Jees, kolmen ottelun voittoputkessa seilataan ja viimeisissä kolmessa matsissa tehty maaleja jokaisessa 6. Tosin ehkä vähän heikompia joukkueita vastaan mutta kuitenkin. Näissä matseissa olen ollut melko selvästikin se peliä vievä joukkue, ja maalivahdillekin alkoi tarttumaan koppi tuon 6-5 voiton jälkeen, kun jälkimmäiset tulokset olivat 6-0 ja 6-2.
Ja ei helv... Meni yksi trade-ehdotukseni läpi. En vaan ollut huomannut, että olin ehdottanut väärää pelaajaa toiselta osapuolelta. Kun siellä oli kaksi samalla sukunimellä kulkevaa, enkä sitä sitten huomannut. Toinen oli tämä 31 vuotias kaveri, jonka nyt tulen saamaan, ja toinen oli sitten 19 vuotias kaveri, jota minun oli tarkoitus treidiin ehdottaa... Vois olla vähä tarkempi näissä hommissa... Noh, onneksi en sentään mitään kovin arvokasta lähettäny toiseenkaan suuntaan ja tulee itseasiassa budjetti pienenemään tämän siirron myötä. Mutta kyllä hieman ärsyttää siltikin, kun tuli sitten vaihdettua parempi 27v pelaaja huonompaan 31v pelaajaan. Jos täältä löytyy kyseisen joukkueen omistaja, niin kiitti vaan, hieno ansa :P Nojoo oma vika, mitäs käytin Venäjän kiekkopiireistä tuttua nimiscouttausta...