Täälläkin nyt vähän tutustuttu enemmän omaan joukkueen pelaajiin ja pistetty taktiikat parempaan kuntoon ja silleensä. Tänään on ollut ensimmäinen peli tuossa aamuyöstä ja aika tasaista vääntöä se tuntui olevan, lopputuloksena oli harmittava 0-2 -tappio. Heti ensiyönä sitten seuraava peli. Pystyykö tuota "liveseurantaa" katsomaan jotenkin jälkilähetyksenä, kun en ainakaan sitä nyt vielä löytänyt vaan kerralla lävähti kaikki tapahtumat ja tilastot kun tuolta jostain löysin linkin edelliseen peliin.
Salary dumppia tässä itsekin nyt yrittänyt tehdä, mutta enpähän oo vielä saanut yhtään pelaajia vaihdettua minnekään. En tiiä sitten olenko liian ahne noissa ehdotuksissani, vai yrittääkö vaan kaikki päästä pelaajistaan eroon. Olen minä muutaman melko "epäreilun" ehdotuksen joillekin tehnyt siinä toivossa, että joku tarttuisi siihen, mutta ei ole tarttunut. Olen sitten parempiakin ehdotuksia tehnyt. Kävin läpi liigan joukkueet etsien, että kuka tarvitsisi mahdollisesti maalivahtia ja sitten tein jonkinmoisen ehdotuksen niille tuosta kakkosmaalivahdistani, mutta näiden joukkueiden managerit ei ole käynyt onlinessakaan muutamaan päivään. Sitten itsellenikin on tullut pari vaihtoehdotusta, mutta niissä on ollut niin... minulle epäsuotuisat ehdot, että ne on kyllä pitänyt hylätä heti. Ovat sitten vielä uudestaankin ehdottaneet samanlaista, niin olen sen jälkeen pistänyt takaisin jonkun yhtä törkeän ehdotuksen.
Mutta pitäisi nyt päästä muutamista pelaajista eroon, jotta sais tuota budjettia plussalle. Kivaa olisi saada jotain takaisinkin päin niistä, mutta tuntuu että joutuu varmaan kohta irtisanomaan sopimuksia.