Ja ennen kuin monet, kuten myös minä taas kerran, ihmettelee miksi projected expenses on yhtäkkiä pompsahtanut ja budjetissa olosta hypätty 2miljoonaa miinukselle, niin tuo on bugi joka tapahtuu sunnuntaisin ja jota pelin kehittäjä korjaa paraikaa.
Ja ennen kuin monet, kuten myös minä taas kerran, ihmettelee miksi projected expenses on yhtäkkiä pompsahtanut ja budjetissa olosta hypätty 2miljoonaa miinukselle, niin tuo on bugi joka tapahtuu sunnuntaisin ja jota pelin kehittäjä korjaa paraikaa.
Kuinka kauan oikeen olette joutuneet odottelemaan paikkaa tuohon peliin? Tässä kolmas päivä on kohta pulkassa ja paikkaa ei tunnu saavan millään.
Kuinka kauan oikeen olette joutuneet odottelemaan paikkaa tuohon peliin? Tässä kolmas päivä on kohta pulkassa ja paikkaa ei tunnu saavan millään.
Edit. No niin joukkue on saatu. I.1 - CW division ja minnesota wild
Mikähän mahtaa olla tällä hetkellä pelin paras joukkue? Omassa liigassani (I.1) pelaava Pittsburgh Penguins on hyvä vaihtoehto tähän. Nytkin jengi seilaa kymmenen matsin voittoputkessa ja koko kauden tilastot ovat 24-5-2.
Entä miten suuren SR:n omaavan pelaajan olette bongannut? Itselleni ei ole tainnut tulla vielä yhtään 70 000 eteen, vaan jotain 60 000+ on näkynyt.
Entä miten suuren SR:n omaavan pelaajan olette bongannut? Itselleni ei ole tainnut tulla vielä yhtään 70 000 eteen, vaan jotain 60 000+ on näkynyt.
Kuinka hyvän pelaajan saa neljännellä kierroksella?
Minulle tarjotaan neljännen kierroksen varausta 26-vuotiaaseen SR 38 000. Ei tärkeä pelaaja.
En nyt muista oliko tuolla ohjeissa tai foorumilla jotain settiä tästä, mutta paha vielä tietää kun eka kausi menossa. Oma veikkaus on, että neljännellä kierroksella voisi olla joku hatarasti 3 tähden potentiaalin pelaaja.
Tämä aivan veikkauksena, kun ajatellaan että ekalla kierroksella tulisi n. 1-2 6:n tähden potentiaalista pelaajaa per sarja, sitten selkeästi viiden tähden ja toisen ja kolmannen kierroksen ajan 5-4 ja neljännellä tulisi jo tulevaisuuden depthejä.
Minulla on kesäkuun 9. päivästä lähtien pelejä näin: 10, 12, 13, 15, 16, 19, 21, 24, 25, 27, 28 ja 30. Aika kovaa mennään kyllä runkosarjan loppu kieltämättä.Kyllähän tuo otteluohjelma kaipaa fiksaamista, sillä on aika eri juttu pelata loppukaudesta 4 peliä tai 10. Näin omassa liigassani. Muutenkin hieman kismittää, kun tuolla on pari saanut sellaisen joukkueen joka ollut ennen sitä aivan ylivoimainen liigassa ja sillä avulla pääsee playoffeihin.
Minulla on kesäkuun 9. päivästä lähtien pelejä näin: 10, 12, 13, 15, 16, 19, 21, 24, 25, 27, 28 ja 30. Aika kovaa mennään kyllä runkosarjan loppu kieltämättä.
Eiköhän tuossa parissa kaudessa ala jengit erottumaan, kun alkaa olemaan kaikkien itse kasaamat jengit.
Itsellänikin viimeisestä yhdeksästä kotipelistä vain yksi on kotona. Ei ole NHL:ää tullut niin paljoa seurattua, että liekö siellä tekevät näin julmia vieraskiertueita.
Oma loppukauden tahti on melko keveä, keskimäärin joka kolmas päivä peli.
Toivottavasti Archanian kehittää tuota draftia siihen suuntaan, että parin kauden päästä saa jo itse valita varattavat pelaajat. Tällä kaudellahan nuo tulee ilmeisesti täysin randomilla..
Itsellänikin viimeisestä yhdeksästä kotipelistä vain yksi on kotona. Ei ole NHL:ää tullut niin paljoa seurattua, että liekö siellä tekevät näin julmia vieraskiertueita.
Oma loppukauden tahti on melko keveä, keskimäärin joka kolmas päivä peli.
Toivottavasti Archanian kehittää tuota draftia siihen suuntaan, että parin kauden päästä saa jo itse valita varattavat pelaajat. Tällä kaudellahan nuo tulee ilmeisesti täysin randomilla..