Tämä.
Mä kannatan, että jaetaan jotenkin neljän ensimmäisen kesken. Sen jälkeen on aikamoinen hyppy meikäläiseen, enkä oikein näe että minä tai kukaan muukaan mun alapuolelta olisi realistisesti ollut mukana top-3 taistossa.
@Lucky Thirteen heitti hyvän pointin juuri noista käyttämättömistä vaihdoista, ja sen takia lasken hänet vielä mukaan tuohon potentiaaliseen kisaan. Eihän meilläkään ole piste-eroa kuin se kaksi, mutta juurikin tuo vaihtomäärä ratkaisee selkeästi tässä...
Yhdytään tähän kanssa (vaikka toki 3.sijalla olevana helppo huudella, mutta 21 pistettä 2. sijaa perässä ja 10 vaihtoa enennmän käytettävänä mielestäni suht tasapäisesti 2. sijassa @LordStanleyn kanssa vääntö. ja eipä nelossijakaan kaukana ole kuin 37 pisteen päässä, ja 14 vaihtoa enemmän kuin 2. sijalla)
Jos maksumiehiä olisi 10 (=500€) (sijat 5-14), niin miten rahanjako sitten menee kärkinelikon kesken, niin onko tähän jotain ehdotuksia?
Alunperin voinjako oli voittaja 500 ja toinen sija 200 (71,43% ja 28,57%), niin olisko sitten 500 prizepoolista 357,15€ (71,43%) ja 2. sija jaetaan kolmen kesken 142€)
Käytännössä joko niin, että voittajalle 350 ja tokasta sijasta taisteilleille 50€ per naama?
Vai onko ihan kuollutidea? Mielelläni en näitä heittelisi ilmoille, kun olen 2. sijassa "mukana", mutta onpahan konkreettinen ehdotus tehty (ja kaikkien rahaa siirtävien tarvitsee siirtää samansuuruinen summa, ellei rahaliikenne mene sitten yhdelle tilille, josta se jaetaan erinäisin osuuksin saajien kesken)