Hockey Arena – Online Hockey Manager

  • 420 944
  • 4 678

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Tänään tuli ensimmäistä kertaa junnuista hyvä nosto. Timo Puhakka lähtee nyt tarkempaan scouttaukseen.

Aika helvetin kova junnu kun sulla juniorikoulutuksessa vain 42%. Itsellä tuo ollut varmaan yli puoli vuotta 70-90% ja olen tuona aikana yhden tuollaisen saanut, loput sitten aivan täyttä paskaa kuten eilen yölläkin tulleet. Ja noilla paskoilla tarkoitan juuri näitä millä potentiaali max 5-50 ja lahjakkuus 20-60. Niin ja TI jotain 20-40... Eli mitä sain pelin alkuaikoinakin kun junnukoulutuksessa oli se 30-40%. Tasan ei käy onnenlahjat :D

Vituttaa kun tuohon junnukoulutukseen menee helvetisti rahaa, mutta mitään se ei takaisin anna. No yhdellä kaverillani se on 100% eikä sekään yhtään parempia pelaajia ole saanut, tiedä mistä tuokin johtuu vai onko vain tätä perustuuria?
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Aika helvetin kova junnu kun sulla juniorikoulutuksessa vain 42%. Itsellä tuo ollut varmaan yli puoli vuotta 70-90% ja olen tuona aikana yhden tuollaisen saanut, loput sitten aivan täyttä paskaa kuten eilen yölläkin tulleet. Ja noilla paskoilla tarkoitan juuri näitä millä potentiaali max 5-50 ja lahjakkuus 20-60. Niin ja TI jotain 20-40... Eli mitä sain pelin alkuaikoinakin kun junnukoulutuksessa oli se 30-40%. Tasan ei käy onnenlahjat :D

Mulla on tullut aikaisemmin vain näitä täyspaskoja, lukuun ottamatta kahta junnua, joilla Lah/Pot ~75/75. En nuokaan nyt mitään huippuja ole, mutta ainakin näen, kuinka suuria muutoksia saan omilla tiloillani tehtyä pelaajan tasolle parissa kaudessa.

No, kyllä se huippulupaus vielä joskus sinunkin kohdallesi osuu :)
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
No, kyllä se huippulupaus vielä joskus sinunkin kohdallesi osuu :)

Tuskin.

Tai no ehkä sen kerran parissa vuodessa. Käsitteekseni noita kuitenkin pitäisi tulla vähän useammin kun tuohon junnutyöhön panostaa? Ainakin omassakin sarjassa on muutama sakki joilla kokoonpanossa valtaosa omia kasvatteja (TI 150-230). On niitä hyviä junnuja ainakin muille siis tullut ja vähän tiuhempaankin tahtiin.

edit. Tällä hetkellä tiimissä 1 oma kasvatti :D Sekin kolmosmaalivahti...
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tai no ehkä sen kerran parissa vuodessa. Käsitteekseni noita kuitenkin pitäisi tulla vähän useammin kun tuohon junnutyöhön panostaa?

Säännöt kertovat seuraavaa:

"Juniorikoulutuksen taso ei vaikuta uusien pelaajien lahjakkuuteen, joten kaikilla juniorikoulutuksen tasoilla on sama todennäköisyys löytää lahjakas pelaaja 100%. "

Toki viiden junnun joukosta on suurempi todennäköisyys saada se lahjakkaampi kaveri mitä 1-2:n.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Tuskin.

Tai no ehkä sen kerran parissa vuodessa. Käsitteekseni noita kuitenkin pitäisi tulla vähän useammin kun tuohon junnutyöhön panostaa? Ainakin omassakin sarjassa on muutama sakki joilla kokoonpanossa valtaosa omia kasvatteja (TI 150-230). On niitä hyviä junnuja ainakin muille siis tullut ja vähän tiuhempaankin tahtiin.

Se panostaminen vaikuttaa VAIN nostettavien junnujen määrään, ei laatuun. Ja joo itellä oli tänään sellainen peruspaska nosto - molemmat alle 50 potentiaalisia ja kassan kautta ulos.
 

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Se panostaminen vaikuttaa VAIN nostettavien junnujen määrään, ei laatuun. Ja joo itellä oli tänään sellainen peruspaska nosto - molemmat alle 50 potentiaalisia ja kassan kautta ulos.

Kyllä siitä riippuu myös harjoittelun alkutaso (lukee säännöissä). Ei sitten kyllä ole mitään käsitystä, että mitä se tarkoittaa...

P.S. Nyt kun päätin osallistua myös tähän keskusteluun, niin voisiko joku varmistaa, että saako kaikista divisioonista yhtä suuret palkintorahat? Itse olen seiskadivarissa ollut jo pidemmän aikaa ja siellä runkosarjan ykkönen saa 10,4M ja viimeinen 650 000. Jos rahoissa ei ole eroa, niin eipä ole paljon järkeä lähteä kutoseen häviämään yli puolta otteluista, vaikka normaali tasoni jo nousuun riittäisikin.

P.P.S. Junnuista vielä: Itse nostin viime kauden lopussa pari noin TI100:n pelaajaa, joilla on uskollisuus +3 ja potentiaalia vielä 72 kummallakin. Lahjakkuus toisella yli 90 ja toisellakin yli 80.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse ei ole juurikaan tullut perehdyttyä noihin junnunostoihin, joten mahdollisesti olen erottanut hyviäkin junioreita. Ilmeisesti siis kannattaa eniten seurata lahjakkuus ja potentiaalilukuja taitoindeksin sijaan? Mites varsinaisten taitotasojen kanssa? Esim. eilen nostamistani pelaajista yhden lahjakkuus on 47 ja potentiaali 96 taitoindeksin ollessa 17. Taitotasot pyörivät tasaisesti alle viidessä. Toisella nostolla taas potentiaali on tasan 100, mutta lahjakkuutta vain 36. Taitoindeksi on 19, ja taitotasoista paras lukema on 7. Lisäksi kolmannen noston arvot ovat: lahj. 54, pot. 85, TI36, mv 6. Onko ko. pelureille mitään käyttöä vai annanko samantein kenkää?
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Itse ei ole juurikaan tullut perehdyttyä noihin junnunostoihin, joten mahdollisesti olen erottanut hyviäkin junioreita. Ilmeisesti siis kannattaa eniten seurata lahjakkuus ja potentiaalilukuja taitoindeksin sijaan? Mites varsinaisten taitotasojen kanssa? Esim. eilen nostamistani pelaajista yhden lahjakkuus on 47 ja potentiaali 96 taitoindeksin ollessa 17. Taitotasot pyörivät tasaisesti alle viidessä. Toisella nostolla taas potentiaali on tasan 100, mutta lahjakkuutta vain 36. Taitoindeksi on 19, ja taitotasoista paras lukema on 7. Lisäksi kolmannen noston arvot ovat: lahj. 54, pot. 85, TI36, mv 6. Onko ko. pelureille mitään käyttöä vai annanko samantein kenkää?
Itse en ainakaan katso juuri koskaan noiden taitojen perusteella, ketkä pidetään ja ketkä ei. Lahjakkuus ja potentiaali ovat paljon merkityksellisemmät. Toki jos valmiiksi on TI 100, niin sehän on alemmilla tasoilla jo valmis pelimies. Ja jos hyökkäysarvo on 25, niin ei silloin kannata alkaa tekemään maalivahtia. Lahjakkuus määrää treenauksen tehon, mutta sekään ei onnistu hyvin ilman potentiaalia. Taitaa olla niin, että saman ikäiset kaverit treenaavat erilailla jos arvot ovat 75/36 ja 75/75, jälkimmäinen tieysti paremmin. 90/18 -jätkästä ei ehdi tehdä kovaa pelimiestä, kun potentiaali hupenee, mutta 50/100 -jätkästä ehkä, mutta se vaan kestaa monta kautta.
edit: Ja pitää muistaa tietty peluuttaa niitä junnuja edesharjoituspeleissä, että kerryttävät kokemusta. Ja treenikin saattaa parantua peleistä.

Olen oikeastaan koko pelaamiseni ajan yrittänyt treenauttaa junnuista pelimiehiä ihan itse. Se on jotenkin palkitsevampaa niin. Tällä hetkellä omia kasvatteja (edit:) pelaavassa kokoonpanossa 13 ja muutkin on ostettu max 22-vuotiaana. Tapana on ollut napata 75-85 -lahjakkuudella varustettuja jannuja ilmaiseksi tai parilla satasella. Aina välillä tekee löytöjä, mutta saa niitä potkia sitten poiskin. Esim. ykkössentterini lahjakkuus on vain 84, mutta treenasi hyvin (jopa yli 35%), vaikka harjoittelutilat olivat surkeat silloin seiskadivarissa.

Ja kyllä niitä omista nostoistakin joskus tulee niitä huippujunnuja. Minulla on kymmenen yli 90 -lahjakkuuden kaveria, joista seitsemän on omia nostoja. Pois on myyty pari. Lisäksi useita yli 80 -jannuja. Toki kausiakin on takana varmaan viisitoista. Nyt olikin pitkästä aikaa hyvä viikko kun tuli sekä 90/85 että 79/79 jannut. Molemmat pidetään.

Ja ensi vuonna aion nousta vitoseen vuosien jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jumankekkulis mitkä nostot. Ikää pojilla tosin on 19, mutta tarkat potentiaalit 90 ja 94 ja ti:t 74 ja 75. Nyt taidan pitää pojat, vaikka rahastakin on aika lailla puutetta. Harjoitus- ja lepotilat on kuitenkin täydet. Vai onko noi ny oikein hyvät ollenkaan?
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Sellanen juttu tuli mieleen, että kuinka paljon voi tehdä taloudellisesti tappiota? Itselläni varat ovat miinuksen puolella melkein 10milj., tuli ostettua vähän turhan kallispalkkaisia pelaajia. Mutta tätä kautta on myös pelit kulkeneet aika hyvin.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen oikeastaan koko pelaamiseni ajan yrittänyt treenauttaa junnuista pelimiehiä ihan itse. Se on jotenkin palkitsevampaa niin. Tällä hetkellä omia kasvatteja (edit:) pelaavassa kokoonpanossa 13 ja muutkin on ostettu max 22-vuotiaana.

Ja ensi vuonna aion nousta vitoseen vuosien jälkeen.

Oho! Jos itse olisin vastannut samaiseen viestiin niin se olisi ollut tismalleen samanlainen! :D Eli siis itse olen käyttänyt samaa taktiikkaa kuin sinäkin, kasvattamalla omia junioreita sekä ostamalla nuoria suht lupaavia pelaajia halvalla. Omassa pelaavassa kokoonpanossani pelaa tällä hetkellä 18(omia junioreita löytyy 8) itse kasvattamaani pelaajaa + 3 alle 23 vuotiaana ostettua valmista pelaajaa. Eli siis aikoinani ostin yhden valmiin pelaajan ja muut ovat oman kasvatukseni tuotosta, voin kertoa, että se on melko palkitsevaa tässä vaiheessa uraa. Laitetaanpa pari avainpelaajaa esimerkiksi koulutuksen tuloksista: Kauno Väätäinen, ensi kaudella 1. sentteri ja oma kasvatti. Teodor Selmer, ostettu muistaakseni 19 vuoden iässä 500k:lla, eli siis todella halvalla. Tämän hetken paras nostoni: Kaleva Karva 91/82 ja noin nuorella kaverilla on suht korkea TI, tulevaisuudessa tulee olemaan todella kova tekijä.

Jännä juttu muuten, että itsekin aion nousta ensi kaudeksi 5 divariin ;)

PS. Laittakaa haastetta vain tulemaan jos siltä tuntuu ;)
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
P.S. Nyt kun päätin osallistua myös tähän keskusteluun, niin voisiko joku varmistaa, että saako kaikista divisioonista yhtä suuret palkintorahat? Itse olen seiskadivarissa ollut jo pidemmän aikaa ja siellä runkosarjan ykkönen saa 10,4M ja viimeinen 650 000. Jos rahoissa ei ole eroa, niin eipä ole paljon järkeä lähteä kutoseen häviämään yli puolta otteluista, vaikka normaali tasoni jo nousuun riittäisikin.
Kasin ja seiskan välillä ei ainakaan ollut eroa, mutta seiskassa tuli huomattavasti enemmän lipputuloja. Eli tuo kymppi nyt saattaa tulla helposti lipputulojen kautta takaisin.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jumankekkulis mitkä nostot. Ikää pojilla tosin on 19, mutta tarkat potentiaalit 90 ja 94 ja ti:t 74 ja 75. Nyt taidan pitää pojat, vaikka rahastakin on aika lailla puutetta. Harjoitus- ja lepotilat on kuitenkin täydet. Vai onko noi ny oikein hyvät ollenkaan?

Mä pitäisin ite mutta jos on rahasta kovakin puute niin "listalle" vaan, saat taloutta kuosiin. Jos aiot ne pitää niin laitappa molemmat kuitenkin pelaavaan kokoonpanoon (vinkki, ei käsky)


Otetaas oma joukkue taas käsittelyyn kun täällä muutkin avautuu junnuistaan. Elikkäs, nyt on kohta kaks kautta kynnetty ja syvällä, voi pyhä jysäys että sitä ei sitten kyllästy turpaan ottamiseen :D Nooh, nyt alkaa se valo paistaa tunnelin päästä. Mun vanhin pelaaja on 22-v. ja kovin TI on nyt tasan 200. Omia nostoja pelaavassa kokoonpanossa ei ole kun 3-4 mutta mun joukkueessa yhdenkään pelaajan lahjakkuus ei ole alle 90 (kahta 17-v. poikkeusta lukuunottamatta). Viisi kappaletta pelaajia pelaa myöskin tällä hetkellä maajoukkueissa (Kanada, Australia, Belgia, Israel x2) ja harjoittelee myöskin aika kovaa kun maajoukkueet lauantaisin pelinsä pelaavat. Nyt mennään tällä kokoonpanolla sitten muutama kausi eteenpäin, toki pieniä viilauksia tulee varmasti joka kausi mutta runko säilyy samana. Uskon että tappiokierre saadaan poikki ens kaudella kun pudotaan VII-divariin. Vapaille keskiviikoille ja lauantaille( sunnuntaisin on junnuturnaus) saa laittaa haasteita jos kiinnostaa Hämeenpuisto Hurricanes

edit. Kausi loppuu ja pleijareihin ei tarvi mennä joten arkipäivillekin voi haasteita tuuppia...
 
Viimeksi muokattu:

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse en ainakaan katso juuri koskaan noiden taitojen perusteella, ketkä pidetään ja ketkä ei. Lahjakkuus ja potentiaali ovat paljon merkityksellisemmät. Toki jos valmiiksi on TI 100, niin sehän on alemmilla tasoilla jo valmis pelimies. Ja jos hyökkäysarvo on 25, niin ei silloin kannata alkaa tekemään maalivahtia. Lahjakkuus määrää treenauksen tehon, mutta sekään ei onnistu hyvin ilman potentiaalia. Taitaa olla niin, että saman ikäiset kaverit treenaavat erilailla jos arvot ovat 75/36 ja 75/75, jälkimmäinen tieysti paremmin. 90/18 -jätkästä ei ehdi tehdä kovaa pelimiestä, kun potentiaali hupenee, mutta 50/100 -jätkästä ehkä, mutta se vaan kestaa monta kautta.
edit: Ja pitää muistaa tietty peluuttaa niitä junnuja edesharjoituspeleissä, että kerryttävät kokemusta. Ja treenikin saattaa parantua peleistä.
Kiitos kattavasta vastauksesta. Aina oppii jotain uutta, vaikka useampi kausi on jo tullut tätäkin peliä pelattua. Liikaa olen tuijottanut noita taitotasoja ja niinpä on saattanut joitain potentiaalisia junnuja päästä karkaamaan käsistä. No tietääpä tästä eteenpäin osata kiinnittää suurin huomio lahjakkuuteen ja potentiaaliin.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä noissa palkintoboonuksista mitä sarjasijoituksesta saa ole paljon eroa, kakkosessa voittaja saa 14 880 000 ja ykkösessä varmaan sen 15 milliä. Taskurahoja ainakin täälä ylhäällä, alemmissa toki isojakin rahoja palkintopotit vaikka hieman pienemmät summat ovatkin.

Kaberlelle vinkkinä että Puhakalle vaan reippaasti peliaikaa tai myyntiin pelaaja sillä muuten menee aika hukkaan, varsinkin kun harjoittelutilat noin huonot niin tuota myyntiäkin kannattaa harkita sillä tuostakin myydessä saapi varmaan sen +50M, jopa 150M ri ainakin riipuen mikä on oikea lahjakkuus ja potenttiaali.

Jos ei anna peliaikaa niin TI jää aika pieneksi eikä kokemusta tule. Varsinkin noilla harjoittelutiloilla ja pienellä peliajalla pelaajasta ei välttämättä kerkee tulla ihan mahdottoman kovaa, toki parinkauden päästä sinun kantavia tähtiä, mutta tässäavaiheessa myös nuo rahat auttaisi hallin kehityksestä jne.. tosin huonosti käytettynä rahoista pääsee helposti eroon ilman isoa hyötyä joten kannattaa aina miettiä pitääkö junnun vai ei, mutta yleensä se kannattaa myydä jos harjoittelutilat ei ole 70-80% luokkaa.

Mutta siis junuilla tärkein ehkä se lahjakkuus mutta myös se potenttiaali kertoo sitten uran pituuden. joku 100 lahjakkuuksinen pelaaja jolla huono potenttiaali niin TI voi nousta kovaksi mutta ura jäädä lyhyeksi kun potenttiaali loppuu jo 25 vuotiaana jos minimi pot..

TI on aika sivuseikka yleensä , mutta jos valmiiksi hyvä niin sehän ei koskaan haittaa..
 

Tepe#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport/Real Madrid
Jos ei anna peliaikaa niin TI jää aika pieneksi eikä kokemusta tule. Varsinkin noilla harjoittelutiloilla ja pienellä peliajalla pelaajasta ei välttämättä kerkee tulla ihan mahdottoman kovaa, toki parinkauden päästä sinun kantavia tähtiä, mutta tässäavaiheessa myös nuo rahat auttaisi hallin kehityksestä jne.. tosin huonosti käytettynä rahoista pääsee helposti eroon ilman isoa hyötyä joten kannattaa aina miettiä pitääkö junnun vai ei, mutta yleensä se kannattaa myydä jos harjoittelutilat ei ole 70-80% luokkaa.

Kannattaako harjoittelutilat vetää tappiin asti eli 100% vai onko hyvä jättää se esimerkiksi tuohon 80%:n? Omalta osalta tällä hetkellä tilat on harjoitustilat 45, lepo 45, junnut 39, cheerit 30, scouttaus 25 ja markkinointi 35. Oon katsellut että kaikilla scouttaus ollut pienin ja sitten cheerit. Missä suhteessa noita kannattaisi toisiin nähden parannella?

Tällä hetkellä joukkueessa ykköskentässä 4 patua ja paras junnu, kakkosessa yks patu ja neljä junnua, loput kentät täysin junnuista tehtyjä lukuunottamatta paria 26vee pakkia ja yhtä hyökkääjää. Maalissa ykkösenä patu ja kakkosena sellanen 24vee kohtuullinen. Tuntunut toimivan kun alottanut kolme kautta sitten, nousu ekana vuotena pykälää ylemmäs. Eka vuosi ylempänä playoffseihin ja ekalla kierroksella ulos, nyt ykkösenä sarjassa ja mahdollisuuksia nousta mutta ei tiedä että haluunko nousta vielä.

Joukkue HC Heppulit ja harjoitusottelu haasteita otan vastaan.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Tuli sitten töpeksittyä oikein kunnolla kun kerta kaikkiaan vaan unohtui tarjota sopimusta suojaamattomana olleelle ykkössentterille ja sinnehän se livahti muualle. Toi kyllä ison loven sentteriosastolle, mutta nyt vaan jonkun toisen pitää nostaa selvästi tasoaan. Harmittaa kyllä vietävästi.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Joukkue HC Heppulit ja harjoitusottelu haasteita otan vastaan.

Laita vaikka mulle haaste, HC SPearing on jengi. En pysty itse duunikoneelta menemään pelisivuille, huikeaa työntekijöiden työmotivaation pilaamista ;)

Onko kenelläkään tietoa siitä, kuinka paljon joukkueen talous voi olla miinuksella? Voiko joukkue mennä konkkaan?
 

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Onko kenelläkään tietoa siitä, kuinka paljon joukkueen talous voi olla miinuksella? Voiko joukkue mennä konkkaan?

On varmaan ollut puhetta aikaisemminkin, mutta siis miinusta saa olla 50 miljoonaa, jonka jälkeen joukkue lukkiutuu. Jos on miinusta yli 15 miljoonaa ei pysty enää esim. kehittämään hallia, tai ostamaan pelaajia.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
On varmaan ollut puhetta aikaisemminkin, mutta siis miinusta saa olla 50 miljoonaa, jonka jälkeen joukkue lukkiutuu. Jos on miinusta yli 15 miljoonaa ei pysty enää esim. kehittämään hallia, tai ostamaan pelaajia.

Ok, kiitos tiedosta. Ei mulla sitten ole vielä mitään hätää. Voi huoletta jatkaa kehittelyä, mutta pelaajien hankkimisen kyllä joutuu jättämään...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kannattaa sitten myös varautua siihen, että jos pudotuspelirupeamasta tulee lyhyt, "kesästä" tulee tuskainen jos ei ole rahaa.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kannattaa sitten myös varautua siihen, että jos pudotuspelirupeamasta tulee lyhyt, "kesästä" tulee tuskainen jos ei ole rahaa.

Tää on niin totta.

Tarviiko kukaan jatkoajasta nuorta erittäin kehityskelpoista pakkia joukkueeseen? Jotta en riko sääntöjä niin en mainosta tässä nyt arvoja sen enempää mutta aikasemmasta viestistä voi jotain päätellä.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kannattaako harjoittelutilat vetää tappiin asti eli 100% vai onko hyvä jättää se esimerkiksi tuohon 80%:n? Omalta osalta tällä hetkellä tilat on harjoitustilat 45, lepo 45, junnut 39, cheerit 30, scouttaus 25 ja markkinointi 35. Oon katsellut että kaikilla scouttaus ollut pienin ja sitten cheerit. Missä suhteessa noita kannattaisi toisiin nähden parannella?


Kannattaa 100% pyrkiä jokaisen osa-alueen, tosin scoutteja ei välttämättä ja joissakin tapauksissa jotkut jättävät kokonaan panostamatta junnuihin mutta se on erisasia se sitten oma päätös. tärkeysjärjestys kaiketi näin:
1. harjoitus ja lepotilat
2. junioriosasto, markkinointi ja Cheerleaderit
3. scouttausosasto

Tosin junioriosaston tärkeyttä voi itse miettiä kuinka paljon ja nopeasti haluaa panostaa

Eli kannattaa pyrkiä harjoitus ja lepotiloja aina parantamaan kun rahaa on, noita muita sitten aina silloin tällöin, mutta kaikkea kannattaa kuitenkin rakentaa sillä vaikka myöhemmin tulisikin enemmän rahaa käyttöön niin rakentamisessa kestää aina
 

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
Itse siis pelaan ensimmäistä kauttani ja 8.divarissa. Aivan ylivoimaisessa sarjajohdossa, ja ainoastaan 4-5 muuta joukkuetta on pystynyt pelaamaan joukkuettani vastaan siedettävät tappiolukemat. Tänään katselin noita managereita, niin ihan 10 suht aktiivista manageria sarjasta johtuu. Joten en voi vain käsittää, miten muut joukkueet ovat noin surkeita! Itse en tajua pelistä juuri mitään, ostin vain kolme kentällistä konkareita joukkueeseen, ja ukot iskee tehopisteitä illasta toiseen.

Okei, oma joukkueeni on tosiaan koottu reilusti yli 30 v. -konkareista, ja tili on koko ajan tappiollinen (palkkamenot). Ei tämä oma taktiikka hirveän pitkäjänteistä ole, ja kovasti olen yrittänyt jo nyt katsoa, että omia nuoria pelaajia nousisi esiin pikkuhiljaa, ja tyytyisi vain yhteen kentälliseen, joka olisi koottu noista iskukykyisistä konkareista.

Mutta, vaikea uskoa, että oma joukkue kusisi noita tulevia pleijareita, sen verran ylivoimaisia ollaan oltu. Kovasti odotan 7.divarin koitoksia, jotta pelejä saisi vähän jännittääkin tulevaisuudessa.

Joukkue on God of Rinks. :)

PS. Hattrick on 60% parempi peli! ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös