Hockey Dynasty

  • 31 335
  • 232

Voranen

Jäsen
Pelaajia ei kyllä oikein saa vaihdettua draft pickeihin tällä hetkellä ollenkaan. Kaikilla taitaa olla sama suunnitelma päästä eroon turhista pelaajistaan. Onkohan contract buyout kannattava tilanteessa, jossa palkkakuluja on liikaa?
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pelaajia ei kyllä oikein saa vaihdettua draft pickeihin tällä hetkellä ollenkaan. Kaikilla taitaa olla sama suunnitelma päästä eroon turhista pelaajistaan.Onkohan contract buyout kannattava tilanteessa, jossa palkkakuluja on liikaa?

Itse olen ainakin saanut hyvin vaihdettua pelaajia draft pickeihin, tällä hetkellä löytyy kolme ensimmäisen kierroksen ja kaksi toisen kierroksen vuoroa. Riippuu paljon budjetista, että onko tilaa uusille pelaajille. Kyllä mielummin kannattaa yrittää vaihtaa turhat pelaajat vaikka heikkoihin prospekteihin tai korkeisiin toisen vuoden pickeihin, jos ei muuten pääse eroon. Contract buyout sitten viimeisenä keinona.

Mitäs tuosta kotiottelusta saa lipputuloja suunnilleen? Mietin vaan kun talous on nyt -1,6 M, että miten hyvin sillä voisi kääntää kurssia. Se on tässä nyt huono puoli, että noista kalliimmista pelaajista on vähän vaikea päästä eroon, kun peli on uusi ja kaikilla on alkuun samat intressit. Kukaan ei oikein innostu vaihtamaan noita draftvuoroihin.

Siis budjetti pakkasella -1.6m? Tuohon budjettiin on sisällytetty kotiotteluiden ansiot (arviona tietenkin), joten paras keino on yksinkertaisesti palkkakulujen leikkaaminen.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Siis budjetti pakkasella -1.6m? Tuohon budjettiin on sisällytetty kotiotteluiden ansiot (arviona tietenkin), joten paras keino on yksinkertaisesti palkkakulujen leikkaaminen.
Tämä viikko siis menossa pakkaselle tuon verran. Ticket Salesin kohdalla on pyöreä nolla, joten ei tuossa ole mitään arviota edes ilmeisesti.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tämä viikko siis menossa pakkaselle tuon verran. Ticket Salesin kohdalla on pyöreä nolla, joten ei tuossa ole mitään arviota edes ilmeisesti.

Ei se haittaa mikäli viikon tulos menee pakkaselle(esim jos jollain viikolla vähemmän kotiotteluita), tärkeämpää on, että Projected expenses<Season budget. Budjettiin on siis sisällytetty kaikki ansiot, mukaanlukien kotiottelut.
 

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Jaahas nyt on treeniohjelmat ja taktiikat asetettu. Yhdestä kaverista luvataan jopa supertähteä omalle sarjatasolle (potentiaalikin 6 tähteä). Eikös tässäkin pelissä taida tulla paremmat treenit ja enemmän kokemusta kun pelaajalle lykkää enemmän peliaikaa?

Muutama asia aiheuttaa päänvaivaa. Faceoff-taidosta ei taida olla mitään hyötyä pelaajille, jotka eivät aloita eikä varsinkaan puolustajille? Korkealla tuntuu olevan suunnilleen jokaisella puolustajalla... :D Sitten leadership, luultavasti on jotain muutakin hyötyä kuin vain kapteenille kun kerran maalivahdiltakin löytyy?

Jos pelaajalla on huono aggression, kannattaako hänelle treenata voimaa ja taklausta kovinkaan paljon? Mentaalipuolen hommeleita ei taida pystyä muutamaan mitenkään? Eli jos pelaajalla on kovat mentaalipuolen arvot niin onko hän sitten paljon arvokkaampi kaveri kuin huonot arvot omaavat?

Sitten vielä sellainen, että meinaako muut treenailla pakeille noita hyökkääviä taitoja, onko niillä isoa merkitystä esimerkiksi ylivoimalla? Esim hockey arenassa laukauksella kun on kovin pieni merkitys puolustajilla.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Onkohan contract buyout kannattava tilanteessa, jossa palkkakuluja on liikaa?

50% joutuu näköjään maksamaan pelaajan jäljellä olevasta palkasta, jos haluaa ostaa tämän ulos (ainakin tämän yksittäisen pelaajan kohdalla), eli kyllä siitä jonkin verran hyötyy.

Mistä muuten näkee, kun pelaajien harjoittelu on tuottanut tulosta? Tuleeko joku nuoli tai vastaava johonkin pelaajan taidon viereen, vai jotain muuta ilmoitusta?
 

neprz

Jäsen
Harjoittelun tulos ei näy suoraan missään, ainakaan tällä hetkellä. Skill Rating on kuitenkin noussut pelaajilla kahden päivän harjoittelun jälkeen, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän, kun otin exceliin nuo alkuperäiset arvot ylös.


Kokeneemmat voisi valaista, paljonko condition laskee yhden pelin jälkeen ja kuinka nopeasti se nousee takaisiin 100%?
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Onko muilla samoja ongelmia kirjautuessaan sisään:

WHOOPS!
It looks like something has gone wrong. We've been notified of this issue and will investigate it shortly.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Noniin vihdoin sain joukkueen. Joukkueen nimi on Jäädytetyt Sydämet ja pelaan I.10-sarjassa. Näköjään olen sarjassa tällä hetkellä kolmossijalla recordilla 13-6-3. Nyt lähden pelaamaan tennistä, mutta sieltä palattuani pitääpi tutkailla tuota game guidea vielä tarkemmin.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jees tänään sain vihdoin itselleni jengin tuonne luotua.
Kiimingin Keisarit on joukkueen nimi ja I.11 sarjaan tipahdettiin.
Harvinaisen helppokäyttöiseltä vaikuttaa sivusto, joten siitä tekijälle pisteet!
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Oletteko tehneet jo jatkosopimuksia avainpelaajien kanssa? Onko kirjoitusbonuksia tullut käytettyä? Minulla hylkää ainakin lähelläkin olevat rahasummat, joten täytynee kait sitten yrittää bonuksilla.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oletteko tehneet jo jatkosopimuksia avainpelaajien kanssa? Onko kirjoitusbonuksia tullut käytettyä? Minulla hylkää ainakin lähelläkin olevat rahasummat, joten täytynee kait sitten yrittää bonuksilla.

Joo 25k bonuksia on tullut käytettyä, hyvin ovat kelvanneet.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Kuinkas moni on päätynyt Valkeakoski Tropicsin kanssa samaan liigaan, eli I.10.
Olen liigassa 3. ja konferenssin 2.

Ainakin Salmingin Jäädytetyt Sydämet on samassa liigassa.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Minulla ei tainnut kukaan pamahtaa samaan liigaan (I.1). Muutenkin aika nihilistiä porukkaa tuntuu olevan. Treidiehdotukset ei kelpaa ja yksi ei vastaa näköjään ollenkaan niihin. Samassa liigassa näyttäisi olevan muutama ihan virallinenkin NHL-seura, ihanaa. Huomenna ensimmäinen peli ja sitten nähdään, että missä mennään.
 

Watson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Arsenal
Oulu Kojamo HC löytyy sarjasta I.9. Kokoonpano ei vaikuta mitenkään hääppöiseltä, mutta tulevaa dynastiaahan tässä vasta aletaankin rakentamaan. Yksi ylipalkattu veteraani ostettiin jo ulos sopparista ja pari prospektia signattiin rosteriin.
 

Ameno

Jäsen
Täälläkin nyt vähän tutustuttu enemmän omaan joukkueen pelaajiin ja pistetty taktiikat parempaan kuntoon ja silleensä. Tänään on ollut ensimmäinen peli tuossa aamuyöstä ja aika tasaista vääntöä se tuntui olevan, lopputuloksena oli harmittava 0-2 -tappio. Heti ensiyönä sitten seuraava peli. Pystyykö tuota "liveseurantaa" katsomaan jotenkin jälkilähetyksenä, kun en ainakaan sitä nyt vielä löytänyt vaan kerralla lävähti kaikki tapahtumat ja tilastot kun tuolta jostain löysin linkin edelliseen peliin.

Salary dumppia tässä itsekin nyt yrittänyt tehdä, mutta enpähän oo vielä saanut yhtään pelaajia vaihdettua minnekään. En tiiä sitten olenko liian ahne noissa ehdotuksissani, vai yrittääkö vaan kaikki päästä pelaajistaan eroon. Olen minä muutaman melko "epäreilun" ehdotuksen joillekin tehnyt siinä toivossa, että joku tarttuisi siihen, mutta ei ole tarttunut. Olen sitten parempiakin ehdotuksia tehnyt. Kävin läpi liigan joukkueet etsien, että kuka tarvitsisi mahdollisesti maalivahtia ja sitten tein jonkinmoisen ehdotuksen niille tuosta kakkosmaalivahdistani, mutta näiden joukkueiden managerit ei ole käynyt onlinessakaan muutamaan päivään. Sitten itsellenikin on tullut pari vaihtoehdotusta, mutta niissä on ollut niin... minulle epäsuotuisat ehdot, että ne on kyllä pitänyt hylätä heti. Ovat sitten vielä uudestaankin ehdottaneet samanlaista, niin olen sen jälkeen pistänyt takaisin jonkun yhtä törkeän ehdotuksen.

Mutta pitäisi nyt päästä muutamista pelaajista eroon, jotta sais tuota budjettia plussalle. Kivaa olisi saada jotain takaisinkin päin niistä, mutta tuntuu että joutuu varmaan kohta irtisanomaan sopimuksia.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilmeisesti tässä on liveseuranta peleille? Näyttäisi tulevan suht hankalaan aikaan nuo pelit jotta voisi livenä seurata. Ei varmaan vielä tässä vaiheessa ole samanlaista systeemiä tässä kuin Hattrickissa, että pystyy jälkikäteen seuraamaan pelit "suorana" alusta loppuun?

E: Kas, yllä olikin samaa kyselty jo.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse sain juuri vaihdettua kolmen miljoonan vuosipalkkaa nauttivan veteraanin 21-vuotiaaseen, 4* potentiaalin slovakkihyökkääjään Viktor Janocikiin. Palkkakulut laski huomattavasti ja nyt ollaankin taas plussalla. Pelillisestikin jäätiin vähintään tasoihin, skouttiraportin mukaan luistelu ja maalinteko vahvimmat taidot ja kaveri iskenyt tällä kaudella 8 maalia 11 peliin.

Ilmeisesti tässä on liveseuranta peleille? Näyttäisi tulevan suht hankalaan aikaan nuo pelit jotta voisi livenä seurata. Ei varmaan vielä tässä vaiheessa ole samanlaista systeemiä tässä kuin Hattrickissa, että pystyy jälkikäteen seuraamaan pelit "suorana" alusta loppuun?

E: Kas, yllä olikin samaa kyselty jo.

Juu on liveseuranta, nauhalta katsominen ei ainakaan vielä onnistu.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Noniin ilmoitetaanpas nyt sitten täällä kunnolla.

Eli fezr0 nimellä toimivana managerina kipparoin Renko Rangers- joukkuetta
I.6- Divisioonassa. Tällä hetkellä idän toiseksi viimeisenä ja koko liigan 24. 23:lla pisteellä 23:sta pelistä joista itse olen puikoissa ollut viimeiset 2. Näissä molemmissa on tullut tukkaan ja maalinteko sekä maalivahtipeli ollut ongelmana.

3,5miljoonaa ollaan budjetin yli menojen osalta eli 1-2 kärkipelaajaa pitäisi saada kaupattua.

Tästä aasinsillalla myynti-ilmoitukseen jossa tarjolla olisi muun muassa:

LW Harri Halvari 62,249 SR 30v - top3 hyökkääjä sarjaamme.
LW/C Vincent Swanson 51,349 SR 30v - n. top 6-top 9 pelaaja
Sekä pari muuta alemman tasoluokan depth pelaajaa, kuin myös nykyinen ykköskassarimme.

Vaihdossa pyrin kärkkymään uutta, nuorehkoa ykkösmaalivahtia sekä prospecteja ja draft pickkejä kuten kaikki.
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vihdoin ja viimein pääsin itsekin rekisteröitymään. Tunnus Fensba ja joukkue Tampereen Ilves, liiga I.11 ja sijoitus 14/15.

Pitää huomenna tutustua tarkemmin itse peliin, kun on aikaa.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noniin, ensimmäinen matsi takana, josta käsittämätön viimeisen minuutin 8-9 tappio. Ja minä kun luulin, että puolustus on joukkueen vahvin osa-alue :)
Plussana pelistä joukkueen kapteenille viiden maalin ilta, ja ykköspakille viiden syöttöpisteen ilta. Ja nyt ainakin tiedossa mitä osa-aluetta tulee ensimmäisenä kehittää.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Hmm... peli antaa tehdä trade ehdotuksia jotka ovat esim "in their favour", mutta vain tiettyyn pisteeseen asti. Onko tullut vastaan että onko se tuosta sliderista kiinni eli siinä on joku tietty piste mikä sen ratkaisee vai sitten esim 4 "vaihdokkia" vs 2 "vaihdokkia"?
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hmm... peli antaa tehdä trade ehdotuksia jotka ovat esim "in their favour", mutta vain tiettyyn pisteeseen asti. Onko tullut vastaan että onko se tuosta sliderista kiinni eli siinä on joku tietty piste mikä sen ratkaisee vai sitten esim 4 "vaihdokkia" vs 2 "vaihdokkia"?

Siinä on joku tietty piste milloin vaihto on "epäreilu", vaihdokkien määrällä ei ole vaikutusta.

Harmittavasti tuli yön pelistä 0-2 tappio, vaikka paremmat arvosanat ja hallinnan sainkin. Jokaisen hyökkäysketjun offence yli 90, nousi aika mukavasti kun vaihdoin puck possessionin run and guniin. Noista taktiikoista olisi kyllä mukava tietää enemmän, niistä ei puhuta pelin oppaassa oikeastaan mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös