Hockey Arena – Online Hockey Manager

• 427 804
  • 4 677

tolppa83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Heh..tuo Hujanen sattuu olemaan mun nosto, käykäähän tarjoamassa, myyntiaika umpeutuu huomenna puoli seittemän aikoihin, HA aikaa.

Viimeksi muokattu:

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Harvemmin vain nuo TI 40 alkavat kaverit nykyään on yli 80 lahjaisia jos junnutilat on 100%. Itsellä esimerkiksi tuossa on 73 lahjainen jolla on TI 47 ja toisen 77 lahjaisen jolla oli TI 61 myinkin tuossa pois 37 miljoonan hintaan minimipotulla :D

Jokatapauksessa eipä tommoinen 10 miljoonan hankinta jolle näyttää hyvää potentiaalia myöskään ihan hutiostos ole sillä jos kasvattaa pelaajaa useamman kauden niin voittoa myynistä saa hyvin vaikka lahjat olisikin huonommat mitä näyttää. Joskus 23-vuotiaana vaikka myy niin hinta pomppaa jopa satoihin miljooniin jos oikean treenaa ja sattuu sopivasti menemään kaupaksi. Jokatapauksessa jos tommoisen melkein max pottuisin junun kasvattaa tarpeeksi niin useaman kertaisena saa rahat takaisin. Sanotaanko yli 50 miljoonaa - menot palkoista. Daytraderijutun takia kannattaa pitää yli 40 viikkoa ennenkuin myy ja tuossa tapauksessa yleensä yli 23v kun pelajaa on niin hinta pomppaa omiin lukuihin..

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jep jep, 77/92 vaihtui tietysti lukemiin 70/82. En osta enään ikinä yhtäkään junioria, vittujen kevät.

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
minimipotulla
Mikä muuten on minimi? Eikös 94 ole maksimi 17-vuotiaalla? Mutta kuinka pieni se voi olla?

Ja Wiccille (tai kelle vaan oikeastaan) kysymys, jos ja kun jatkat U20-managerina, niin aiotko siis ottaa rinkiin 17-vuotiaita esim. harkkamatseihin? Vai miten nämä ikäluokat menikään? Itse tein parin kauden jälkeen todellisen huippunoston, ainakin jos arviot pitää paikkansa. Scouttaukset ei ole vielä valmiita, mutta laitoin kaverin kyllä ykköskenttään heti.

Tällä kaudella HC Tuomioistuin tekeekin sitten vähän kovemmalla kädellä nuorennusta. Nousumahikset tyrittiin pari kautta sitten, joten nyt kaikki keskitason äijät sai lähteä. Konkarit jäivät pitämään joukkueen tällä sarjatasolla, mutta nuoria peluutetaan enemmän kuin koskaan. Säilyminen tavoitteena.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Mikä muuten on minimi? Eikös 94 ole maksimi 17-vuotiaalla? Mutta kuinka pieni se voi olla?

Ja Wiccille (tai kelle vaan oikeastaan) kysymys, jos ja kun jatkat U20-managerina, niin aiotko siis ottaa rinkiin 17-vuotiaita esim. harkkamatseihin? Vai miten nämä ikäluokat menikään?

59 on minimi 17-vuotiaalla.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)

Ja Wiccille (tai kelle vaan oikeastaan) kysymys, jos ja kun jatkat U20-managerina, niin aiotko siis ottaa rinkiin 17-vuotiaita esim. harkkamatseihin? Vai miten nämä ikäluokat menikään? Itse tein parin kauden jälkeen todellisen huippunoston, ainakin jos arviot pitää paikkansa. Scouttaukset ei ole vielä valmiita, mutta laitoin kaverin kyllä ykköskenttään heti.

Potentiaalitasot löytyy linkin takaa. Linkki vie taulukkoon jonka joku on tehnyt HA:ta pelaaville ihmisille.

Mä en voi ottaa kantaa nyt noihin 17-vuotiaisiin kun vaalit on kesken. Mutta teinhän mä niin myös kaksi kautta sitten enkä kokenut asiaa millään muotoa haittana, päinvastoin.

Fiiu

Jäsen
Jep jep, 77/92 vaihtui tietysti lukemiin 70/82. En osta enään ikinä yhtäkään junioria, vittujen kevät.

Kannattaa scoutata jos on epävarma, niin minä teen. Toki scouttauksia on rajallinen määrä per päivä ja se maksaa rahaa mutta toisaalta, ei tule ostettua sikaa säkissä. Tämä siis ihan vinkkinä jos kuitenkin pyörrät päätöksesi ja lähdet markkinoille jahtaamaan uusia lupauksia.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kannattaa scoutata jos on epävarma, niin minä teen. Toki scouttauksia on rajallinen määrä per päivä ja se maksaa rahaa mutta toisaalta, ei tule ostettua sikaa säkissä. Tämä siis ihan vinkkinä jos kuitenkin pyörrät päätöksesi ja lähdet markkinoille jahtaamaan uusia lupauksia.

Juu kyllä noita junioreita silmäilin jo heti seuraavana päivänä. :) Hatuttaa vaan kun tuntuu ettei käy edes tuuri noiden junnujen kanssa. Toisaalta tuurilla nyt ei ole kuitenkaan paljon tekemistä koko asian kanssa jos löytyy silmää ja osaamista. Mulla nyt scouttaustilat 60% ja samantien scouttaus maksaa noin 4,5 miljoonaa. Se on vähän turhan kova summa mun budjetille. Onko jollain kovempia scouttaustiloja? Mitä tuo scouttaaminen silloin maksaa?

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Nytkö niiden sivujen sitten piti kaatua, kun oli tarkoitus päivittää HA Cup -tilastoja? Ainakin siis meikäläiselle on sivuillepyrkimisvaiheessa jo jonkin aikaa näyttänyt tekstiä "unable to open database".

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei perhana onnistunut normaali aamunavaus, eli aina ensimmäisenä aamulla katson HA:n pelit, harjoitusprossat jne. , mutta ei. Toivottavasti ei ole tykkänään kaatuneet.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Nyt taitaa päästä.

Siis pääseekö kaikki muut sisään mutta mä en? Antaa mulle alotussivun ihan normaalisti mutta kun kirjaudun sisään niin tulee teksti : Error in SQL query (ja pyytää ottaan yhteyttä Ickoon). No, laitoin Ickolle sähköpostia että nyt on ongelmia mutta onko tätä muilla vaan minä vaan? Ja kuulemma näyn muille kuitenkin että olisin kirjautuneena...

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Jotain häirää on - huoltotauko taas menossa. Johan tässä pitkään menikin ilman ongelmia (siis joo, noin viikko sitten oli alhaalla, mutta sitä ennen).

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Onko tällaisesta heikon potentiaalin kaverista mitään hyötyä tulevaisuutta ajatellen?

Sobeslav Kaplan
17v
TI:57
Lahj: 85 (tarkka)
Pot: 59 (tarkka)

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kas kas. Juuri nousin nykyiseen liigaani ja yllätys on melkoinen, johdan sitä tällä hetkellä. Nousua taisin yrittää 10 kautta, eikä tulosta tullut sitten millään ja nyt sitten näin. Joku sponsoripakettilainen voi vaikka tarkentaa kauanko edellistä liigaa tahkosin.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Punakeltaisten kausi on lähtenyt positiivisissa merkeissä liikkeelle. Kuusi ottelua, joista viisi voittoa ja yksi tappio. Tuo tappio tuli viime kaudella samaisessa liigassa runkkarissa toiseksi ja playoffeissa kolmanneksi sijoittuneelle joukkueelle, joka luottaa lähinnä pappoihin. Siitä vieraspelistä siis 4-1 kuonoon. Hieman jäi harmittamaan, sillä en muistanut mennä muuttamaan otteluasetuksia kyseiseen peliin. Maalissa oli varaveskari, merkitys vähäisellä ja taidettiin koko matsi vetää neljällä ketjulla. Anyway, tuskin sieltä ainakaan täyttä pistepottia olisi tullutkaan.

Veskareiden osalta alkukausi on ollut varsin villi. Kuudessa ottelussa on pelannut kolme eri veskaria. Kaikki tosin yli 93 prosentin tarkkuudella, yksi tuosta menee kohta myyntiin. Maaliero noissa kuudessa ottelussa on ollut hyväkseni 28-11, vaikka laukaukset ovat olleet minua vastaan 172-201.

Osin kauden positiivisesta alusta johtuen, päätin että tällä kaudella lähdetään sitä nousua tavoittelemaan ja se johtaa muutamaan muutokseen. Pari kaveria hankitaan vielä hyökkäykseen ja myydään yksi junnu pois tieltä. Tehdään se junnuleikkaus sitten kun on rahaa hankkia yksi täysi kentällinen niitä.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tahkosit VII.1 liigaa peräti 11 kauden ajan. Mittava saavutus sinänsä. :)

Meikäläinen taisi vetää III.1 lohkoa peräti 15 kauden ajan. Kerran tai kaksi siinä välissä tosin kakkosessa taisin käväistä, mutta jonkinsortin saavutus tuokin on jos melkein yhtä pötköä samaa sarjaa vetää noin kauan :D

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jees, itsellä pari tappiota tullut nyt, molemmissa otteluissa laukaukset voitettiin mutta silti hävittiin. Ykkösmaalivahtini olluttäysin unessa, tuntuu kuin IRL Jani Hurme olisi maalilla.Seuraavaan peliin kakkosmaalivahti kehiin, josko sitten lähtisi. Muutama hankinta myös tehty. Tässä ne:

http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=26049727 82/71 ja 28 milj makso

http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=28347475 91/71 ja +3 ja 26 milj makso

Sekä

http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=26186213 83/53 +3 ja 51 milj makso, kokemusta löytyy tällä jo 50.

Halvalla lähti kaikki. Mites muut mieltä hankinnoista?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy