Hockey Arena – Online Hockey Manager

• 427 799
  • 4 677

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)

No okei. Jos pelaajan uskollisuus on +2, niin sen muuttaminen +3:een olisi vielä kannattavaa, mutta esim. +1:en muuttaminen +3:een tulisi jo aivan törkeän kalliiksi, ja edelleenkään -2-+2 välillä olevilla uskollisuuksilla ei ole järkeä alkaa leikkimään ellei tavoitteena ole maksella bonuksia kunnes pelaaja on +3:ssa.

Enkä minä tuosta kyllä ainakaan alle 70 miljoonan luovu. Kun ei tuon tasoisia pelaajia kuitenkaan puissa kasva ja olen nyt järjestänyt ykköskenttäni sillä tavalla, että ketju voi pysyä yhdessä seuraavat 10-15 kautta kaikkien saavuttaessa 0-potentiaalin suurinpiirtein samoihin aikoihin.

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Jälleen pari +3:sta hyökkääjää myynnissä alasarjapeleihin. 24v 45H 45L 72/24 ja 23v 41H 42L 71/35. Rosterissa myös muutama setämies kaupan mutta niitä en kehtaa mainostaa.

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan tuossa helvetin suuri ero, kun +2-pelaajalla on mahdollisuutta nostattaa hänen uskollisuutensa +3:ksi, jolloin hän pysyy seurassasi hamaan loppuun asti. Vähän liian kehno potentiaali, kokemus ja lahjakkuus, jotta minä tuommoisesta lähtisin kisaamaan markkinoilla. Minä itse maksaisin korkeintaan 20 miljoonaa tuosta, mutta aivan varmasti saat enemmänkin pätäkkää tuosta.

Tässä pelissä kuitenkin hyvin arvoin pystyy nostamaan +2 pelaajaa +3 joten sen varaan ei kannata laskea. Varsinkin jos on ennestään joukkueessa edes vähänkään +3 tai -2 pelaajia niin aina auttamatta niiden pelaajien uskollisuus laskee jos jonkun toisen lasketaan. Tai ainakin yleensä, toki poikkeuksia on. Ehkäpä tuon +2 hyöty on parhain sen sijaan kun pelaaja on suojaamaton ja jos potentiaali on loppu niin pystyy tekemään lyhyemmän sopimuksen ja näin säästämään maksuista jos joku tarjoaa isoa summaa. Muuten uskollisuudella ei ehkä niinkän ole väliä mitä se on kunhan ei ole -3 tai +3

Fiiu

Jäsen
Kyllä se vaan näyttää siltä että ei oo toivoa pysyä kutosdivarissa. Pakko se on sitten ensi kaudella ottaa uusi yritys seiskassa jos siellä edes voittoja ropisisi. Menossa on kyllä pienimuotoinen joukkueen nuorennus, tosin pääosin omien juniorien toimesta lähdetään jatkokehittämään.

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Tein joukkueen, mutta on liian monimutkaista ja aikaa vievää aloittelijalle duunissa pelattavaksi. Eikö olisi mitään yksinkertaisempaa tai muuten iisimpää? Yhtä helposti pelattavaa kuin FB-pelit?

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Tein joukkueen, mutta on liian monimutkaista ja aikaa vievää aloittelijalle duunissa pelattavaksi. Eikö olisi mitään yksinkertaisempaa tai muuten iisimpää? Yhtä helposti pelattavaa kuin FB-pelit?

Aluksi se saattaa tuntua hieman aikaa vievältä sekä monimutkaiselta mutta kun juoneen pääsee kiinni, se on helppoa. Eikä vie aikaa kun ehkä 5-10 min päivässä.

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
HC Jykke kaipaa harjoitusvastustajia.

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Pari viikkoa sitten juniorilotto pukkas kunnon junnun - skoutatut arvot kahden treenikierroksen ja noston jälkeen:

Alpo Rajala 17v:

Ti 76
Lahjakkuus 100
Potentiaali 88

Maalivahti 41
Nopeus 4
Itsehillintä 17
Syöttäminen 3

Lisäksi muutama jämäpiste.

Tästä kai kannattais kasvattaa uusi veska, mutta 17v junnun peluuttaminen joukkueen maalissa kovasti mietityttää?!?

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä kai kannattais kasvattaa uusi veska, mutta 17v junnun peluuttaminen joukkueen maalissa kovasti mietityttää?!?
Kaipa tuosta hyvät rahat ainakin saa, kun pistää myyntiin.

Hukkaan se ainakin menee, jos penkillä aiot pitää.

Monethan noita ainakin aikaisemmin peluuttivat siten, että matsit aloitetaan junnuveskalla ja vaihdetaan ensimmäisen päästetyn maalin jälkeen ykkönen tilalle.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jännäksi menee, että pääsenkö pleijareihin. Nyt tasapisteissä ysin kanssa kun neljä peliä jäljellä. Kaksi seuraavaa peliä on seiskaa ja kutosta vastaan, seiskasta olen pisteen jäljessä ja kutosesta kaksi pistettä. Eli tässä on mahdollista ihan kuutossijakin ottaa. 5 divaria pelaan.

Sitten myynnissä olisi kaksi pelaajaa:

Tahvo Airo 17v 81/82 TSI 48, 60 miltsii hintapyyntö

Pertti Jokila 19v 73/76? TSI 66, 20 miltsii hp

mico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, (sympatiat Pelicans ja Jyp)
Toinen kausi peräkkäin menossa, kun mun ei missään tapauksessa pitänyt selviytyä pudotuspeleihin. Tälläkin kaudella laitettiin pari kokeneempaa pelaajaa lihoiksi kesken kauden, kun näytti menevän niin huonosti, mutta kuinkas kävikään. Nyt ollaan taas voittoputkessa ja sijoitus seitsemäs, neljä pistettä yhdeksättä edellä :)

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin 1-3 voitto himaan ja nousu kuudenneksi on tosi asia. Kolmen pisteen päässä on yhdennäksi sijoittunut, että kyllä on tasaista pleijari viivan tienoilla. Maalivahtikin alkanu pelata huipputasolla, kaksi viimeistä peliä menny tosi hyvin. Vaikka olen sarjassa päästänyt viidenneksi vähiten maaleja, on mokkeni maalivahtitilastoissa vasta sijalla 11 :0

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Aika erikoinen juttu kun eiliseen harjoituspeliin Ilvestä vastaan laitoin kaikki neljä kenttää pelaavaan kokoonpanoon. Ykkösketju kuitenkin puuttui ottelusta ja tämä oli jo toinen kerta kun harjoitusotteluissa näin käy.. Mistäköhän mahtaa johtua kun mitään loukkaantumisiakaan ei pelaajilla ole ollut!?

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Joku ykkösketjun pelaajista on maajoukkueessa?

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
No voi helvetti.. Siellähän ne kai majussa sitten pörrää lähestulkoon koko kentällinen.. Kiitos tästä Vilpertti, olinkin jo aivan ihmeissäni.

Voiko nuo pelaajat muuten loukkaantua maajoukkuetehtävissä ja mistä voin tietää koska kyseisten pelaajien maajoukkueet otteluitaan pelaavat? Sentään voitin Ilveksen kakkosketjunkin voimin, mutta kun vastus kovenee ja maalissa on typerä japanilainen niin minkäs teet?

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Voiko nuo pelaajat muuten loukkaantua maajoukkuetehtävissä ja mistä voin tietää koska kyseisten pelaajien maajoukkueet otteluitaan pelaavat? Sentään voitin Ilveksen kakkosketjunkin voimin, mutta kun vastus kovenee ja maalissa on typerä japanilainen niin minkäs teet?

Voi loukkaantua maajoukkueenkin pelissä ja kaikki maajoukkueiden pelit on aina lauantaina ilman mitään poikkeuksia.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt nousi sitten viimeisellä hyvä junnu, jolle annettu +6 piikki. 18v.

Toivo Laivo 18 92 67? Puolustus 84 + 6

Olisiko viisasta nostaa nyt vai ensi kauden alussa?

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt nousi sitten viimeisellä hyvä junnu, jolle annettu +6 piikki. 18v.

Toivo Laivo 18 92 67? Puolustus 84 + 6

Olisiko viisasta nostaa nyt vai ensi kauden alussa?

Tekis mieli sanoo että oisit oottanu ens kauteen mutta mä oon ite just sellanen Tauno ettei malta ketään siellä pitää jos näyttää hyvältä, heti se on nostettava.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tekis mieli sanoo että oisit oottanu ens kauteen mutta mä oon ite just sellanen Tauno ettei malta ketään siellä pitää jos näyttää hyvältä, heti se on nostettava.

Harmi vaan, saisi kaverin potentiaali nousta tuosta kyllä. Toivottavasti näyttää alakanttiin.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tästä lähtee sitten myyntiin ylivoimaisesti paras junnu jota mun kovasta koulusta on koskaan nostettu.. Rahaa tiskiin TI 36 Potsku 75 Lahjakkuus 90

Mielenkiinnosta kysyn että miten oot saanu pelaajan jonka potentiaali on 75? On sen verran harvinainen että kyllähän tosta mahdottomuudesta jo maksaakin. Potentiaalit kun menee seuraavasti 94-88-82-76-71-65 jne... Ootko lahjakkuudesta kuitenkin varma? ;)

ps. Noi huiput kannattaa laittaa myös HA:n omalle sivustolle jossa saa mainostaa alle 20-vuotiaita myynnissä olevia pelaajia joiden lahjakkuus on yli 80. Kannattaa kuitenkin säännöt lukea tarkkaan ettei napsahda sormille.

Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
On kyllä ihan mahdottoman surkea TI tuolla 18-vuotiaalla... Valmiiksi jo 60-70 pistettä vajaa. Pitkään saa huhkia, että saa edes 60- tai 70-lahjaisen kiinni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy