Tietääkö joku, millä keinoin tuota kiekonhallintaa on mahdollisuus nostaa? Eli lähinnä, mitä taitoja kannattaisi treenata..
Hallintaan vaikuttavat aloitukset(aloitusvoitot tärkeitä), luistelu ja voima.
Tietääkö joku, millä keinoin tuota kiekonhallintaa on mahdollisuus nostaa? Eli lähinnä, mitä taitoja kannattaisi treenata..
Hah, kyllä se peli oli mulla koko ajan hallinnassa ja rutiininomainen voitto paremmalle joukkueelle. Onhan se nyt vaan niin, ettei Ipalle vaan voi hävitä ;-)
Mistä näen minun prospektit? Ne ei näy rosterissa ja haluaisin nähdä ne, kun minulle yhdestä 5* tähden prospektista lähetetään ehdotuksia koko ajan.
Mitä mieltä muuten, että lähetetään ehdotuksia, joissa saa 5* tähden junnun ja itse annetaan 4. ja 5.kierroksen draft pickit?
Viet hiiren Club-välilehden päälle ja sieltä löytyy Draft-osio ja sieltä löydät prospektisi.
Naurettavia ehdotuksia. Älä ihmeessä semmosiin lähde.
Onko kenelläkään täällä vielä syvempää ymmärrystä miten pelaajien kehitys tapahtuu? Esimerkiksi kehittyykö pelaaja paremmin jos sitä peluuttaa paljon? Itsellä on suunnitelma oikeastaan tämä puoli kautta pelata vähän miten sattuu ja testailla eri taktiikoita. Ajattelin myös tehdä sopimuksia viiden tähden junnujeni kanssa ja peluuttaa niitä, jos se auttaa niiden kehittymistä. Kesäksi sitten huonolla sijoituksella hyvät draft-pickit ja sieltä huippujunnuja ylös pelaamaan :)
Ameno: muista käyttää rename toimintoa jolloin voit tehdä useampia taktiikoita. Myöskin pelaajakohtainen harjoittelu vaikuttaa siis tietenkin tuohon conditioniin, vähennä treeniä ja lisää resting osiota niin ukot pysyvät tikissä.
Vaihdoin suhteellisen hyvän, 28v kärkikenttien hyökkääjän 52k SR:llä sekä 28v 39k SR:n omaavan kolmosketjun sentterin toisen kauden ykköspickiin ja 41k SR:n omaavaan 20v sentteriin. Nyt ei olla enää budjetissa miinuksella kuin sellainen 700k.
Taisin tuossa olla kaupan toisena osapuolena. Juuri kun olin saanut budjetin plussalle, niin sinä tulet ja tarjoat täydellistä kakkosketjun sentteriä, jollaista kaipailinkin. Eihän siinä sitten auttanut kuin mennä taas reilu milli pakkaselle :D
Hehe, kyllähän se vähän kirpaisi luopua noinkin hyvästä pelaajasta, mutta sainpahan hyviä rakennuspalikoita tulevaisuuteen ja tuloja karsittua. Tosiaan, toi toinen, "huonompi" tradeemani kaveri ei ollut sentteri vaan laituri. Onnea vaan tähän kauteen sullekin ja toivottavasti voitat cupin, niin voit ensi kaudella aloittaa itsekin sitä rebuildia ja olla siellä liigan hännillä, jotta saan mahd. hyvän pelurin varattua vuorollasi ;P
Olen noita jatkosopimuksia yrittänyt nuorille avainpelaajille värkätä, mutta kovin vastahakoisia ovat.
Ensiksi yritin vähän heidän vaatimaansa palkkaa alemmilla tarjouksilla, sitten täsmälleen heidän vaatimalla palkalla, ja lopuksi yli mitä he vaativat + allekirjoitusbonus. Yhtäkään jatkosopparia en ole saanut tehtyä, ja nytkin tuli 6(!!) kieltäytymistä yht'aikaa, vaikka palkkavaatimukset täyttyi kirkkaasti kaikissa..
Uudenkaupungin Jääkotkat aloitti oman urakkansa komealla 1-4 vierasvoitolla. Todella noviisi vielä tämän manageroinnin kanssa. Budjetti on sellaset 1,5milj pakkasen puolella ja tarkoitus olisikin myydä muutama kallis ikämies pois ja peluutta tilalla prospectejaan. Mitä puolustajat tekevät tuolla faceoffs taidolla? Sijoittumista aloituksissa ja vastaavaako?