnissa sama määrä. Eli siis käy minulle ainakin.