Linjatuomari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Licon paikalle vaan. Mä oon jo tehny game planin paikalle 12., nii en halua luopua positiostani.
Vähän pelkään että tiedän mikä tämä game plan on... :D
Licon paikalle vaan. Mä oon jo tehny game planin paikalle 12., nii en halua luopua positiostani.
@Pakastin voikin sitten heti oman joukkueen valinnan jälkeen antaa joukkueen Linjatuomarille niin saadaan toinen kierros samantien käyntiin
Hidas on kyllä tahti, toivon tosiaan kaikille osallistujille pientä aktiivisuutta ketjun seurantaan että saataisiin tämä rullaamaan. En tajunnut että näin pieni drafti ottaa näin paljon aikaa, täytyy varmaan tehdä erilliset draftaussäännöt jos vastaavia pistää tulevaisuudessa pystyyn.
Mä en tiedä auttaisko se, että jo tässä vaiheessa valitsen Vpiiroille idän jengin?
Mua edeltävät valitsijat, kun valitsevat lännen joukkueita nelikolle Esoppi, mountainsnake, Noppa10 ja L.Stanley.
Vai meneekö liian sekavaksi?
@Knatterton DetroitEipä paljon nopeutunut... Huomenna täytyisi kyllä oikeasti saada valmista. Teen kimpan vasta kun joukkueet on kasassa koska joukkueen nimeksi tulisi laittaa viime kerran tyyliin osat molemmista jengeistä seuraamisen helpottamiseksi.
Voi saatana, juu hieno aivopierukin vielä… :D Anaheim siis kuten tekstissä luki, harkitsin ensin Kojootteja niin lipsahti se tuohon listaan.Siis kumpi :D Siellä on nyt Esoppi kohdalla Arizona ja aikaisemmassa tekstissä Anaheim